Pali olej?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #125084
    D3adline
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    Witam,

    Mam chinskiego skutera Zip basic. Jest to 4T.

    Przy kapie od zaworów jest taki węzyk, nie wiem od czego on jest, chyba do wypluwania zbędnego oleju. Ale mniejsza z tym. Z tego węzyka leci bardzo dużo białego dymu tak jak by palił olej. Jest tego tak dużo ze po minucie mam cały garaż w dymie. Jakieś rady jak to usunąc?

    Pozdrawiam

    #125115
    hades1988
    Użytkownik
    • 17
    • 229Postów:

    To jest odma(odpowietrznik skrzyni korbowej). Miałem to samo, na wolnych obrotach waliło dymem jak mówisz, a podczas jazdy pluł olejem, u mnie pomogła zmiana pierścieni, tzn. ja wymieniłem cały tłok. Ale jak tłok masz oki to spróbuj wymienić tylko pierścionki. A wogole jaki masz przebieg?

    #125116
    D3adline
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    9,3 tyś przebiegu. Ok, dziekuje za odpowiedz. Przyjdzie czas wypłaty, to będe musial zainwestowac.. :/

    #125128
    hades1988
    Użytkownik
    • 17
    • 229Postów:

    To nie musi być jednak przyczyna, mogą to być przepuszczające zawory. U mnie to było tak, że zacząłem od najdroższych części. Kupiłem nową uzbrojoną głowice dalej to samo, do głowicy musiałem kupić pasującą klawiaturę zaworów, aż w końcu kupiłem tylko pierścionki bo tłok mi się wydawał jeszcze spoko i to załatwiło sprawę. Wiec polecam zacząć od pierścienie koszt 10zł, jeśli to nie pomoże to nie baw się w kupowanie z osobna tylko kup cały komplet głowica+tłok+cylek+uszczelki itp, koszt 150-170 firmy wm motor.

    #125248
    D3adline
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    Ok, lada dzień wymienie pierscionki i mam nadzieję, że pomoże. Jak nadal będzie to samo to pomyślimy dalej 🙂 Dziekuje bardzo za pomoc.

    Pozdrawiam

    #125371
    Kingway80
    Użytkownik
    • 1
    • 44Postów:

    Jak kopci z wężyka odmy to nie jest wina pierśćieni
    Jak by to były pierścienie to by kopcił ale z tłumika

    #136633
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Z tym że pierścienie mogą dobrze zbierać olej (za to odpowiada 2 i 3 pierścień) ale silnik może tracić kompresje na pierwszym pierścieniu. I co myślisz o takiej sytuacji?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button