Po wymianie cylindra skuter nie odpala...

Nie było problemu, więc człowiek postanowił wsadzić nowy, większy cylinder...

Skuter to City Line 50 - 4T.
Z racji bycia zielonym, wymianę zleciłem specjaliście - mechanikowi z firmy, która reklamuje się też na tym forum...
Zaznaczam, że przed całą operacją skuter odpalał bez najmniejszych problemów.
No więc mechanik rozebrał silnik, wyjął stary cylinder, zamontował nowy (72cc) i jeszcze zanim spowrotem zamontował wydech próbnie odpalił silnik by sprawdzić czy wszystko w porządku. Po tym zabrał się za złożenie już wszystkiego do kupy (wydech, plastikowe osłonki silnika itp).
Kiedy już wszystko było na swoim miejscu przyszedł czas na odpalenie silnika... Po wielu próbach kopania w kopniak raz udało się na moment odpalić, lecz po puszczeniu manetki niemal natychmiast zgasł. Niestety później mimo dziesiątek prób skuter nie odpalił ani razu. Mechanik nawet na próbę zamontował swój gaźnik ale i to nic nie dało. Jego diagnoza - "nie leci paliwo ale nie mam zielonego pojęcia czemu"...
Twierdzi również, że cylinder został poprawnie zamontowany. Po kopaniu w kopniak świeca jest sucha. (sprawdzane było też na nowej świecy)
Ja sam dzisiaj sprawdziłem czy kranik paliwa jest sprawny i z nim jest wszystko w porządku (przy zasysaniu rurki powietrza, rurką od paliwa leci benzyna).

Ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
Co prawda mechanik wziął tylko za cylinder ale i tak zostałem z niesprawnym skuterem :(

A co to za firma która się tutaj reklamuje ? Jak spier**li to niech teraz to naprawią. O tyle dobrze że za robocizne kasy nie wziął ale jak wcześniej sprzęt chodził bez problemu a teraz nie chce to odstawiaj maszynę tam skąd ją wziąłeś nie sprawną i niech kombinują.

Motocity.com.pl ;/

Bez tłumika chodził a z tłumikiem już nie? :D

Sprawdziłbym kompresje...

A to wogole znajomy pracuje w tym serwisie :P heh :P Gdyby Mi udostępnił miejsce to mógłbym zajrzeć o co chodzi :)

Kapuchon ten "mechanik" to ja niestety ;/

Jednakże skuter został wzięty przez kolegę i odpala.Jutro jadę dalej poprawiać maszynę.Co wyniknie z roboty-myślę że to sprawa autora, jak będzie chciał to się podzieli.To że wyszło kiepsko na początku-nie wątpię-aczkolwiek błąd trzeba poprawić.Nie powiem, ale sam się załamałem sytuacją, ale cóż-jak pisze-jutro ciąg dalszy robienia przy maszynie.

Ok, finał tej historii jest pomyślny i ogólnie jestem bardzo zadowolony. Skuter śmiga a i w ramach wynagrodzenia za niedogodności otrzymałem spory bonus :) Szczerze mogę polecić tą firmę.

jaki bonus ? dstałeś, bo źle zrobili :D

"jaki bonus ? dstałeś, bo źle zrobili :D"

No a jak myślisz?Chyba oczywiste, że tak.Jakaś rekompensata się należy.

Cieszę się, że wyszło dobrze :D

Btw. nie "źle zrobili" tylko "za szybko się poddali, a raczej poddał"

Bywa i tak, ważne, że działa wszystko jak trzeba :)

A co było nie tak ?

szyszu3 napisał:

A co było nie tak ?

Problem był z nie do końca dobrze wyregulowanym gaźnikiem. Na szczęście wszystko zostało poprawione, mam nadzieję, że kolega Mermi jest i będzie zadowolony z usługi :)

Ahaa.

Trzeba przyznać, że ceny usług jak i części macie całkiem przyjazne dla portfela klienta :) Na witrynce jakoś bardziej bym ułatwił powrót do strony z danymi kontaktowymi, bo tak sobie przeglądałem "o nas", potem "nasze projekty" itd. a po chwili chciałem wrócić do strony z kontaktem, a tu nie ma :)
Dopiero po chwili połapałem się, że dane kontaktowe były chyba na stronie głównej a link na główną "wymacałem" myszką. Sugeruję więc dodać jeszcze jeden przycisk na dole o nazwie "kontakt", który będzie odsyłał na główną stronę. Ewentualnie na stronie powitalnej umieścić treść "o nas" a przycisk "o nas" zastąpić przyciskiem "kontakt", który będzie odsyłał do tegoż. Ale nie przejmujcie się. Ja się zawsze czepiam szczegółów no i mam swoje internetowe przyzwyczajenia, więc możliwe, że tylko ja miałem taki problem:p

Ps Nie wiem jaką umowę macie z hurtownią, ale na allegro są ostre tarcia o "pożyczane" zdjęcia (prawa autorskie), więc jeżeli ten wilmat nie dał wam zgody na piśmie na wykorzystywanie ich zdjęć, to może lepiej robić i umieszczać swoje :) No, chyba, że sami o to prosili :)

Ps 2 Aj, jak bym eseju znowu nie napisał to było by święto :( Ale spoko, wiem o problemie i pracuję nad nim :P

Whistler napisał:

Trzeba przyznać, że ceny usług jak i części macie całkiem przyjazne dla portfela klienta :) Na witrynce jakoś bardziej bym ułatwił powrót do strony z danymi kontaktowymi, bo tak sobie przeglądałem "o nas", potem "nasze projekty" itd. a po chwili chciałem wrócić do strony z kontaktem, a tu nie ma :)
Dopiero po chwili połapałem się, że dane kontaktowe były chyba na stronie głównej a link na główną "wymacałem" myszką. Sugeruję więc dodać jeszcze jeden przycisk na dole o nazwie "kontakt", który będzie odsyłał na główną stronę. Ewentualnie na stronie powitalnej umieścić treść "o nas" a przycisk "o nas" zastąpić przyciskiem "kontakt", który będzie odsyłał do tegoż. Ale nie przejmujcie się. Ja się zawsze czepiam szczegółów no i mam swoje internetowe przyzwyczajenia, więc możliwe, że tylko ja miałem taki problem:p
Ps Nie wiem jaką umowę macie z hurtownią, ale na allegro są ostre tarcia o "pożyczane" zdjęcia (prawa autorskie), więc jeżeli ten wilmat nie dał wam zgody na piśmie na wykorzystywanie ich zdjęć, to może lepiej robić i umieszczać swoje :) No, chyba, że sami o to prosili :)
Ps 2 Aj, jak bym eseju znowu nie napisał to było by święto :( Ale spoko, wiem o problemie i pracuję nad nim :P

Wilmat ma inną politykę co do zdjęć produktów. Nawet zachęcają do ich umieszczania przy sprzedawanych produktach, ale z warunkiem, aby nie usuwać ich podpisu )co by nie mówić - dodatkowa reklama :)

klekocix napisał:

szyszu3 napisał:
A co było nie tak ?

Problem był z nie do końca dobrze wyregulowanym gaźnikiem. Na szczęście wszystko zostało poprawione, mam nadzieję, że kolega Mermi jest i będzie zadowolony z usługi :)

Autor napisał "mechanik nawet na próbę zainstalował swój gaźnik, ale i to nic nie dało" W takim razie jak ma się to do odpowiedzi "Problem był z nie do końca dobrze wyregulowanym gaźnikiem"?