Pierwszy zakup motoroweru- Co Warto kupic?

Witam, przeczytałem już, całe forum na ten temat i wszystko jest tak ogólne, że postanowiłem napisać sam:) Planuje kupić motorower (bezprawka), który dobrze wygląda i jest łatwy w opanowaniu ja 186wzrostu i 115kg wagi. Jestem amatorem, nigdy nie prowadziłem żadnego pojazdu 2 śladowego i uparłem się na manuala. Cena dla mnie bez różnicy. hmm tylko co mam zrobić jak zalicze upadek? Cześci do wymiany no i ważne jak z tym manualem jest bo sam nie wiem czy idzie to opanować. Dzięki za pomoc i za takie forum!

skoro przeczytałeś wszystko i tematy z kilu ostatnich dni to raczej nic nowego sie nie dowiesz.

Mój kolega kupił skuter bo bał się, że nie ogarnie pojeździł u kuzyna simsonem i teraz żałuje bo biegi ogarnął odrazu.

Do Wombat: No, chodziło mi, że nie było nic ukierunkowane jednozancznie, jedni piszą zippo a drudzy, że złom. Czekma na propozycje:)

do norbi1551: Też, tak właśnie pomyślałem. Kupie se automata a później, będe się z nim nudził. Trudno mi ocenić sytuacje, jak sam nie jezdziłem manualem i automatem liczę na Was.

Tego Zippa nie kupuj.
Mógłbym ci polecić Benzer Yankee, ewentualnie trochę większy Benzer Aston lub Shaft.

Do norbi1551: Jak dla mnie to shaft jest całkiem ładny:) tylko czy możesz mi dać jakieś powodu lub argument, dlaczego warto? No i czy nowy czy lepiej używanego szukać? Dzięki za pomoc

To jest Chińczyk więc lepiej nowy.
Argumenty:
-Jest duży, akurat do twoich wymogów.
-Benzery są w miarę dobre jakościowo za niską cenę znaczy (Wysoka jakość za niewielkie pieniądze.
-Nie udaje nic jak np: Zipp Pro czy Romet RR.

Jeżeli cena bez różnicy, to kupuj crossa Yamahy 50tkę biegówkę, albo trochę taniej RIEJU 50tkę manuala - pojeździsz tym 10 sezonów bez żadnych usterek. Tylko minimum te 11 tyś trzeba zapłacić (za Rieju), za yamahę trochę więcej :)

Ja myślałem, że wszystko co chinskie to słabe, robione na niby. Wiem, że Romet RR ładnie się prezentuje tylko czy faktycznie dął bym nic jechać...sam nie wiem