Pierwszy motocykl 125 a nowe normy Euro 4

Witam wszystkich a szczególnie przyszłe i obecne motocyklistki oraz motocyklistów. Mam pytanko odnośnie przyszłego pierwszego motocykla klasy 125. A mianowicie:

Mam w planach zakup motocykla o tej pojemności, natomiast gryzie mnie taka sprawa. Chodzi tu tez m.in. o te normy Euro 4, wtryski itd. Zastanawiam się ponieważ np na allegro są wystawiane motocykle nowe z zerowym przebiegiem z 2015 czy 2016(być może wyprzedaż? ). Martwi mnie jednak to określenie nowe oraz te obecne nowe normy czy nie będzie żadnego problemu z rejestracją takiej maszyny? Czy wogole warto się takimi ofertami interesować czy jednak lepiej kupić używany zarejestrowany wcześniej model bądź odrazu udac sie po nówkę z salonu?

Liczne na dużo odpowiedzi, dzieki ktorym podejme odpowiednia decycje

Pozdrawiam
LwG :slight_smile:

Kupiłem 2 tygodnie temu nówkę kymco agility 16+ 125i CBS Euro4
Sprzedawca powiedział że nie ma problemu z rejestracją motocykli ze starszych roczników.
Wystawiają papier, że motocykl spełnia normy i tyle. Pani w rejestracji patrzy przede wszystkim na fakturę/umowę.
Tydzień przede mną sprzedali Kymco Zing II z 2015 (gaźnik) i właściciel bez problemu zarejestrował.

to zależy jakie kwity ma konkretna sztuka
niektórym dopuszczono “rejestracje awansem” w tym roku a z niektórymi jest problem

Niektóre egzemplarze posiadają dokument o nazwie KPP (końcowa partia produkcji). Na jej podstawie można zarejestrować moto pomino braku Euro 4 i CBS.
Niektóre motocykle nie mają KPP, ale za to są już zarejestrowane i z zerowym przelotem.

Czy mogę tutaj dać takie przykładowe linki? Czy byście na moim miejscu się nimi zainteresowali…

Ta, dawaj.

http://allegro.pl/romet-arrow-fly-125-pakiet-gratisow-transp-pl-raty-i6078172678.html Akurat tu jeden taki i to gaźnik. Być może będę brał używke już na wtrysku…

kolejne przykłady…:
http://allegro.pl/motocykl-romet-125-z-one-s-arrow-fly-pro-raty-i6635237765.html
http://allegro.pl/motocykl-junak-rs-125-promocja-lodzkie-dobrzelow-i6810157275.html#thumb/1

Narazie tylko chodzi mi o same opinie :slight_smile: Czy taki oferty sa godne uwagi, czy jednak isc na uzywki…
W skrocie mam 28 l. nie mialem do czynienia z motocyklami ze ja ze prowadzilem (jedzilem jako plecak), jedzilem skuterem (po podworku i po wsi u kogos - na sprobowanie tego), pierwszy raz sprobowałem ostatnio jechac WSKa 125 tez na podworku (nauczylem sie prowadzenia doslownie z yt- nauki jazdy krok po kroku od pewnego motocyklisty) ;D

musisz za każdym razem zadzwonić do sprzedającego i dowiedzieć się jak jest z jego dokumentami

Witam ,Junaka RS obejrzałem w salonie,co do jakości wykonania za tą kasę to uwag nie miałem,w porównaniu do innych 125tek Junaka,jest jeszcze wersja PRO chłodzona cieczą - więcej kosztuje ale wiadomo ciecz to ciecz.

Cześć Wszystkim,

ja także rozglądam się za 125. Posiadam prawo jazdy kat. B i w zasadzie co lato, myślę o zakupie motoru. Obejrzałem, przeczytałem dużo i nawet wybrałem maszynę, która mi się podoba, jest to Honda CBR. Wziąłem pod uwagę renomę producenta, recenzje tego i innych modeli, postawę kierowcy na motocyklu i cenę. I właśnie tutaj pojawiło się pytanie. Honda CBR jest tańsza od konkurencji (tj. GSX125, YZF-R125 i Aprili). Rozumiem, że cena jest niższa ze względu na brak m. in. systemu A/CBS. W związku z tym, że CBR125R to popularny motocykl, podejrzewam, że powstanie nowy model spełniający normę Euro 4. Nie znalazłem jednak żadnych informacji o nowej CBR, wiadomo coś o nowym modelu, spełniającym Euro 4? Kiedy jego premiera? O ile może wzrosnąć jego cena? Do ok. 20k jak u konkurencji czy o ok. 1k jak w przypadku np. Junaków? Zdaję sobie sprawę, że to pytania, na które trudno odpowiedzieć, ale może osoby znające się na rzeczy mogłyby udzielić jakiejś wskazówki. Pytam, bo CBRki z 2016 roku są na wyprzedaży i nie wiem jak długo będzie można je kupić w takiej cenie.

raczej jak u konkurencji z podobnej półki jakościowej.

Ja tez niestety jestem lajk :frowning: I co lato uwielbiam patrzec na moto szczegolnie scigacze a ze z roznych wzgledow nie raczej jak narazie robil A wiec bede chcial sie mam nadzieje przyszla 125tka - zawsze cos od czegos trzeba zaczac. Raczej w tym roku i tak nie kupie ze wzgledu na rozne inny wypadki ale jest nadzieja przy rok, dlatego ogladam, czytam i staram sie sledzic co i jak, z czym to sie je. A by moze jakas godzinke moze wiecej wezme w jakiejs szkole nauki na sam poczatek zeby sprawdzic czy rzeczywiscie bede wstanie opanowac moto. Bo jak nie bedzie szlo to wiedziamo ze wtedy “jaranie” sie tym przejdzie bo i tak nie bede mial osobistej frajdy ale to jest najgorsze co moze byc. Jestem akurat tu optymista ze uda mi to szybko opanowac :slight_smile:

no to przyznam szczerze że w takim układzie twoje pytania są trochę a temacie kanapki ze szczawiem. podtykasz nam tu konkretne oferty, z tego roku w bieżącej sytuacji. w przyszłym roku to bedzie wyglądać kompletnie inaczej i nie bardzo co się jest teraz produkować bo “ty się jarasz” ale czysto teoretycznie i raczej dałeś do zrozumienia że bedziesz kupował zaraz… a nie że kiedyś może za rok albo i nie. Szanuj czas innych.

Planuję kupić nowy skuter 125 przez allegro. Sprzedający / firma twierdzi, że posiada wszystkie wymagane dokumenty do rejestracji (skuter jest z rocznika 2015). I tutaj moje pytanie - czy ktoś orientuje się czy rejestracja skuterów/motocykli KPP jest możliwa do końca tego roku i lepiej spieszyć się z kupnem, czy też będzie możliwość rejestracji na początku przyszłego roku 2018? Nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej odpowiedzi na to pytanie.

telefon do twojego Wydziału Komunikacji da ci wiedzę u źródła. Od tego są żeby odpowiadać obywatelom na takie pytania.