POMOCY ZIPP BASIC

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #46150
    ZezeR
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Witam.
    Posiadam Zippa Basic kupiony tego roku przejechalem mim 3700 km .
    I od tego czasu zacza sie problem otóż niedawno zauwazylem ze pasek jest w tragicznym stanie postanowilem go wymienic wraz z paskiem wymienilem wariator sprzegło modul i swiece ale dalej mialem problem poniewaz motor zimny chodzi normalnie po przejechaniu 100 m zaczyna sie cos z nim dziać otóz zaczyna strasznie przerywac po obruceniu 1/10 manietki. Wyczytalem w internecie ze to wina zaworów postanowilem je ustawic ale napewno zle ustawilem i jeszcze gozej przerywa. Chcialbym wiedziec czy to wina zaworów i jak je ustawic jaką przerwe dac a jak nie to czego innego wina . BARDZO PRZOSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIEKUJE :]

    #46153
    maciejekk
    Użytkownik
    • 3
    • 18Postów:

    Poradnik jak ustawić zawory znajdziesz na YouTube albo nawet na Skuterowo, masz tam również jakie przerwy mają być.
    Link:
    http://www.skuterowo.com/poradnik-ustawianie-zaworow-4t/

    #46158
    ZezeR
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Mam nadzieje ze to tylko wina zaworów to przerywanie .Sprawdzę jutro

    #46159
    roomcajz
    Uczestnik
    • 17
    • 1 073Postów:

    wyreguluj też gaźnik, wyczyść filtr powietrza

    #46168
    ZezeR
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    A gaznik jak wyregulować ??

    #46171
    norbert1710
    Użytkownik
    • 19
    • 347Postów:

    zawory ustaw na żyletkę, kup żyletkę podsadz przykrec tak zebys mogl ja wyjąć:) gaznik tam bezyne i sprawdz jakie rolki masz w nowym wariatorze…

    #46173
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Zawory ustawia się na szczelinomierz a nie żadną żyletkę. Jeśli się nie ma szczelinomierza to warto kupić bo przydaje się nie tylko do regulacji zaworów. W gaźniku masz śrubkę składu mieszanki. Wkręcasz ją całkowicie i silnik zgaśnie, później wykręć z 1.5 obrotu i doreguluj wolne obroty tak aby silnik nie gasł i żeby tylne koło w powietrzu się nie kręciło. Później możesz jeszcze wykręcić z pół obrotu śrubę składu mieszanki i wyregulować jeszcze raz wolne obroty. Złożyć wszystko i zrobić z 2-3 km a następnie sprawdzić kolor świecy – ma być kawa z mlekiem. Wariator i rolki nie mają tu nic do rzeczy bo gdyby to była ich wina skuter od samego początku by tak chodził. Zacznij od regulacji zaworów i gaźnika i napisz jak działa.

    #46204
    ZezeR
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Kupiłem szczelinomierz i ustawilem tak jak napisaliscie wszystko ok gaznik tez regulowalem ale jeszcze mam pytanie bo przy starcie troszke zamula tzn tak przerywa jak obruce manietke taz z 2 sekundy musze poczekac az zacznie startowac czy da sie to jeszcze załatwic ?

    #46213
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • 191Postów:

    Też tak mam te silniki tak mają raz startuje płynnie, a raz tak lekko go przymuli i obroty idą w górę ;). Wszystko zależy od kierowcy jak machasz szybko manetką to go przymula, powoli to jest ok ;).

    #46231
    norbert1710
    Użytkownik
    • 19
    • 347Postów:

    Ja również tak mam hehe:) ( żyletka jak sie nie ma szczelinomierza, ja tak u siebie ustawilem i wszytsko idealnie, poradzil mi to mechanik z serwisu rometa:) )

    #46267
    ZezeR
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    Oblukałem czego to wina ;P Filtr powietrza na starcie za malo powietrza ciagnie na samym koncu macie taką kratke ja ją sciagnelem i niema problemu wiem ze jakies syfy moga sie dostac do filtra ale bede go czesciej czyscił ;]

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button