Opinie: Unia zabija dwusuwowe silniki 50 ccm. Będzie zakaz sprzedaży motorowerów 2T: Moim Śladem #9
- This topic has 17 odpowiedzi, 9 głosów, and was last updated 8 years temu by Wombat.
- AutorWpisy
- 16 października 2015 dnia 15:37 #237655
A kosiarki, piły spalinowe i pompy szlamowe też out…? Pamiętam kiedyś taką panikę, dotyczącą dwusuwów w puszkach, a potem tych pędzonych etyliną… A za chwilę diesli, potem znów benzynowych… i tak dalej. Co kilka lat od nowa 🙂
16 października 2015 dnia 16:50 #239867Wcześniej czy później musiało to nastąpić tylko czy to prawo będzie obowiązywać u Angoli pewnie nie skoro tam caly czas mozna rejestrować nowe jawy 350 2t, niestety póki z Unii bierzemy siano dla kuni to nikt sie nie postawi(angole mogą), najbardziej smrodzi USA,Rosja i Chiny ale oni mają wywalone na europejskie normy
16 października 2015 dnia 16:59 #241110AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
U nas jest to jakaś choroba psychiczna. Z jednej strony wycięcie nieekologicznych psujów (2T), z drugiej kłopoty z wprowadzeniem na drogę publiczną czegoś, co wygląda na duży motocykl, ale ma napęd elektryczny, czyli – zgodnie z naszymj przepisami – motocyklem nie jest. Czyli proekologicznych sprzętów też nie. Wprowadzamy bezmyślnie nowe ograniczenia jednocześnie nie pozwalając na rozwój. Prawo nie nadąża za rozwojem cywilizacji. Wszystkie stare normy prawne obrastają w kolejne podpunkty:
a. nie wolno…
b. zabrania się…
c. zakazuje się…
d. podlega karze…
e. podlega koncesji…
f. urząd nadzorujący…
g. …
I tak do usranej… Smutne to.16 października 2015 dnia 17:10 #242438Obawiam się tylko że takie zakazywanie Wszystkiego może się skonczyc państwem policyjnym (chyba już jest) i ogólnokrajowy wkur..eniem i polska wiosną (Arabowie mają my też możemy) bo gdzieś jest kur.. granica wytrzymałość człowieka.
16 października 2015 dnia 17:34 #246553U nas jest tradycyjna spolegliwość, a skoro pokorne ciele naraz… dwie matki ssie. 🙂
^
I tak jesteśmy nadal na rozdrożu, ale zawsze można kupić kilka chińczyków w wykonie 2T na zaś. I będzie całkiem MOCNY zapas w kolejnym spichlerzu na następne lata (lata 2016… 2024). 😉
*
Żarówek włóknowo-wolframowych, też już teraz mamy w opór. I nadal wszystkie działają. Działają normalnie, jak jakie złe.
^
Zaiste, dziki to nadal kraj jest, a egzystuje sobie całkiem elegancko w tej całej… Unii Europejskiej.
Normalnie… spryciarze po komunie my są, albo taka zwykła… wataha europy. Ewentualnie dwa w jednym. Hurmem. 😉16 października 2015 dnia 19:56 #274341AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Jak znam życie, to tylko wprowadzać do obrotu pojazdu 2T nie będzie można, a silniki 2T chinole będą tłukły do końca świata i o jeden dzień dłużej, zawsze będzie można kliknąć i na wycieraczkę kurier dostarczy 🙂
16 października 2015 dnia 22:14 #290727Małolaty lubią robić na złość, pewnie zakwitnie więc rynek tuningu skuterów z silników 4T na 2T… Ot tak, dla szpanu… ;)))
17 października 2015 dnia 05:36 #290731Nie no po co 2t,w końcu konkretne części tuningowe zaczną importerzy sprowadzać,miałem niestety tylko 2 razy okazję robić 4t na konkretnych częściach i po wszystkim nie ustępowały 2t na starcie i v-max,do tej pory importerzy nie widzieli takiej potrzeby aby sprowadzać porządne graty do 4 suwów a teraz sama zaistniała.
17 października 2015 dnia 17:43 #290758AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
2T znikną, bo nie spełnią wymogów normy emisji spalin i nie dostaną homologacji. A co z dieslami grupy VW…? Homologacja uzyskana w wyniku oszustwa, czyli przestępstwo, czyli homologacji tak naprawdę nie ma, a auta na drogach publicznych są. Co na to UE? I co na to nasi ubezpieczyciele? Wypłacą odszkodowanie za stłuczkę autem bez homologacji? Czy odeślą z roszczeniami do VW? Ale by były jaja, jak ktoś na poważnie by zaczął egzekwować prawo i wycofał te diesle z ruchu… A tak, w UE jak w naszym Trybunale Konstytucyjnym: przepis niezgodny z Konstytucją, ale obowiązuje do utworzenia nowego… Jaka szkoda… :-)))
17 października 2015 dnia 18:02 #290762Ale za ten wałek w wv to bym temu co wymyślił rękę podał mial Łeba tylko szkoda ze mu nie wyszło:)
17 października 2015 dnia 18:04 #290763Arasz nikt VW w UE nie wycofa i pewnie konsekwencji też nie będzie wielkich bo UE to Niemcy a Niemcy to UE
17 października 2015 dnia 19:40 #290778AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Ja to wiem 🙂 Szkoda, że VW nie żyje z produkcji 2T, bo by pewnie tak szybko nie wyleciały :-)))
18 października 2015 dnia 08:40 #290806teraz to dopiero spadnie sprzedaż 50ccm. A1 time!
18 października 2015 dnia 16:13 #290818AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Fakt :-)))
19 października 2015 dnia 18:58 #290950pustelnig napisał:
teraz to dopiero spadnie sprzedaż 50ccm. A1 time!
Wątpię, kto ma kupić to kupi,jak miał kupić w 2t to kupi 4t są już dostępne na wtrysku,wielu juz nie pójdzie na prawko a 18 skończyli przed zmianą i też kupią,jak pisałem wczesniej nie było i jeszcze nie ma dobrych tuningowych części do 4t a dobrze podkręcone nie wiele ustępują 2t.Tak samo było z piłami,kosiarkami itp i co? 4t kupowane były i są,bo są cenione za mniejsze spalanie,mniej kopcenia,mniej hałasu i praktycznie bezobsługowe.
19 października 2015 dnia 21:39 #290980AnonimNieaktywny- 1
- 4 665Postów:
Tyż fakt 🙂
7 marca 2016 dnia 23:10 #299028Czy części do nich będą również wycofywane?
7 marca 2016 dnia 23:19 #299029jeszcze długo będą. Nie bój. Są setki tysięcy zarejestrowanych takich pojazdów i trzeba je naprawiać.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.