Opinie: Unia zabija dwusuwowe silniki 50 ccm. Będzie zakaz sprzedaży motorowerów 2T: Moim Śladem #9

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #237655
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    A kosiarki, piły spalinowe i pompy szlamowe też out…? Pamiętam kiedyś taką panikę, dotyczącą dwusuwów w puszkach, a potem tych pędzonych etyliną… A za chwilę diesli, potem znów benzynowych… i tak dalej. Co kilka lat od nowa 🙂

    #239867
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Wcześniej czy później musiało to nastąpić tylko czy to prawo będzie obowiązywać u Angoli pewnie nie skoro tam caly czas mozna rejestrować nowe jawy 350 2t, niestety póki z Unii bierzemy siano dla kuni to nikt sie nie postawi(angole mogą), najbardziej smrodzi USA,Rosja i Chiny ale oni mają wywalone na europejskie normy

    #241110
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    U nas jest to jakaś choroba psychiczna. Z jednej strony wycięcie nieekologicznych psujów (2T), z drugiej kłopoty z wprowadzeniem na drogę publiczną czegoś, co wygląda na duży motocykl, ale ma napęd elektryczny, czyli – zgodnie z naszymj przepisami – motocyklem nie jest. Czyli proekologicznych sprzętów też nie. Wprowadzamy bezmyślnie nowe ograniczenia jednocześnie nie pozwalając na rozwój. Prawo nie nadąża za rozwojem cywilizacji. Wszystkie stare normy prawne obrastają w kolejne podpunkty:
    a. nie wolno…
    b. zabrania się…
    c. zakazuje się…
    d. podlega karze…
    e. podlega koncesji…
    f. urząd nadzorujący…
    g. …
    I tak do usranej… Smutne to.

    #242438
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Obawiam się tylko że takie zakazywanie Wszystkiego może się skonczyc państwem policyjnym (chyba już jest) i ogólnokrajowy wkur..eniem i polska wiosną (Arabowie mają my też możemy) bo gdzieś jest kur.. granica wytrzymałość człowieka.

    #246553
    Just_as_planned
    Uczestnik
    • 0
    • 170Postów:

    U nas jest tradycyjna spolegliwość, a skoro pokorne ciele naraz… dwie matki ssie. 🙂
    ^
    I tak jesteśmy nadal na rozdrożu, ale zawsze można kupić kilka chińczyków w wykonie 2T na zaś. I będzie całkiem MOCNY zapas w kolejnym spichlerzu na następne lata (lata 2016… 2024). 😉
    *
    Żarówek włóknowo-wolframowych, też już teraz mamy w opór. I nadal wszystkie działają. Działają normalnie, jak jakie złe.
    ^
    Zaiste, dziki to nadal kraj jest, a egzystuje sobie całkiem elegancko w tej całej… Unii Europejskiej.
    Normalnie… spryciarze po komunie my są, albo taka zwykła… wataha europy. Ewentualnie dwa w jednym. Hurmem. 😉

    #274341
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Jak znam życie, to tylko wprowadzać do obrotu pojazdu 2T nie będzie można, a silniki 2T chinole będą tłukły do końca świata i o jeden dzień dłużej, zawsze będzie można kliknąć i na wycieraczkę kurier dostarczy 🙂

    #290727
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Małolaty lubią robić na złość, pewnie zakwitnie więc rynek tuningu skuterów z silników 4T na 2T… Ot tak, dla szpanu… ;)))

    #290731
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Nie no po co 2t,w końcu konkretne części tuningowe zaczną importerzy sprowadzać,miałem niestety tylko 2 razy okazję robić 4t na konkretnych częściach i po wszystkim nie ustępowały 2t na starcie i v-max,do tej pory importerzy nie widzieli takiej potrzeby aby sprowadzać porządne graty do 4 suwów a teraz sama zaistniała.

    #290758
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    2T znikną, bo nie spełnią wymogów normy emisji spalin i nie dostaną homologacji. A co z dieslami grupy VW…? Homologacja uzyskana w wyniku oszustwa, czyli przestępstwo, czyli homologacji tak naprawdę nie ma, a auta na drogach publicznych są. Co na to UE? I co na to nasi ubezpieczyciele? Wypłacą odszkodowanie za stłuczkę autem bez homologacji? Czy odeślą z roszczeniami do VW? Ale by były jaja, jak ktoś na poważnie by zaczął egzekwować prawo i wycofał te diesle z ruchu… A tak, w UE jak w naszym Trybunale Konstytucyjnym: przepis niezgodny z Konstytucją, ale obowiązuje do utworzenia nowego… Jaka szkoda… :-)))

    #290762
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Ale za ten wałek w wv to bym temu co wymyślił rękę podał mial Łeba tylko szkoda ze mu nie wyszło:)

    #290763
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • 1 126Postów:

    Arasz nikt VW w UE nie wycofa i pewnie konsekwencji też nie będzie wielkich bo UE to Niemcy a Niemcy to UE

    #290778
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Ja to wiem 🙂 Szkoda, że VW nie żyje z produkcji 2T, bo by pewnie tak szybko nie wyleciały :-)))

    #290806
    pustelnig
    Uczestnik
    • 0
    • 76Postów:

    teraz to dopiero spadnie sprzedaż 50ccm. A1 time!

    #290818
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Fakt :-)))

    #290950
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    pustelnig napisał:

    teraz to dopiero spadnie sprzedaż 50ccm. A1 time!

    Wątpię, kto ma kupić to kupi,jak miał kupić w 2t to kupi 4t są już dostępne na wtrysku,wielu juz nie pójdzie na prawko a 18 skończyli przed zmianą i też kupią,jak pisałem wczesniej nie było i jeszcze nie ma dobrych tuningowych części do 4t a dobrze podkręcone nie wiele ustępują 2t.Tak samo było z piłami,kosiarkami itp i co? 4t kupowane były i są,bo są cenione za mniejsze spalanie,mniej kopcenia,mniej hałasu i praktycznie bezobsługowe.

    #290980
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Tyż fakt 🙂

    #299028
    FilipNowyNaMotorach
    Użytkownik
    • 1
    • 4Postów:

    Czy części do nich będą również wycofywane?

    #299029
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    jeszcze długo będą. Nie bój. Są setki tysięcy zarejestrowanych takich pojazdów i trzeba je naprawiać.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button