Poradnik Romet 700 - blokady i tuning.

W związku z wieloma pytaniami o to mam już powoli dosyć bo jest milion tematów ale nikt nie poszuka więc zakładam ten jeden.

Blokady w romet 700:
Wariator, moduł, tłumik, zwężka w filtrze (To właściwie nie jest blokada, jeśli ktoś zdejmie trzeba założyć dyszę ok. 80mm i wyregulować gaźnik)

Podaje najtańsze części tuningowe bo takie zazwyczaj chcecie, jeśli ktoś ma kasę polecam zainwestować w markowe części.

Wariator: http://allegro.pl/wariator-sport-tuning-2suw-keeway-cpi-romet-16mm-i4128676197.html (Coś w tym stylu, jakby link wygasł to jets wariator sportowy 16mm wm motor )

Moduł: http://allegro.pl/modul-zaplonowy-2t-tuning-cdi-zipp-romet-kingway-i4180620239.html (Moduł chiński z użebrowaniem 4+2pin )( Po jakimś roku mi padł ale czego oczekiwac od modułu za tą kase )

Wydech: Trzeba wyciąć i zaspawać zawirowywacz a jak ktoś ma możliwości najlepiej rozciąć jeszcze i wybebeszyć tłumik. Oczywiście jak mamy kasę to kupujemy sportowy tłumik, tlyko nie chiński lecz polecam: leovince tt 50, leovince zx 50, tecnigas next r 50, laser x pro 50/70ccm

Filtr: Jak ktoś chce mieć ładniejszy dźwięk silnika i (Full tjun w skucie) to trzeba wyjąć zwężkę i wstawić większą dyszę w gaźniku ok. 80. Czy coś da nw. nie testowałem jeszcze, wiem że na dyszy 75 nie było dobrze i z powrotem zamontowałem zwężkę.

Na odblokowanej serii (Nie wliczając w to sportowego wariatora) osiągi na prostej ok. 75 z górki ok. 80. (Zależy od masy, sztuki i szczęścia :) )

ta, aukcje wygasną a i tak sie nie skazi użyciem szukajki.

Ja mam odblokowany + sport wariator i jedzie 63, 70 z górki xD

Ale nie masz tulejki 38mm i odpowiednich rolek. No właśnie niedopisałem do tego wariatora zakładamy tulejkę 38mm.