Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T

Dział: Tuning Dodano 4 lata temu





  1. Rafal_151

    Witam Wszystkich chce ograniczyć prędkość.

    I mam pytanko jak zamontować to ?
    i potem jak ustawić na 40km ograniczenie?

    http://allegro.pl/ogranicznik-predkosci-2t-4t-skuter-quad-tzr-rs-i1438010356.html

    moduł taki mam na 4 piny
    http://allegro.pl/odblokowany-modul-cdi-inca-sprint-okazja-i1462535916.html

    Napisano 4 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. HugoBoss

    Nie lepiej coś takiego: http://skuterdoktor.pl/advanced_search_result.php?keywords=blokada+obrot%F3w&x=3&y=1

    Napisano 4 lata temu, przez HugoBoss, Postów: 3314, Użytkownik Link do wypowiedzi


  3. Rafal_151

    no dobre:) ale może coś tańszego? lub instrukcja jak zamontować tamto co podałem.

    Napisano 4 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  4. MichalWujak

    Najprawdopodobniej (z mojego rozumowania) ogranicznik montuje się na kablach idących z modułu do cewki zapłonowej. Potencjometrem ustalasz ile impulsów ma przechodzić przez blokadę, a więc ustawiasz ile zapłonów na minutę/sekundę ma dostawać silnik. Alternatywnie może być on montowany przed modułem - na kablach idących z impulsatora/czujnika Halla - wtedy blokada oszukuje moduł mówiąc mu, że wał kręci się wolniej niż jest w rzeczywistości, przez co ogranicza ilość generowanych zapłonów. Co do różnicy w montażu przed lub za modułem nie mam pojęcia :P.

    Ogólnie patent jest o tyle głupi, że w 2T na każdy obrót wału przypada zapłon, a w 4T też jest zapłon co jeden obrót, ale dopiero co drugi zapłon zapala mieszankę (jeden jest ślepy). Tak więc jeżeli urządzonko by miało za małą możliwość regulacji, to 4T zdławi 2x bardziej niż 2T 8O.

    Napisano 4 lata temu, przez MichalWujak, Postów: 495, Skuterowo.com Link do wypowiedzi


  5. Rafal_151

    aha dzięki za informacje:)

    Napisano 4 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  6. Rafal_151

    gościu na allegro odpisał mi ze pod lancza się

    miedzy inpulsator a moduł zapłonowy
    i pod mase
    a ktury pin jest od impulsatora w module?

    Napisano 4 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  7. DamianO

    Ten podpisany jako "EXT" na schemacie.czyli jak trzymasz moduł regulacją do dołu to ten na górze.

    Napisano 4 lata temu, przez DamianO, Postów: 26, Użytkownik Link do wypowiedzi


  8. Rafal_151

    a w tym module który pin od impulsatora? moduł od incy sprint 4T 50cm3 nie mam schematu:(

    Napisano 4 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. Lipton96

    Odświeżam może ktoś wie coś więcej na ten temat też się na tym zastanawiałem ??

    Napisano 4 lata temu, przez Lipton96, Postów: 46, Użytkownik Link do wypowiedzi


  10. Rafal_151

    Ja będę montował to :) na dniach może hm 4.03.2011 lub 10.03.2011 jak ciepło będzie:) na + a schemat mi wytłumaczył dziadek magister inżynier elektryk:) to chyba nie walnął się:) jak coś napisz na gg lub e-meil podaj swój to wyśle ci zdjęcie schematu mówił ze się podlancza pod Generator bo on wytwarza prąd i pod masę pojazdu czyli na ramę konstrukcji a nie cewka zapłonowa tam możesz zjarać instalacje jak podłączysz

    Napisano 4 lata temu, przez Rafal_151, Postów: 51, Użytkownik Link do wypowiedzi


  11. Kisiu1981

    Nie próbowałem tego ale kusi mnie żeby sprawdzić:

    http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56517

    Napisano 4 lata temu, przez Kisiu1981, Postów: 4671, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się

Dotychczas brak tagów.



OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 2T 4T: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Zakup używanego motocykla 125 ccm 2T: Na co uważać?

Zakup używanego motocykla 125 ccm 2T: Na co uważać?

20 Sierpień 2014

Kwestia wymogów homologacyjnych motocykli 125 ccm wciąż budzi wiele wątpliwości. Czy każdy motocykl 125 ccm z silnikiem dwusuwowym można kupić? Co i gdzie należy sprawdzić, aby nie wydać pieniędzy w błoto?

125 ccm Motocykle Porady Prawo0 opinii

Test motocyklowych rękawiczek letnich firmy Alfa Star

Test motocyklowych rękawiczek letnich firmy Alfa Star

21 Maj 2008

Lato jest piękną porą roku. W tym okresie widzi się na drogach najwięcej jednośladów. Z powodu wysokich temperatur zdejmujemy nasze specjalne ubiory i poruszamy się często ubrani jedynie w dżinsy i podkoszulek. Nie pamiętamy już o ochronie własnego ciała przed urazami. Warto pamiętać o tak prozaicznej rzeczy jaką są rękawiczki.

Motocykle Testy0 opinii

Keeway SilverBlade 125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Keeway SilverBlade 125: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

04 Luty 2015

Turystyczny SilverBlade w kolekcji Keeway'a to produkt stworzony dla tych, którzy kochają wygodę i podróże nie tylko po mieście, ale i tam świetnie się sprawdzi. Zbiornik paliwa to prawie 11 litrów co pozwala na długą...

125 ccm Skutery Zdjęcia0 opinii

Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Portal motocyklowy Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2015 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 04-501 Warszawa, Płowiecka 3. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.