Pomocy elektryka 139 FMB !!

Witam mam problem z podłaczeniem elektryki do silnika bez ramy mam to co jest potrzebne czyli moduł,regulator,cewka. Wcześniej kolega podesłał mi schemat, żeby podłączyć, ale no nie chodzi :( Wiem, że u mnie zielony to jest masa Podsyłam linka, proszę o jakąś odpowiedź .

http://zapodaj.net/79a883ed81acf.bmp.html

żółty od modułu do cewki wn,zielony od modułu do masy[do silnika pod śrubke lub z zielonym],od cewki wn masa do silnika,niebieski z modułu do impulsatora[niebieski z zaplonu],czerwony z modułu z czerwonoczarnyym z zapłonu,
chcesz odpalać na krotko to tyle ci wystarczy:) żółte z zapłonu to oświetlenie i ładowanie[w rególatorze różowy i żółty]
Mogłeś to napisać w tamtym temacie a nie zakladać nowy,mam nadzieję że wystarczajaco łopatologicznie ci to wyłożyłem:)

Czyli regulator napięcia nie potrzebny w takim razie. Zanim odpalę to zerknij czy dobrze zrozumiałem. Dziękuje Ci za pomoc :)
http://zapodaj.net/dffefcfc807fc.bmp.html

dobrze zrozumiałeś,a regler w taki przypadku jak u ciebie nie jest potrzebny do odpalenia.

No i słuchaj kręcę go i nic, lampka od modułu nie miga a iskra jest tak słaba, że prawie w ogóle. Gdy zamieniłem kable czerwony z modułu to niebieskiego z cewki, a niebieski z modułu do czarno czerwonego do cewki, to kontrolka od modułu zaczęła migać, ale w tedy wogóle iskry nie było:( Kurde no nie wiem co teraz zrobić :/

A wszystko jest na pewno dobre bo odpalałem go normalnie jak jeszcze w ramie siedział bez problemu.

zostaw tak jak było wpierw i zobacz czy impusatr ma masę[czasem osobny przewód] a wogle co ty masz za modół z kontrolką??

https://www.google.pl/search?q=modu%C5%82+cdi&espv=2&biw=1280&bih=933&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiMx_P17pXKAhVkqHIKHSKoA1gQ_AUIBigB&dpr=1#imgrc=29cZLkvv7kNmVM%3A
U mnie właśnie zielony od cewki idzie osobno, ale podłączony jest do cewki wn i modułu

A to gowno:D
pożycz od kogoś standardowy.
http://obrazki.elektroda.pl/8830471500_1308344936.png
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-4t-fmb-atv-110-king-los-ogar-900-i5902324029.html
a na przyszłość nie zamieniaj impulsatora z cewka zasilania przy module bo go spalisz[inne napiecie]

Tego też gdzieś mam w garażu. Ale jak był odpalany w ramie to był moduł ten co jest teraz podłączony i chodził normalnie, ale ok przejdę się i poszukam go i zobaczymy. Tak myślę jeszcze czy ten czarny kabelek z modułu nie powinno się podpiąć równiez pod masę.

Do zamknięcia temat. Był przerwany kabel od impulatora przy cewce. Dzięki wielkie Paci za pomoc :)

Znaczy podłączenie prawidłowe i silnik pali?

Tak dobrze mi powiedziales pali silnik