Peugeot Kisbee 2018

Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem Peugeota Kisbee nowej linii z 2018, ma założoną oczywiście blokadę modułu, z tym że mam problem z zakupieniem odpowiednika do niej, jest to jakiś nowy typ 5 przewodów (3 żółte , jeden czarny, 1 czerwony ustawione w jednej linii),
czy jest w stanie ktoś mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu ?
z góry dziękuję

wtrysk? gaźnik?
jesteś pewny że znalazłes moduł a nie regulator napięcia?

nie jestem tego pewien co znalazłem, to jest mój pierwszy jednoślad, nie znam się na tym ogóle, wysyłam linka do podobnego modelu który sam posiadam, może to w czymś pomoże,

http://www.peugeotscooters.co.uk/peugeot-scooters-detail.php/Kisbee-50-10/

ten moduł znalazłem dopiero pod plastikami, zazwyczaj jak widziałem to znajduje się on pod siedzeniem, ale u mnie pod siedzeniem jest tylko bak paliwa

z tego co czytam w opisie to są w nim wtryski, ale pewny nie jestem

zrób zdjęcie silnika to ci powiem.
wg internetów masz tam typowy 139QMB z typowym modułem do 130QMB. Czyli chińskie 4T wzorzec metra. CHyba że masz coś nowszego na 2018 i jest jakas modyfikacja sterowania - ale to sie nie wyszukuje.

witam, chciałbym dodać zdjęcia, ale nie wiem jak to zrobić, nie widzę żadnej takiej opcji, ale dla mnie to raczej są wprowadzone jakieś modyfikacje, bo nic tam znaleźć nie mogę

https://postimages.org/

Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem Peugeota Kisbee nowej linii z 2018,
na wtrysku to moj drugi kisbie jak sciognoc blokade

Na gazniku bylo to bardzo proste ale wtrysk to juz inna bajka ma ktos jakis pomysl

niestety bez zmiany programu w komputerze wtrysku tego nie zrobisz. a programu sam nie zmienisz, serwis raczej tez nie bo niby po co i skąd brać soft.
Pozostaje czekać na tyle długo az sie rynek nasyci tymi modelami i dla kogoś opłacalne stanie sie produkowanie sterowników z innym programem (przy czym wtedy zapewne stracisz zabezpieczenia typu immobilizer i podobne). No i nie bedzie to kosztować 100zł.