Piszczy w przekładni podczas startu – Jmstar Aquila

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Piszczy w przekładni podczas startu – Jmstar Aquila

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 tygodni, 6 dni temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe DAROS
    DAROS
    Użytkownik

Witajcie. Posiadam skuter Jmstar Aquila i mam mały problem od kilku dni. Otóż przy starcie słychać taki dziwny pisk dochodzący z przekładni. Odkręciłem pokrywę, nagrałem filmik i zobaczcie jak to wygląda. Obstawiam, że to coś z wariatorem, ale nie znam się na tym za bardzo, dlatego proszę o pomoc. Link do filmiku poniżej :

JMSTAR AQUILA 70cc
    Zdjęcie profilowe DAROS
    DAROS
    Użytkownik
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

umieśc to inaczej.. youtube czy coś

ziuuummmm….

Czytaj
    REKLAMA

Prezenty od Junaka

Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    Zdjęcie profilowe DAROS
    DAROS
    Użytkownik

https://youtu.be/x0cSuBzDsLA

JMSTAR AQUILA 70cc
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

wg mnie to coś w sprzęgle trze o dzwon sprzęgła – dzwięk przypomina tarcie drutem o dzwon sprzęgła i to dopiero jak sie sprzęgło powinno otwierać. Wiec albo sie sprzęgło rozpadło, albo sie rozkręciło albo szlag trafił którąś ze sprężynek.
    No z poprawką na to że my to słyszymy tak jak zebrał to mikrofon. To ty jesteś w stanie ocenić czy nagrane jest to co faktycznie słychac.

ziuuummmm….
    Zdjęcie profilowe DAROS
    DAROS
    Użytkownik

Szczerze mówiąc to rozbierałem sprzęgło niedawno i sprężynki były dobre jeszcze, ale faktycznie dzwon był porysowany trochę, jakby coś o niego tarło. Wiesz może dlaczego tak się dzieje, że dzwon się przyciera ? Po rozkręceniu sprzęgła nie było nic w środku, co by mogło przeszkadzać i trzeć.