Opinie, porady - Kymco Dink

Witam Serdecznie
Na początek chciałbym się przedstawić i poprosić o kilka rad dla. Mam na imię Krzysiek. Chęć zakupu skutera przyszła dość późno ponieważ do najmłodszych nie należę (31 lat). Jestem zainteresowany zakupem Kymco Dink do jazdy do pracy po warszawie. Teraz pytanie do Was jaki motor polecacie? Ja skłaniam się na pojemność 125cm3 ponieważ zależny mi na małym spalaniu a przy tym dość dobrej mocy. Prawo jazdy kat. A posiadam także nie będzie z tym problemów. Mam kilka pytań na które proszę o pomoc w odpowiedzi tj:
1. ile taka maszyna będzie paliła w zakorkowanej warszawie?,
2. jak z awaryjnością i dostępem do części zamiennych?,
3. koszt serwisowania?,
4. na co zwrócić uwagę przy zakupie (co szczególnie się zużywa dając znać o zmęczeniu skutera)?,
5. budżetu nie mam dużego bo max 3000 pln ( czy z taką kwotą jest w ogóle sens rozglądać się za takim typem skutera)?,
W ogłoszeniach jest wiele ofert spełniające moje kryterium cenowe ale czy są warte zobaczenia tego nie jestem w stanie powiedzieć bo zdjęcia nie oddają rzeczywistości. Także jeśli ktoś byłby tak uprzejmy i mi podpowiedział byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Krzysiek

jak juz chcesz dinka 125 to oczywiscie chlodzenie ciecza
zwroc uwage na stan pompy wodnej wycieki amorow i luzow na tulejach wachacz silnik jezeli trafisz na ujezdzonego przez ostrego kierowce
czesci sa umiarkowanej cenie choc drozsze niz do silnikow chlodzonych powietrzem mowa tu o uszczelkach cylinder glowica itp to jednak ciecz
reszta czyli naped to zalezy jaki wybierzesz cena bedzie sie roznila w zaleznosci od producenta na ten element tez warto zwrocic uwage przy zakupie (w jakim stanie rolki slizgi lozyska sprzeglo itp
osobiscie znalem jeden pojazd dink 125 z 2001 i nie bylo z nim klopotow p[rzez okolo 5 lat potem poszedl dalej
spalanie takie jak w 125 chlodzonych ciecza od 3 do 4,5litra

CEFA napisał:

jak juz chcesz dinka 125 to oczywiscie chlodzenie ciecza
zwroc uwage na stan pompy wodnej wycieki amorow i luzow na tulejach wachacz silnik jezeli trafisz na ujezdzonego przez ostrego kierowce
czesci sa umiarkowanej cenie choc drozsze niz do silnikow chlodzonych powietrzem mowa tu o uszczelkach cylinder glowica itp to jednak ciecz
reszta czyli naped to zalezy jaki wybierzesz cena bedzie sie roznila w zaleznosci od producenta na ten element tez warto zwrocic uwage przy zakupie (w jakim stanie rolki slizgi lozyska sprzeglo itp
osobiscie znalem jeden pojazd dink 125 z 2001 i nie bylo z nim klopotow p[rzez okolo 5 lat potem poszedl dalej
spalanie takie jak w 125 chlodzonych ciecza od 3 do 4,5litra

Przez przypadek znalazłem ogłoszenie na regionalnym portalu z Dinkem z 2000 roku z przebiegiem 6500 km. Od 4 lat stoi w garażu przykryty bo właściciel zagranicą jest (tak bynajmniej jest napisane w ogłoszeniu). Na zdjęciu wygląda bardzo ładnie. Cena to 2600 pln. Dużo? Mało? Czy tyle nie jeżdżone moto jest ok? A i silnik mocniejszy bo 150cm3. Więcej to pali? Bo jak tak to odpada bo ja chce oszczędzać na warszawskich drogach.
Pozdrawiam

150cm3 ma 15 ps
jezeli nie bedziesz krecil obrotow niebotycznych zmiescisz sie spokojnie w 3.5 litra
ps
wersja 15 ps lepsza mniej pali przy jezdzie z pasazerem i obciazeniem

CEFA napisał:

150cm3 ma 15 ps
jezeli nie bedziesz krecil obrotow niebotycznych zmiescisz sie spokojnie w 3.5 litra
ps
wersja 15 ps lepsza mniej pali przy jezdzie z pasazerem i obciazeniem

A co sądzisz o piaggio x9 125cm3? lepszy będzie od Dinka? Jak już mówiłem mnie budżet ogranicza i tak kombinuję. A nie chce małego skuta bo wiek już nie ten i gabaryty:)

Bardziej komfortowy i wiekszy od kymcacza spalanie podobne
z tym ze nie bedzie tak latwo krecic miedzy autami w korkach ale cos za cos jak dla mnie to lepsze jest piaggio x8 i wygodniejsze z czasem i wiekiem dba sie o wygody ceny chyba troszke moga byc wieksze maneli