Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T

Dział: Tuning Dodano 5 lat temu





  1. Rafal_151

    Witam Wszystkich chce ograniczyć prędkość.

    I mam pytanko jak zamontować to ?
    i potem jak ustawić na 40km ograniczenie?

    http://allegro.pl/ogranicznik-predkosci-2t-4t-skuter-quad-tzr-rs-i1438010356.html

    moduł taki mam na 4 piny
    http://allegro.pl/odblokowany-modul-cdi-inca-sprint-okazja-i1462535916.html

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. HugoBoss

    Nie lepiej coś takiego: http://skuterdoktor.pl/advanced_search_result.php?keywords=blokada+obrot%F3w&x=3&y=1

    Napisano 5 lat temu, przez HugoBoss, Postów: 3314, Użytkownik Link do wypowiedzi


  3. Rafal_151

    no dobre:) ale może coś tańszego? lub instrukcja jak zamontować tamto co podałem.

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  4. MichalWujak

    Najprawdopodobniej (z mojego rozumowania) ogranicznik montuje się na kablach idących z modułu do cewki zapłonowej. Potencjometrem ustalasz ile impulsów ma przechodzić przez blokadę, a więc ustawiasz ile zapłonów na minutę/sekundę ma dostawać silnik. Alternatywnie może być on montowany przed modułem - na kablach idących z impulsatora/czujnika Halla - wtedy blokada oszukuje moduł mówiąc mu, że wał kręci się wolniej niż jest w rzeczywistości, przez co ogranicza ilość generowanych zapłonów. Co do różnicy w montażu przed lub za modułem nie mam pojęcia :P.

    Ogólnie patent jest o tyle głupi, że w 2T na każdy obrót wału przypada zapłon, a w 4T też jest zapłon co jeden obrót, ale dopiero co drugi zapłon zapala mieszankę (jeden jest ślepy). Tak więc jeżeli urządzonko by miało za małą możliwość regulacji, to 4T zdławi 2x bardziej niż 2T 8O.

    Napisano 5 lat temu, przez MichalWujak, Postów: 495, Skuterowo.com Link do wypowiedzi


  5. Rafal_151

    aha dzięki za informacje:)

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi
  6.  




  7. Rafal_151

    gościu na allegro odpisał mi ze pod lancza się

    miedzy inpulsator a moduł zapłonowy
    i pod mase
    a ktury pin jest od impulsatora w module?

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  8. DamianO

    Ten podpisany jako "EXT" na schemacie.czyli jak trzymasz moduł regulacją do dołu to ten na górze.

    Napisano 5 lat temu, przez DamianO, Postów: 26, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. Rafal_151

    a w tym module który pin od impulsatora? moduł od incy sprint 4T 50cm3 nie mam schematu:(

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  10. Lipton96

    Odświeżam może ktoś wie coś więcej na ten temat też się na tym zastanawiałem ??

    Napisano 5 lat temu, przez Lipton96, Postów: 46, Użytkownik Link do wypowiedzi


  11. Rafal_151

    Ja będę montował to :) na dniach może hm 4.03.2011 lub 10.03.2011 jak ciepło będzie:) na + a schemat mi wytłumaczył dziadek magister inżynier elektryk:) to chyba nie walnął się:) jak coś napisz na gg lub e-meil podaj swój to wyśle ci zdjęcie schematu mówił ze się podlancza pod Generator bo on wytwarza prąd i pod masę pojazdu czyli na ramę konstrukcji a nie cewka zapłonowa tam możesz zjarać instalacje jak podłączysz

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  12. Kisiu1981

    Nie próbowałem tego ale kusi mnie żeby sprawdzić:

    http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56517

    Napisano 5 lat temu, przez Kisiu1981, Postów: 4671, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się

Dotychczas brak tagów.



OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Stare motocykle: Czy dawna motoryzacja była lepsza od współczesnej?

Stare motocykle: Czy dawna motoryzacja była lepsza od współczesnej?

28 Wrzesień 2016

Często słyszy się, że kiedyś było lepiej, że sprzęt wyprodukowany przed jakimś tam rokiem miał duszę, a teraz to już jest masówka. Czy te słowa dotyczą także motocykli? Zatem czy dawna motoryzacja była lepsza od współczesnej?

Motocykle Motoryzacja Opinie4 opinii

Junak 607 2T: Wkrótce w Skuterowo.com

Junak 607 2T: Wkrótce w Skuterowo.com

17 Marzec 2014

Już jakiś czas temu zawitał w Skuterowo.com Junak 607 w wersji 2T. Po kilku miesiącach snu w naszym (na szczęście) ogrzewanym garażu doczekał się swoich pięciu minut. Po krótkim przygotowaniu do sezonu nasz testowy egzemplarz wybudził się z letargu. Specjalnie dla Was.

Skutery Wiadomości7 opinii

Prawo Jazdy AM: Najczęściej zadawane pytania

Prawo Jazdy AM: Najczęściej zadawane pytania

02 Luty 2011

Skuterowo.com ostatnio poświęciło wiele uwagi nowym przepisom, które wejdą w życie za dwa lata.

Porady19 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.