Peugeot Vivacity problem z odpalaniem

Mam taki problem że jak skuter po nocy rano zostaje odpalony to zanim to zrobię muszę się nakopac sporo zanim załapie, z rozrusznika tylko kręci. Jak już odpalę to potem bez problemu na odpala za pierwszym razem i z kopki i z roszrusznika.

Jak myślicie świeca czy ssanie?

Paliwo ci z gaznika wyparowuje lub kranik za mało paliwa podaje lub filtr paliwa jest zatkany obstawiam na filtr paliwa

sprawdziłem świece i tata od razu powiedział że na oko widzi że jest już wysłużona . Jutro kupię nową, bo jakas droga nie jest i napiszę

Obstawiam na niesprawny moduł ssania. Wymontuj je i zmierz na zimnym silniku ile wysunięta jest igła a później podłącz kable z ssania ( biegunowość bez różnicy ) do akumulatora i po ok. 5 minutach ponownie zmierz czy igła się wysunęła i o ile.

Gdzie znajduje się ten moduł ssania?
Jestem zielony w tym. Jutro wymienię świecę bo wygląda na zajechaną. Ona też może stwarzac takie problemy, prawda?

Tak świeca też może być winna. Moduł ssania to z reguły czarny kapturek montowany na boku gaźnika zazwyczaj przykręcony na dwie śrubki.

Okej dzięki za pomoc jutro od razu z rana lecę po świecę

Świecę starą wyczyściłem wczoraj no i dzisiaj rano odpalam, odpalił chwile pochodził, zgasł. Kopnąłem z 4 razy, odczekałem kopnąłem kolejny raz odpalił i pojeździłem po mieście. Wróciłem, kupiłem nową świecę. Po południu wymieniłem i odpaliłem (wcześniej stał jakieś 2h) za 1 razem.
Na początku po dodaniu gazu mulił, przejechałem trochę i się rozkręcił i normalnie już chodził. Pojechałem z kolegą pojeździć. Jeździliśmy od jakiejś 16 do 17.30 potem się zatrzymaliśmy na 30 minut przy sklepie. Podchodzę do skutera chce odpalic, nic. Musiałem się z 10 minut męczyc, kopac czekac zeby go nie zalac i znowu kopac, wreszcie odpalił i pojechałem. Wróciłem do domu ale musiałem jeszcze pojechac na wioske 3km od miasta, więc zszedłem odpaliłem pojechałem.