Porównanie skuterów Colibropodobnych

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Porównanie skuterów Colibropodobnych

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe kava93 kava93 6 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #44844
    Zdjęcie profilowe klekocix
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    Przeglądam allegro z ciekawości, ze skuterami i ich cenami i zastanawia mnie jedna rzecz. Jest tam całe mnóstwo nowych skuterów colibropodobnych, zarówno 4T jak i 2T. Czym one się różnią oprócz malowania, naklejek różnych marek i czasami zegarów? Rozbieżność cenowa jest ogromna. Czy te różnice zależą od pazerności sprzedawców, czy rzeczywiście ten droższy będzie lepszy a tańszy gorszy? Chodzi mi o walory czysto użytkowe a nie estetyczne, czyli który ładniejszy… Bo podobno jak twierdzą ludzie „chińczyk to chińczyk, kup markowca” 🙂 …choć ja zdanie mam zupełnie inne 🙂

    I tak:
    – Neo Rich Sport 2T – 2050zł
    http://otomoto.pl/inny-inny-neo-rich-sport-2t-wyprzedaz-M2875060.html

    – Twister 50 Dynamic 4T- 2200zł
    http://otomoto.pl/inny-inny-twister-50-dynamic-M873066.html

    – Ferro 103 2T – 2599zł
    http://otomoto.pl/ferro-101-103-2t-wyprzedaz-skuter-serwis-M2876306.html

    – Romet 727 komfort 4T – 2650zł
    http://otomoto.pl/romet-727-komfort-retro-skutery-warszawa-M2726157.html

    – Zipp Toxic – 2899zł
    http://otomoto.pl/zipp-inny-toxic-nowy-model-raty-0-M2606175.html

    – Zipp Vapor – 3099zł
    http://otomoto.pl/zipp-vapor-nowy-model-M2747537.html

    To jak kupować – to najlepsze co najdroższe?
    Czy brać jak najtańsze, bo i tak nie ma różnicy?

    #44845
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Zipp, Romet i Ferro to można powiedzieć trochę lepsze chiniole. Chodzi tu bardziej o lepszą jakość spasowania plastików i innych elementów. Jak chińczyk to Keeway lub Zipp jednymi z lepszych chociaż z chinśkimi często bywa że trzeba trafić na dobry model chociaż ja jestem zdania jak się dba tak się ma.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #44850
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Nie zgadzam się z wypowiedzią kolegi że jak się dba tak się ma bo skutery chińskie są produkowane na ilość a nie na jakość .Plastyki dopóki są skręcone to trzymają jak się rozkręci to już nie pasuje są łamliwe ,elementy silnika są robione z najgorszego materiału nie wytrzymują dłuższego okresu ,czasami w czasie gwarancji wymienia się kilka razy tą samą część.Te wszystkie skutery są produkowane na zamówienie naszych inżynierów za małe pieniądze ,jaka kasa taki towar .Obecnie mam Peugeot i zbytnio nie dam o niego a wygląda lepiej niż nowy azjata

    #44853
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Według mnie to wszystko z jednej linii produkcyjnej zjechało. A jakość dopasowania plastików to zależy jak to było składane, a jeśli się nie mylę składane są te pierdziawki w Polsce.

    o
    #44867
    Zdjęcie profilowe dajkam
    dajkam
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Marketowy model Zipp-a, Toros F16 -1499zł To samo a 2x tańszy 😉

    „Nie jeździj szybciej niż lata twój anioł stróż”
    #44868
    Zdjęcie profilowe dajkam
    dajkam
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Marketowy model Zipp-a, Toros F16 -1499zł To samo a 2x tańszy 😉
    albo Romet, Router Bassa

    „Nie jeździj szybciej niż lata twój anioł stróż”
    #44871
    Zdjęcie profilowe klekocix
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    Nie wiem jak Toros, ale kiedyś oglądałem w markecie Bassę i ten miał hamulec przedni bębnowy. A pozostałe, które wymieniałem ja miały przynajmniej z przodu tarczę.

    #44879
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Tarcza jest skuteczniejsza od bębna ale hamulce bębnowe przy takich prędkościach jakie osiągają 50ccm dają spokojnie radę. Sam jeżdżę skuterem który ma z przodu jak i z tyłu bęben i po odpowiedniej regulacji nie ma problemu z zablokowaniem tylnego koła. Przednie też daje radę. Już kilka razy zdażyło mi się zablokować przednie koło przez co ledwo co udało mi się nie zaliczyć szlifa. A raz nawet przez zablokowanie przedniego koła mi się przytrafiło. Kiedyś hamulce bębnowe montowali nawet do motocykli 250ccm i dawało rade więc moim zdaniem bębny nie są złe ale nie powiem : tarcze są trochę lepsze.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #44894
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    No wiadomo, że tarcze lepsze ;/ Mi praktycznie bęben nie hamuje już wcale, ale to kwestia ustawienia. Za to dzisiaj jak zatrzymywałem się na przystanku i hamowałem przednim hamulcem to troszkę piasku było i ledwo szlifa nie zaliczyłem… Na szczęście szybko odbiłem lewą nogą, ale za to potem mnie kostka jak jechałem bolała ;/

    P.S. I Bassa i Toros mają po 2 bębny 😉

    o
    #44916
    Zdjęcie profilowe dajkam
    dajkam
    Użytkownik
    • Postów: 115

    tarcze są skuteczne na asfalcie ale jak jest troszkę piasku to już masz szlifa pewnego. Bęben jest lepszy bo hamujesz na oba i nie boisz się, że się przednie zablokuje, A jak ci przyjdzie hamować tarczą to masz stracha, żeby nie zablokowało. Oczywiści mówię cały czas przednim hamulcu bo tył tarcza to według mnie na gówno potrzebne. I tak zablokuje koło a więc możesz zaliczyć szlifa a bęben trochę hamuje zanim go zablokujesz

    „Nie jeździj szybciej niż lata twój anioł stróż”
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie