Opinie: Test Piaggio Liberty 125 ABS: W tym momencie to mój miejski numer jeden

Na stronie producenta jest informacja że boczna nóżka występuje jako akcesoria dedykowane i jest to dla mnie niepojęte. Jak można bocznej nie dać w standardzie ? - ja rozumiem że skuter waży pewnie ze 110 kg i łatwo go postawić na centralnej ale boczna nóżka do również wygoda i praktyczność a w pewnych sytuacjach również bezpieczeństwo (stabilność parkowanego skutera). Według mnie pod tym względem Makarony dały ciała.

zobaczyłem tytuł i wiedziałem kto jest autorem :).
Tzn rozumiem kryteria +5 do lansu i +6 do zrywu ale dla mnie w mieście liberty jest kompletnie afunkcjonalny. Tzn gdybym tylko jeździł - ok.
Ale jakby chcieć od sprzętu kilku rzeczy więcej to liberty kompletnie ich nie ma.
Ochrona kierującego przed wiatrem lub syfem pryskającym spod kół innym - żadna. To nie italia - u nas często syf jest na drogach i czesto to mokry syf. Schowek pod kanapą to jest umowny. Albo kask albo zakupy? No fantastyczny wybór. W np. symie nie musze wybierać - moge wsadzić i kask i zakupy.. itd

Ta, ja po wypożyczce (Beverly 300i), tyż Szymka kochom jeszcze mocniej :-)

Oj tam Wombacie od razu afunkcjonalny, po prostu są skutery i skutery - są ludzie i potrzeby. Różne. Jeden lubi i potrzebuje dużych owiewek i mega bagażnika, drugi ceni najbardziej w mieście duże koła, płaską podłogę i wąską sylwetkę ułatwiającą pokonywanie korków.
Ja bym tam Peopla nie zamienił na syma gts ( z tym samym silnikiem). A Ty odwrotnie:)

tal ale jakbym brał takie inne kryteria to też bym się nie rzucał na liberty.