Po zmianie cylindra kopci na siwo

Cześć pisałem w innym temacie że już kopcił tylko przy odpaleniu niby okazało się że w głowicy poszły uszczelniacze i zawór wydechowy nie był dotarty potem jednak dalej kopcił więc okazało się że to prowadnice zaworów głowica do wyrzucenia w starej głowicy 50 zrobiliśmy podtoczenie bo tak to by tłok uderzał o głowice zamontowaliśmy ją silnik chodzi ciszej i lepiej nie szczela już tłumika po prostu idealnie ale przy kolejnym odpaleniu dalej kopci na siwo przy pełnym gazie tak kopci że aż nic nie widać ubyło trochę oleju chyba, cylinder był wymieniany kosztował 80 zł z tłokiem grafitowym taki czerwony niby tajwański czy to wina cylindra a jeśli tak to jaki wybrać ?

1;po złozeniu nie daje sie pełnego ognia bo spalisz pierścienie
2;olej może brać przez owe pierścieie[mogliscie je spalic na starcie lub źle ustawić przy składaniu],oczywiście uszczelki za kazdym razem nowe dawaliście bo przez tą,tę pod głowicą też może siorbać olej.
3;jak wam kopcił tyle czsu to wydech jest zasrany jak podłoga w gołębniku i cieżko teraz będzie ustalić czy kopci z winy góry silnika czy przepala się olej w wydechu który się tam nazbierał po poprzednich kombinacjach.
4;zalecałem wymianę głowicy na nową a nie ponowne lepienie ze starego gówna.

ale przynajmniej to jest oryginalna głowica a nie jakieś cary po 40 zł co nawet nic na tym nie pisze przynajmniej wiem że głowica jest dobra bo jak była na 50 to chodziła a może to być wina uszczelek bo nie zagładaliśmy nowych i nie wolno jeździć na pełnym gazie bo jeździłem na forum przeczytałem że lepiej się dociera ale tak co 500 600 m robiłem przerwy żeby silnik odpocznął

Ale są dwie jedna daje druga nie,głowice założyłes od 50 do 72cc,piszemy nie jest napisane a nie 'pisze',

czyli co wymieniać

zestaw. tłok, cylinder, głowica, pierścienie.
Rz a dobrze i na komplet. I nie pałować bez dotarcia

Karol Migda�... napisał:

ale przynajmniej to jest oryginalna głowica a nie jakieś cary po 40 zł co nawet nic na tym nie pisze przynajmniej wiem że głowica jest dobra (...)

Dobra i kopci? Masz specyficzne pojęcie *dobrego elementu*. Głowice za 4 dychy też są dobre jak je porządnie dotrzesz i porządnie wszystko złożysz. Kupię Ci taką za 40zł i sprzedam Ci za 120. Będziesz Pan zadowolony (z ceny) ;-)
A na poważnie: mnie też padły prowadnice. Głowica *no-name za 40 zł* po dobrym dotarciu zaworów spisuje się b.dobrze.