Ogromne spalanie - Keeway Hurricane

Witam. Jako, że zima nie odpuszcza to i tak trzeba jakoś jeździć i... zaglądać co 2 dzień na stacje benzynową... Rozumiem jest zimno, silnik dłużej chodzi na ssaniu, ale żeby aż palić 7l na setke ? Właśnie coś mi nie pasowało bo zrobiłem zaledwie 65km a w baku juz susza... Czy to aby napewno tlyko zimno jest przyczyną ?

Regulacja gaźnika się kłania.

Jak masz iglicę ustawioną? Na którym ząbku?

https://www.google.pl/search?q=iglica+w+ga%C5%BAniku&hl=pl&client=firefox-a&hs=WVh&tbo=d&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fgMdUcfuCIKMtQaCgIHwCg&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1280&bih=648#imgrc=rCpSCsYHZTJcFM%3A%3BIWEefcljhmFxHM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg846.imageshack.us%252Fimg846%252F3039%252Figlica.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.skuterowo.com%252Fforums%252Ftopic%252Fzmniejszanie-spalania%3B640%3B512

w ac temperatura otoczenia ma nie wielki wpływ na spalanie bo nie trzeba nagrzewać płynu chłodzącego

Sprawdź czy nie masz wycieków, a poza tym, jak już Koledzy wspomnieli, regulacja gaźnika.

Wycieków nie ma. Na którym żabku jest iglica nie mam zielonego pojęcia, musze zobaczyć. Jak nie to trzeba to wsyzstko wyregulować.
Dzięki za podpowiedzi ;)

Jezeli wczesniej mniej palil to wina moze lezec po stronie filtra powietrza.

Kisiu iglica była ustawiona na najwyższe spalanie. Filtr i gaźnik wyczyściłem. W razie czego dam znać :)

Oki. Ustaw na najniższe, a jeśli będzie pomimo regulacji się dusił to przestaw na drugi od najniższego. Powodzenia!

Jeżeli była najwyżej to spalanie powinno być na eko.

Zmieniłem na ostatni ząbek, czyli na ten eko. Zalałem do pełna, pojeżdze i zobacze.

Spalanie spadło, aż do 4l/ 100km ;) Dzięki wielkie za pomoc, na dniach jeszcze wyreguluje gazior ;)

4/100 to dobry wynik ale jeszcze pokombinuj to może do 3.5 zejdzie

Ja też miałem ten problem, bo debile w serwisie nie umieli ustawić. Ludzie z forum poradzili, zrobiłem i z 6 spalanie spadło na 3,7 na setkę.

najbardziej ogólna zasada regulacji gaźnika polega na tym żeby wykręcić śrubkę od powietrza na tyle aby obroty były jak najwyższe a potem je zmniejszyć za pomocą śrubki od przepustnicy - wtedy spalanie jest najniższe i mieszanka paliwowo - powietrzna jest stechiometryczna (lambda = 1:1 )

Z powietrzem jest różnie wszystko zależy jaką masz dysze na jakim ząbku jest iglica.. najlepiej wykręcić całkiem spalanie będzie minimum a skuter będzie się przegrzewał co chwile ;)

Jak się wykręci całkiem śrubę od mieszanki to spalanie drastycznie wzrośnie, bo silnik nie będzie miał mocy. Przynajmniej tak jest u mnie.

nie całkiem bo wtedy już obroty spadają tylko tak żeby obroty były jak najwyższe potem je trzeba obniżyć, nie każdy gaźnik da się w ten sposób wyregulować.

Kisiu1981 napisał:

Jak się wykręci całkiem śrubę od mieszanki to spalanie drastycznie wzrośnie, bo silnik nie będzie miał mocy. Przynajmniej tak jest u mnie.

Powodem większego spalania jest to, że na daną ilość powietrza będzie za dużo benzyny doskonała proporcja to jest chyba 1:15?

Coś takiego m.w. Dokładnie zależy od ciśnienia atmosferycznego i temperatury otoczenia.

Na którym ząbku macie ustawioną iglicę? Ja miałem na 1. ale myślę zaczać teraz strojenie od środkowego czyli 3.