Peugeot Vivacity słaby v-max po zdjęciu blokad

Witam.

Mam problem z tym że v-max mojego Peugeota Vivacity wynosi ledwie 60km/h.

Wszystkie blokady a przynajmniej tak myślę miałem zdjęte między innymi: Blaszkę na wariatorze, ślepą kiszkę na tłumiku i też dodaje że nie mam mofa bo sprawdzałem.

Nie wiem już co to może być, i jeszcze dodając przy 60 km/h słychać taki jak

by szum czy pisk nie wiem jak to ująć ze strony tylnego koła.

Proszę o odpowiedź. Z góry dzięki :)

A ile ma przejechane i co było wymieniane?

przejechane ma ok. 12 tyś. jedynie co to rolki zmieniałem na lżejsze

To ci więcej bez wymiany cylindra na nowy i dotarcia nie poleci

a to takie szumy/piski przy 60 co to może być?

a coś słyszałem jeszcze o czymś takim jak wolna przekładnia?

pojedź na dużą górkę i się rozpędź jak poleci 60 i nie będzie się rozpędzał to ma krótką przekładnie,ale za młody chyba?chociaż sv50,zenith,speed 1[niektóre, takie miały seryjnie] z górki więcej poleci?

Z góry więcej leci tylko właśnie tak jak by chciał ale coś mu nie pozwalało

wiedzminm12 napisał:

Z góry więcej leci tylko właśnie tak jak by chciał ale coś mu nie pozwalało

czyli przekładnia normalna,czyli jak wcześniej napisałem nie pozwala mu zużyty cylinder.

A jak by była wolna przekładnia to by nie leciał więcej?

Teraz z tatą pogadałem i on powiedział że to raczej nie wina cylindra ponieważ wtedy nie miał by siły wtedy a ma i to dużo.

jak by miał krótkie przełożenia to by max z górki 65kmh i hamował by silnikiem bo by nie przerabiał przełożenia z koła na wał,co do rozmowy z tatą to możesz mu powiedzieć że ja tez mam peugeota [był mof ale jest usunięty] przed usunięciem też miał kopa,z gazu na koło,palenie gumy v-max 45-50 po wymianie cylindra na airsal 50 standard leci 70 [na razie docieram więc nie mogę katować raz spróbowałem] z peugeotami jest przesrane bo często kombinowali,najprościej to kup taki cylek z allegro za 55zł to się dowiesz czy prawda czy nie a majątku nie stracisz,potem możesz myśleć o lepszym.Albo zobacz przełożenia policz porównaj to się dowiesz.

No to co nic mi nie zostaje jak kupić cylinder i sprawdzić czy coś się zmieni?

Ja bym kupił przekładnię jak twierdzisz że cylek masz dobry a potem cylek jak by nie dawał rady i po kłopocie.

No bo nie sądzę żebym miał zły ponieważ spokojnie się rozpędza do 60 na równej drodze łapie 62 :P A przekładnia to nie wiem mam zdjęcia jedynie od góry przekładni

Co do przekładni to nie tak lawo bo przełożenia mogą być krótkie zastosowane na;pierwotnej[to ta na której jest sprzęgło],wtórnej [ta pomiędzy pierwotną i końcową] i końcowej [ta do której koło dokręcasz] więc bez rozebrania d..a
http://www.racing-planet.pl/7003-przelozenia-pierwotne-top-racing-22-15-33-peugeot-silniki-pionowe.html

No to nie wiem, co ja mam już robić?

jeździć tak jak jest

A i jeszcze pytanie jak daje mu na stopkach na maxa manetkę to mu obroty zmniejszają się i zwiększają

odcinka pewnie się załącza.moduł bez blokady obrotów nabyć młody człeku musisz