Opinie: Bzyczek forever!
- This topic has 4 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 11 years, 9 months temu by Kisiu1981.
- AutorWpisy
- 14 czerwca 2012 dnia 22:04 #96797
Czekamy na Ciebie Kisiu 🙂
15 czerwca 2012 dnia 08:05 #96798Kisiu nie przejmuj się olejem przekładniowym, ten ATF którego obecnie używasz jest lepszy od zalecanego 😉 Wiesz jaki olej miały skrzynie kultowych Junaków 350? pewnie nie, to Ci powiem był to samochodowy olej silnikowy LUX 10, jest to olej bez jakichkolwiek dodatków, a Junaki jeździły na nim i dalej jeżdżą. Wiem co mówię, bo miałem Junaka 350 i remontowałem silnik, skrzynia była jak nowa 😉
15 czerwca 2012 dnia 21:13 #96799Hugo => Ja też już nie mogę się doczekać powrotu. Musimy pośmigać sobie. Pietro => Hm, możesz masz rację. Przejechałem na tym oleju 8000 km i na razie nic podejrzanego się nie dzieje. Tam w sumie jest kilka kółek, a nie żaden skomplikowany mechanizm. Producent zaleca lepkość według normy SAE 90. A nie wiem czy ten ATF nie jest za rzadki.
15 czerwca 2012 dnia 21:29 #96802Lepiej do dozownika kup lepszy niż do przekladni
15 czerwca 2012 dnia 22:05 #96803Tak właśnie myślę o tym dozownikowym. W ogóle zaczałem lać Mixol ale dlaczego? => Myślałem, że rozwalił mi się silnik po środku płucząco – czyszczącym. a dopiero niedawno okazało się, że to była wina oleju ze stacji Statoil (przestrzegam przed nim wszystkich!). To na nim skuter zgubił wolne obroty, zaczał więcej palić i gorzej zapalać. API TC, ISO EGD i JASO FC to chyba duże kłamstwo. Mało nie zatarłem silnika. Potem stwierdziłem, że jak pada to leję minerał. Myślę zainwestować więcej w olej dlatego, że => skoro było stać mnie na skuter, części, paliwo, ubezpieczenie to naprawdę powinienem mieć te 10 zł więcej na butelkę oleju. A poza tym tanie oleje powodują przykry zapach spalin i dym. A silnik 2T wcale nie musi ich emitować.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.