Opona Przód wymienić ? Jeździć ? Jaką nowa ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #305089
    kiks2
    Uczestnik
    • 20
    • 114Postów:

    cześć tak jak wyżej

    http://iv.pl/images/17470797488394876467.jpg
    http://iv.pl/images/68102663817309123252.jpg
    http://iv.pl/images/28278191860870339405.jpg

    typo mówił co wczoraj od niego kupowałem że jeszcze przejade sezon tylko na zakretach zebym sie powoli zbierał, ale ja wole wymienić niż się martwić ze na zakręcie mogę wywalić

    opona tył – continental 130/70 12 M/C 62P
    Co do ceny no to tak w miarę nie szalejmy 😛 130/140+/-

    #305113
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Wymienić na nową. Ta opona nadaje się co najwyżej do jazdy prosto i w upale. W każdym innym wypadku będziesz miał rewię na lodzie.
    A jaki jest stan, rocznik tylnej?

    #305114
    kiks2
    Uczestnik
    • 20
    • 114Postów:

    tył nówka 🙂

    #305116
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    A co jest dokładnie na tyle?

    #305132
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Co tam na tyle to już obojętne. To nie samochód, że obie muszą być identycznie 🙂
    Jednak faktycznie przednia guma to nadaje się jedynie do spalenia. Widać, że ma kilka lat za sobą. Jeździć tym po mokrym asfalcie to proszenie się o szlif.

    #305136
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Kiks, pisałem ci na PW: wymień! Ty się uczysz jeździć, szkoda moto.
    Ja bym jednak obstawał przy jednakowych gumach. Stać cię na te 140,- pln za przednią, więc znów to samo – nie cuduj. Kup nową tej samej marki i typu. Owszem, nie ma wymogu prawnego, źeby były identyczne. Ale opony mają bardzo różne charakterystyki. Fajnie by było żeby jednak przód z tyłem zachowywały się podobnie w zbliżonych warunkach. Przy róźnych gumach, może być różnie i ciężko przewidzieć jak. Szczególnie jak przyoszczędzisz i kupisz na przód jakiś tani badziew.

    #305137
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Leszek napisał:

    Co tam na tyle to już obojętne. To nie samochód, że obie muszą być identycznie 🙂

    Chodzi o charakterystykę opon – nie powinny się one mocno różnić między sobą. To samo dotyczy półki czyli przyczepności. Jak kierowca będzie chciał coś poszaleć (lub w nagłej sytuacji), to szybko się rozczaruje (oby bez szkody). Zestaw będzie tak skuteczny jak skuteczne będzie jego najsłabsze ogniwo. Więc żeby nie przecenił możliwości, niech zachowa równowagę między osiami.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button