Opinie: Filtr Cząstek Stałych Naszym Przyjacielem

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #141130
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Mam właściwie jedno zastrzeżenie. Iż jestem po szkole mechanicznej i byłem na szkoleniu dotyczącym właśnie silników diesla czuję że mogę coś powiedzieć. Zgadzam się że stare ciężarówki czy autobusy wydalają bardzo dużo COx i sadzy lecz silniki turbodoładowane o wiele mniej nas zatruwają to właśnie stare wolnossące silniki wydalają najwięcej szkodliwych substancji. Coraz częściej auta z zachodu mają oznaczenia zanieczyszczenia EURO np. silniki wolnossące bez katalizatora EURO 1 ; Silniki wolnossące z kat. lub doładowane Euro 2 ; Turbodoładowany silnik diesla na pompie z kat. EURO 3; Turbodoładowany silnik diesla na pompie lub pompowtryskiwacze z kat. i czasami filtrem DPF/FAP EURO 4 ; EURO 5 i planowany EURO 6 to już elektroniczne wtryski nowej generacji więcej wtrysków zasadniczych , dotrysków tutaj już pomaga w 200% elektronika jeżeli wymyślą EURO 7 albo 8 będziemy mogli chyba oddychać czystszym powietrzem z rur wydechowych jak na wolnym powietrzu.

    #141215
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Najbardziej irytujące maras jest to, że 16 największych światowych kontenerowców emituje więcej cząstek sadzy niż wszystkie pojazdy mechaniczne razem wzięte..

    #141221
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    A jedna gdańska fabryka wypuszcza do Bałtyku więcej fosforu niż wszystkie nadmorskie fińskie miasta razem wzięte…

    #141932
    SingSing74
    Uczestnik
    • 7
    • 91Postów: