Opinie: Najlepszy sportowy skuter: Jaki wybrać?

Peugeot i Kymco

Peugeot :smiley: A z po za tej listy to bym wybrał Rometa 747 ECO Limited Edition :> (Wygląda jak JetForce :slight_smile: Sam nim jeżdżę )

Kymco agility naket 2t albo Romet 767

jetforce.

Mnie osobiście z wyglądu najbardziej podobają się Keeway F-act EVO i wiadomo, że Peugeot Jetforce ale w najbardziej rozsądnej cenie jest Romet 717 i jest chłodzony cieczą, natomiast Keeway jest chłodzony powietrzem, ale na jakichś forach czytałem, że Keeway swoje silniki importuje od Tajwańskiej firmy CPI, więc silniki w nich są napewno lepsze niż chińskie 2t

Z tej listy najbardziej podchodzi pi Peugeot, no ale raczej używka bo kto przy zdrowych zmysłach wydaje 10 tyś na skuterek 50 ccm? :). Tak spoza tej listy wybrałbym Yamahe Aerox.

ja bym jeszcze dodał romet 717 2t na powietrze a z tych to keeway i romet na ciecz

Jakie były kryteria wyboru do artykułu? Bo Kymco Super 9 mi brakuje a jakby nie patrzeć sylwetka i osiągi kwalifikują ten skuter do grona sportowych…

Z uwagi na posiadanie prawa jazdy, wybrałbym Kymco Xciting 500 :slight_smile:

Żenada !! …sportowy skuter he he jest coś takiego… jak ktoś myśli o sportowym śmiganiu to jaki skuter litości… skuter ma się kojarzyć przede wszystkim jako ekonomia … a nie szał !!!

przecież to są odkurzacze!!! MASAKRA!!! 45km/h to dużo? Moim Piaggio mam prawie 100’wkę na liczniku.

Jet Force lub Romet 717 albo Kymco !!

A co myślicie o Gilera Runner 50, też fajny wygląd i osiągi dobre?

Hmm. To są sportowe skutery :slight_smile: Maja MBk Booster 2007 Conti reacing cylek plus przerobiony wydech fabryka (brak kata w zamian reflektor :wink: dla wtajemniczonych) i latam grubo ponad szafkę Kiedyś bawiłem się w portingi tajwanów ale jakośc materiałów za słaba i każdy powyżej 78/87 km/h przy fabrycznej przekładni padał pomimo duuużych płuków. Reasumując tylko jakośc da osiągi najtańsze świetne żeliwo to Naraku 70cc :wink: Ciecz wszystkiego nie nadrobi, chińskie produkty od razu można sobie darowac… Jeśli skuter ma byc szybki i zrywny to 2T i minimum 70cc, sportowe 50-tki dają frajdę powyżej 14-tysi obrotów :slight_smile: Natomiast 70cc i plus daje moment od dołu i zryw w sam raz na miasto i żeby zgubic paru nygusów co myślą iż biegi to najlepszy wynalazek Buahaha do 110-130 bez biegów lepiej, nie mówię że ciszej :))))))))))))))))))))))