Mam pytanie odnośnie regulatora napięcia.
W jakim miejscu się znajduje ?
Czy jest to Tylna lewa strona przy zbiorniku oleju ?
Dołączam Zdjęcie:
http://iv.pl/images/56880115893812314568.jpg
Mam pytanie odnośnie regulatora napięcia.
W jakim miejscu się znajduje ?
Czy jest to Tylna lewa strona przy zbiorniku oleju ?
Dołączam Zdjęcie:
http://iv.pl/images/56880115893812314568.jpg
wygląda jak regulator
Parę osób Mi powiedziało, że regulator jest pod przednią czaszą, ale idąc logicznym tokiem rozumowania to regulator powinien znajdować się z tyłu przy akumulatorze. Stan faktyczny zdjęcie i Twoja wypowiedź wskazują na to, że raczej potwierdzają się Moje przypuszczenia.
Mam jeszcze jedno pytanie:
Generalnie mam problem z odpaleniem motoru. Po przejechaniu pięciu kilometrów pod koniec jazdy zaczęły spadać obroty, wyłączyłem silnik i potem już nie odpalił... Paliwo jest, Akumulator i rozrusznik kręcą, iskra jest, postanowiłem przyjrzeć się Elektrozaworowi Ssania, okazało się, że pancerzyk od kabelka jest pęknięty i drucik mocno zmęczony. Po wykręceniu go z gaźnika dosłownie przewód odpadł od Elektrozaworu. Jest prawdopodobne, że z tego powodu skuter podczas uruchamiania został zalewany przez co nie mógł odpalić ???
Poprzednie pytanie odnośnie regulatora wiązało się z tym, że chyba dawał za duży prąd przez co drugi akumulator dostał po dupie i jest zasiarczony.
tak wg przeglądarki wygląda regulator Piaggio
https://www.google.pl/search?q=Piaggio+Zip50+regulator+napi%C4%99cia&espv=2&biw=1346&bih=753&tbm=isch&imgil=2fjAv_EBjlJnFM%253A%253BW4FmrfXVnrpXQM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fmaxmoto.pl%25252Fregulator-napiecia-prostownik-do-gilera-stalker-50-piaggio-ape-50-free-25-free-50-nrg-50-ntt-50-quartz-50-sfera-50-sfera-125-tph-50-zip-25-zip-50-vespa-et2-50-et4-125-pk-125-px-125-px-80-x-125-px-200%25252Cid53986.html&source=iu&pf=m&fir=2fjAv_EBjlJnFM%253A%252CW4FmrfXVnrpXQM%252C_&usg=__yKkT1-_hOew-r6zsm07mZHH6drA%3D&dpr=1&ved=0ahUKEwjGzuPdltbPAhXK7RQKHV3cCYwQyjcIKw&ei=vKb-V8aAO8rbU924p-AI#imgrc=2fjAv_EBjlJnFM%3A
to zawsze mono użebrowany element w dobrze wentylowanym miejscu. W chińczykach często pod czaszą a tych bardziej PRO markach często własnie nad tylnym kołem. Ale moduł zapłonowy też jest użebrowany i też jest montowany w okolicy tylnego koła. Kwestia wtyczki i oznaczenia
Moduł zapłonowy mam mniej więcej taki:
http://www.agmot.pl/photos/0/27/06d7d26cc3.jpg
Tak jak mówisz też w okolicy tylnego koła.
a wtyczusia tego czegoś z pierwszego posta jest 5 pin? bo jak tak to regulator.
Wykręcę to dzisiaj i zrobię foto :P