Piaggio Liberty 4t 50 zalana świeca
- This topic has 39 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 7 years, 9 months temu by macio525.
- AutorWpisy
- 10 lutego 2016 dnia 11:23 #297027
Witam, mam problem z piaggio liberty 4t 50. Mianowicie nie chce odpalać, zawsze gdy wyciągnę świece jest czarna i mokra, zmniejszyłem śrubokrętem podawanego paliwa do minimum a problem nadal występuje. Drugi problem to gdy skuter mi zapali np. następnego dnia i dam więcej niż połowę gazu to wtedy go muli i tak jakby gaśnie. Gaźnik czyściłem, czytałem, że opuszczenie iglicy coś da ale ja nie mogę tego zrobić ponieważ nie mam na iglicy żadnych ząbków. Nie wiem co dalej robić ;/
10 lutego 2016 dnia 13:39 #297034Filtr powietrza masz czysty?
11 lutego 2016 dnia 07:47 #297065Tak jest czysty. Jak zapali to pochodzi z 5 minut, później daje go na wolne obroty z pół minuty chodzi i tak jakby zaczynał gasnąć wiec daje troszke gazu, zamula go i gaśnie. Gdy próbuje ponownie go zapalić to już nie odpala a świeca jest zalana.
11 lutego 2016 dnia 07:54 #297066A spróbuj bez filtra powietrza jak będzie chodzil to albo stożek gabka lub mniejsza dysza główna
11 lutego 2016 dnia 08:29 #297067bez filtra to po krótkiej chwili gaśnie.
11 lutego 2016 dnia 08:55 #297068a masz tam taki gaznik
http://www.jednoslad.pl/resize3/880×560/r/wp-content/woo_uploads/56-nk200.jpg
i jak mu to paliwo zmniejszyłeś wykrecając śrobke czy wkręcając11 lutego 2016 dnia 09:25 #297071wkręcając
11 lutego 2016 dnia 10:25 #297074nie mam pewności jak w tym gaźniku ale u mnie jak wkręcasz to wzbogacasz a jak wykręcasz to zubarzasz miesznake,możesz spróbować wykręcić wpierw standard 1,5 obrotu a porem więcej jak zacznie sie poprawiać.
11 lutego 2016 dnia 10:43 #297075masz podobny gaźnik?
11 lutego 2016 dnia 11:42 #29707712 w skrzynce i kazdy do d..y 😀
i kilkanaście do innych typówm skuterów i motocykli,ale nie o tym probowałeś jak pisałem?11 lutego 2016 dnia 15:36 #297089Odkręciłem o 2 obroty na jałowym nie gasł, raz strzelił czarnym gazem jak dodawałen gazu ale jak sam go zgasilem to nie moge go teraz zapalic bo znowu swieca zalana.
Tak wyglada ta srubka od gaznika https://drive.google.com/file/d/0BwKoVqLnK9xqZXFVdjRlTFQ5SWM/view?usp=docslist_api11 lutego 2016 dnia 16:06 #297090Próboj dalej regulować lib daj do mechanika bo nie ogarniesz,czarny dym to olej tylko pytanie skąd,z pierścieni??Ile ma ten pigus nalatane?
11 lutego 2016 dnia 16:38 #29709637 tys, a ten czarny dym mogl byc z tlumnika
11 lutego 2016 dnia 18:53 #297124no to jak on tyle od nowości wylatał i niic nie robione,bądź robione ale ch wie na jakich częściach to jedna idź do mechanika.
12 lutego 2016 dnia 07:22 #297157co się mogło stać jak nie było tej gąbki od filtru powietrza prawdopodobnie od wakacji?
12 lutego 2016 dnia 08:07 #297158mógł pociągnąć piasku i góra do wymiany.
18 lutego 2016 dnia 19:57 #297700a za zalewanie świecy może być winny nieszczelny zawór ssący?
18 lutego 2016 dnia 20:41 #297707Wątpię ze jest nie szczelny, ssanie sprawdzales moze nie zamyka
20 lutego 2016 dnia 18:12 #297812zawór ssący jest nieszczelny “poci się”, także do wymiany i nie wiem jak z pierścieniami czy je też wymieniać, na cylindrze są rysy.
20 lutego 2016 dnia 19:15 #297825Zawór do dotarcia a nie wymiany,jak cylek porysowany to do szlifu, lub nowy.
7 marca 2016 dnia 13:03 #298979zawor ssacy dotarłem ale wydechowy ma takie czarne plamki i go nie moge dotrzeć, lepiej kupić nowy czy sie nadal bawic w to docieranie?
7 marca 2016 dnia 13:10 #298981Trzyj co ręce bolą:D bez pracy nie ma kołaczy a bez docierania nie ma śmigania:d
8 marca 2016 dnia 07:34 #299044spróbuje, a co do cylindra to słyszałem, że można go wyszlifować papierem wodnym 3000 + woda + płyn do mycia naczyń, działa to?
8 marca 2016 dnia 07:40 #299047ta, tak samo jak szlifowanie szczotką do zębów i pastą polerską
10 marca 2016 dnia 10:32 #299160Jeszcze jedno pytanie, z czego zrobić uszczelkę pod cylinder? czy może już lepiej kupić? tylko nigdzie w okolicy nie ma uszczelki na ten model.
zdjęcie cylindra i tej starej uszczelki: https://drive.google.com/file/d/0BwKoVqLnK9xqSW9Ld2hYQ09fS3M/view?usp=sharing10 marca 2016 dnia 10:41 #299161AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
10 marca 2016 dnia 12:55 #299163a uszczelka z bloku tech. w jakimś smarze, syntetyku itp. zda zadanie czy raczej nie? niezbyt mi sie widzi zamawiać 2 uszczelki z czego jedna mam dobrą ;/
10 marca 2016 dnia 12:58 #299164Uszczelki obie zawsze ale to zawsze nowe
14 marca 2016 dnia 14:14 #299505jeszcze jedno pytanie.
dlaczego jak dam pełny gaz to go muli, jak dam 3/4 manetki to działa normalnie ale jak dam pełna to słychać tak jakby go muliło i nie wejdzie na wyższe obroty, nic nie gaśnie ładnie pali tylko nie chce wejść na najwyższe obroty…14 marca 2016 dnia 17:52 #299522Bo gaźnik nie jest wyregolowany i albo go zalewa albo nie dostaje paliwa
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.