Mam problem z tym że v-max mojego Peugeota Vivacity wynosi ledwie 60km/h.
Wszystkie blokady a przynajmniej tak myślę miałem zdjęte między innymi: Blaszkę na wariatorze, ślepą kiszkę na tłumiku i też dodaje że nie mam mofa bo sprawdzałem.
Nie wiem już co to może być, i jeszcze dodając przy 60 km/h słychać taki jak
by szum czy pisk nie wiem jak to ująć ze strony tylnego koła.
pojedź na dużą górkę i się rozpędź jak poleci 60 i nie będzie się rozpędzał to ma krótką przekładnie,ale za młody chyba?chociaż sv50,zenith,speed 1[niektóre, takie miały seryjnie] z górki więcej poleci?
jak by miał krótkie przełożenia to by max z górki 65kmh i hamował by silnikiem bo by nie przerabiał przełożenia z koła na wał,co do rozmowy z tatą to możesz mu powiedzieć że ja tez mam peugeota [był mof ale jest usunięty] przed usunięciem też miał kopa,z gazu na koło,palenie gumy v-max 45-50 po wymianie cylindra na airsal 50 standard leci 70 [na razie docieram więc nie mogę katować raz spróbowałem] z peugeotami jest przesrane bo często kombinowali,najprościej to kup taki cylek z allegro za 55zł to się dowiesz czy prawda czy nie a majątku nie stracisz,potem możesz myśleć o lepszym.Albo zobacz przełożenia policz porównaj to się dowiesz.
No bo nie sądzę żebym miał zły ponieważ spokojnie się rozpędza do 60 na równej drodze łapie 62 :P A przekładnia to nie wiem mam zdjęcia jedynie od góry przekładni
Co do przekładni to nie tak lawo bo przełożenia mogą być krótkie zastosowane na;pierwotnej[to ta na której jest sprzęgło],wtórnej [ta pomiędzy pierwotną i końcową] i końcowej [ta do której koło dokręcasz] więc bez rozebrania d..a http://www.racing-planet.pl/7003-przelozenia-pierwotne-top-racing-22-15-33-peugeot-silniki-pionowe.html