Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T

Dział: Tuning Dodano 5 lat temu





  1. Rafal_151

    Witam Wszystkich chce ograniczyć prędkość.

    I mam pytanko jak zamontować to ?
    i potem jak ustawić na 40km ograniczenie?

    http://allegro.pl/ogranicznik-predkosci-2t-4t-skuter-quad-tzr-rs-i1438010356.html

    moduł taki mam na 4 piny
    http://allegro.pl/odblokowany-modul-cdi-inca-sprint-okazja-i1462535916.html

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. HugoBoss

    Nie lepiej coś takiego: http://skuterdoktor.pl/advanced_search_result.php?keywords=blokada+obrot%F3w&x=3&y=1

    Napisano 5 lat temu, przez HugoBoss, Postów: 3314, Użytkownik Link do wypowiedzi


  3. Rafal_151

    no dobre:) ale może coś tańszego? lub instrukcja jak zamontować tamto co podałem.

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  4. MichalWujak

    Najprawdopodobniej (z mojego rozumowania) ogranicznik montuje się na kablach idących z modułu do cewki zapłonowej. Potencjometrem ustalasz ile impulsów ma przechodzić przez blokadę, a więc ustawiasz ile zapłonów na minutę/sekundę ma dostawać silnik. Alternatywnie może być on montowany przed modułem - na kablach idących z impulsatora/czujnika Halla - wtedy blokada oszukuje moduł mówiąc mu, że wał kręci się wolniej niż jest w rzeczywistości, przez co ogranicza ilość generowanych zapłonów. Co do różnicy w montażu przed lub za modułem nie mam pojęcia :P.

    Ogólnie patent jest o tyle głupi, że w 2T na każdy obrót wału przypada zapłon, a w 4T też jest zapłon co jeden obrót, ale dopiero co drugi zapłon zapala mieszankę (jeden jest ślepy). Tak więc jeżeli urządzonko by miało za małą możliwość regulacji, to 4T zdławi 2x bardziej niż 2T 8O.

    Napisano 5 lat temu, przez MichalWujak, Postów: 495, Skuterowo.com Link do wypowiedzi


  5. Rafal_151

    aha dzięki za informacje:)

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  6. Rafal_151

    gościu na allegro odpisał mi ze pod lancza się

    miedzy inpulsator a moduł zapłonowy
    i pod mase
    a ktury pin jest od impulsatora w module?

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  7. DamianO

    Ten podpisany jako "EXT" na schemacie.czyli jak trzymasz moduł regulacją do dołu to ten na górze.

    Napisano 5 lat temu, przez DamianO, Postów: 26, Użytkownik Link do wypowiedzi


  8. Rafal_151

    a w tym module który pin od impulsatora? moduł od incy sprint 4T 50cm3 nie mam schematu:(

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. Lipton96

    Odświeżam może ktoś wie coś więcej na ten temat też się na tym zastanawiałem ??

    Napisano 5 lat temu, przez Lipton96, Postów: 46, Użytkownik Link do wypowiedzi


  10. Rafal_151

    Ja będę montował to :) na dniach może hm 4.03.2011 lub 10.03.2011 jak ciepło będzie:) na + a schemat mi wytłumaczył dziadek magister inżynier elektryk:) to chyba nie walnął się:) jak coś napisz na gg lub e-meil podaj swój to wyśle ci zdjęcie schematu mówił ze się podlancza pod Generator bo on wytwarza prąd i pod masę pojazdu czyli na ramę konstrukcji a nie cewka zapłonowa tam możesz zjarać instalacje jak podłączysz

    Napisano 5 lat temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  11. Kisiu1981

    Nie próbowałem tego ale kusi mnie żeby sprawdzić:

    http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56517

    Napisano 5 lat temu, przez Kisiu1981, Postów: 4671, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się

Dotychczas brak tagów.



OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Junak RS 125: Zdjęcia, Opis, cena, Dane techniczne

Junak RS 125: Zdjęcia, Opis, cena, Dane techniczne

20 Grudzień 2014

Kolejna sportowa odsłona na nowy rok zaprezentowana już w grudniu przez Junaka. Wyprzedzili konkurencję, która swoje nowości przedstawi zapewne za około półtora miesiąca.

125 ccm Zdjęcia0 opinii

Dlaczego warto sprawdzać ciśnienie w oponach naszych motocykli?

Dlaczego warto sprawdzać ciśnienie w oponach naszych motocykli?

10 Grudzień 2014

Dlaczego warto sprawdzać ciśnienie w oponach przed jazdą? Przede wszystkim dla własnego bezpieczeństwa. Zbyt niskie sprawia, że motocykl nie prowadzi się optymalnie i może zachować się w nieprzewidywalnie w zakręcie.

Motocykle Porady0 opinii

Lakierowanie zbiornika paliwa w motorowerze/motocyklu: Jak to zrobić?

Lakierowanie zbiornika paliwa w motorowerze/motocyklu: Jak to zrobić?

05 Marzec 2015

Inspiracją do poradnika jest twórca kanału “MojGaraz” na YouTube. Poniższy film pokazuje jak krok po kroku we własnym zakresie profesjonalnie malować takie elementy motoroweru czy też motocykla. Za przykład posłużył Romet Zetka 50.

Motocykle Porady Skutery0 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.