Opinie: Kymco AK 550 2017: Wkrótce w Polsce. Znamy dane techniczne

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Opinie Opinie: Kymco AK 550 2017: Wkrótce w Polsce. Znamy dane techniczne

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe anonim Anonimowy 7 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #314404
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 357

    Fajny, ale czekam niecierpliwie na hondę X-ADV. Kymco chyba przesadziło z zegarami. W Downtownie był zakład pogrzebowy, no to teraz będzie Las Vegas… Lekki odpust. Ale ma też pasek napędowy, a oddzielenie silnika od koła pewnie da szansę na poruszanie się nie tylko po gładkim asfalcie.

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #314466
    Zdjęcie profilowe jas13
    jas13
    Użytkownik
    • Postów: 96

    Ostatnio Kymco jako marka (nie tylko w Polsce) zaczyna mocno iść w ceny, zbliżając się do uznanej konkurencji. Efektem może być utrata dotychczasowego klienta, a aspirację na odbicie klientów tym uznanym, mogą się skończyć niewesoło. Zulusie, nie wiem co masz na myśli mówiąc o poruszaniu się nie tylko po gładkim? W moim bzyku raczej ograniczeniem są opony, niż skok zawieszenia, ale mimo to szutrowymi też daje się jeździć. W AK550 problemem do jazdy po dziurach może być prawie poziomo idący amortyzator.

    #314468
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 167

    Ale to duże Kymco zawsze było dość drogie.
    To jest raczej model tak jak MyRoad – bardziej na potrzeby wizerunkowe. Szał na kymco kończy się w okolicy klasy Downtowna 300.
    Kymco ciągle walczy ze stereotypem który kiedyś sam lansował jako swój glejt jakościowy – że Kymco to taka tańsza honda ale przyzwoita.
    teraz wiadomo ze hondy tam nie ma. Te wcześniejsze bardzo autorskie modele nie wymiatały w swoich kategoriach – były albo zbyt mulaste albo za dużo to paliło. Choć solidne, trwałe – nie robiło łoł!
    Działa ten sam mechanim który powoduje że ludzie od Skody chcieli kupować Octavie na podbudowie Golfa a Passata to chcieli od VW a nie Superba od skody – bo nikt nie chciał limuzyny z kalafiorem na masce. Tak samo jak z kolei nikt nie chciał mega limuzyny ze znaczkiem VW wiec Phaeton się nie sprzedawał pod marką VW. Nie w tych rolach ludzie widzą te marki i nie w takich rolach chcą być w nich widziani.
    Tutaj Kymco usiłuje sprzedać jakby T-Maxa pod marką własną a TMax to mocno okopany i ufortyfikowany cel. Rady nie dadzą raczej ale nikt nie powie że nie mają propozycji z tym segmencie.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #314475
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 670

    Miałem takie przykre doświadczenie z moim SYMem na wycieczce po Kampinosie. SYM nienawidzi szutru, jakiekolwiek dołki, dziurki i jest masakra. Silnik chce wyskoczyć z ramy razem z kołem, nie da się jechać, trzeba się toczyć i to bardzo wolno i ostrożnie. To miałem na myśli.

    #314484
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 167

    wszystkie zawieszenia robione z myślą o drogach i cywilizacji będą jęczeć na kocich łbach i szutrach i tłuczniach – i to nie z racji konstrukcji tylko charakterystyki

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #314486
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 670

    Nie bałem się o zawieszenie, obawiałem się, że zgubię cały zespół napędowy. Modliłem się o asfalt… jakikolwiek 🙂

    #314491
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 167

    u mnie też jak zjeżdżam z utwardzonej to mi się kontury skutera zacierają od wibracji :). Znam to.
    Tyle że w efekcie nie wybiera takiej częstotliwości, przenosi dalej i jęczy wszystko.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #314495
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 670

    A tu generalnie nie było źle, tylko jego masa + moja masa + dołko-hopki i masz wrażenie, że zgubisz tylne koło razem z silnikiem i przekładnią. Niemiłe.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie