Piaggio MP3 Odpowietrzenie hamulca przód

Witam jestem tu nowy Kupiłem sobie piaggio mp3 500ie i mam problem z hamulcem z przodu , odpowietrzam cały układ a klamka dalej miętka i koła nie hamują równo więc jest problem . Kto wie w jakiej kolejności odpowietrzyć układ dodam że nie jest to normalny skuter ,ma jeszcze rozdzielacze i nożny hamulec więc normalnie kto tego nie widział i nie robił nie ma pojęcia o czym mowa Proszę o pomoc tomek

Podejrzewam, że odpowiedź najszybciej uzyskasz na burgmanii.

Witam jako ze jestem serwisantem a nigdzie nie jest to opisane,postanowilem opisac odpowietrzanie
chamulcow w Piaggio Mp3 300ie lt po zapowietrzeniu przez brak plynu w zbiorniczku.

Zaczynamy od wymontowania owiewki z czarna oslona z przodu,aby miec wglad na rozdzielacz,
potem odkrecamy tylny zacisk i ustawiamy odpowietrznik w pozycji pionowej.
robota na 2 osoby!!!ZACZYNAMY!!!

odpowietrzanie zaczynamy od pompowania -CHAMULCEM NOZNYM-,pompujemy az stwardnieje i potem jedna osoba caly czas dociska a druga odpowietrza
-zaczynamy od odpowietrznika na ROZDZIELACZU przednim z niebieska kropka,
potem tylne kolo,przednie lewe i na koniec prawe.(mowa caly czas o chamulcu noznym)
!!!Caly czas kontrolujemy poziom plynow w zbiorniczkach po 1 na manetce i glownym przy prawej nodze!!!

Nastepnie ciezka osoba wchodzi na motocykl i przesuwa sie maxymalnie do przodu a my odpowietrzamy AMORTYZATOR lewy,potem prawy(kazdy chyba wie jak)

-TERAZ DOPIERO MANETKI-
Przyszla kolej na -TYLNY hamulec-,najpierw waz przy manetce potem na zacisku z odpowietrznikiem skierowanym pionowo.
-PRZEDNI hamulec- zaczynamy od weza przy manetce potem, odpowietrznik NA ROZDZIELACZU nad zoltymi kropkami,dalej lewe potem prawe kolo

Na zakonczenie pompujemy maxymalnie lewy i prawy hamulec raczka az stwardnieje
i zawijamy guma albo tasma tak aby przez noc caly czas byla zacisnieta klamka
rano odczepiamy tasme i gotowe-cheble zyleta
(jesli jeszcze by nie lapaly od gory to polecam samymi klamkami odpowietrzyc tylko odpowietrzniki z tylu,przod lewy,przod prawy
i twarde napompowane zaciski na tasme jak przedtem na noc,potem tylko wywalic tasme i juz nic nie dotykamy.
i taka jest kolejnosc odpowietrzania tego ukladu serwisowo,innaczej tylko przepychacie powietrze po ukladzie

ale nikt tego nigdzie nie opisal a ze sam mam ten skuter to kazdy niech ma wiedze a nie przeplaca w serwisach,pozdrawiam

Witam, cz podobnie jest z mp3 125, 2009 rok ?

Witam wszystkich. Nie wiem czy do końca mam rację ale układ hamulcowy i blokada amortyzatorów przód to dwa oddzielne układy. Jeśli się mylę to proszę powiedzieć w którym miejscu się łączą? Opis co prawda jak najbardziej pomocny.

a manual serwisowy sobie pobrać i wszystko na obrazkach i schematach zobaczyć?

W serwisówkach układ hamulcowy nie jest połączony z układem blokad. Stąd moje pytanie do autora odpowiedzi. Bo wszystko przez niego opisane obszernie i profesjonalnie ale jaki związek ma układ hamulcowy z odpowietrzaniem cuda przy amortyzatorach? Ja miałem taki problem,że po odpowiatrzeniu hamulec był twardy ale po jakichś 12 godzinach znowu stawał się miękki. Może ktoś mi podpowie.

no wiec masz problem z hamulcem. to co sie czepiasz tego układu blokowania?

Nie pisałem tego do ciebie bo widzę nie masz nic ciekawego do powiedzenia. Chyba że odpowiesz mi na pytanie w którym miejscu te dwa układy się łączą. Nie twierdzę że wszystko wiem ale człowiek który opisał proces odpowietrzania wie o czym pisze i miałbym do niego parę pytań.