Peugeot Vivacity 50 – ciężko pali

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery Peugeot Peugeot Vivacity 50 – ciężko pali

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 5 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #613851
    Zdjęcie profilowe marzyciel11
    marzyciel11
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Od jakiegoś czasu ciężko pali gdy jest zimny, gdy chce jechać przerywa tak jakby się zalewał ? ( strasznie kopci )
    ii strzela..
    na ciepłym nie ma żadnego problemu..
    co to może być?
    dawka paliwa zmieniona naa minimalną
    świeca nowa
    czy delikatnie ścięty klin mógł wywołać te problemy ?
    lecz iskrę ma taką jaka powinna być (:

    Jak ktoś ma pecha, to sobie grzebiąc w dupie palec złamie. – Paulo Coelho.
    #613852
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 441

    Może ssanie nie działa? Wyjmij je i podłącz do akumulatora – jeżeli zadziała to wykluczysz ten element. 🙂 Strzela w tłumik? w gaźnik? Jaki kolor dymu? Sprawdzałeś czy cewka WN nie padła?

    Zipp Salmo: przebieg 50131km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 1535km.
    #613853
    Zdjęcie profilowe marzyciel11
    marzyciel11
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Michalk001 napisał:

    Może ssanie nie działa? Wyjmij je i podłącz do akumulatora – jeżeli zadziała to wykluczysz ten element. 🙂 Strzela w tłumik? w gaźnik? Jaki kolor dymu? Sprawdzałeś czy cewka WN nie padła?

    Ssanie raczej działa, bo nowe i jak się rozgrzeje chodzi normalnie na wolnych..
    w tłumik, kolor podchodzi pod fiolet/siwy/ biały ? 😀
    Gdyby cewka WN padła to raczej by wg nie było iskry ?

    Jak ktoś ma pecha, to sobie grzebiąc w dupie palec złamie. – Paulo Coelho.
    #613855
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 182

    to jest 2T czy 4T?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #613856
    Zdjęcie profilowe marzyciel11
    marzyciel11
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Wombat napisał:

    to jest 2T czy 4T?

    2T

    Jak ktoś ma pecha, to sobie grzebiąc w dupie palec złamie. – Paulo Coelho.
    #613857
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 182

    a przebieg? blokady zdjęte – jak tak to kiedy?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #613859
    Zdjęcie profilowe marzyciel11
    marzyciel11
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Wombat napisał:

    a przebieg? blokady zdjęte – jak tak to kiedy?

    przebieg 25 tyś, blokady są, ponieważ jestem w Holandii i to jest skuter którym można jeździć po ścieżkach rowerowych ( niebieskie tablice)
    prędzej takich objawów nie miał..
    Może się przytarł? dlatego na zimnym przerywa tak jakby się zalewał i strzela ?

    Jak ktoś ma pecha, to sobie grzebiąc w dupie palec złamie. – Paulo Coelho.
    #613863
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 182

    zmierz kompresje. po takim przebiegu to podstawa

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie