Obroty za wysokie?

Witam,

Skuter GB Motors Cyclone 4T. Obroty po rozgrzaniu pomiędzy 2 do 3 tys. Mechanik twierdzi że to norma w trakcie docierania. Jednak jak powiedział, problemem może być sytuacja kiedy po postawieniu na nóżce centralnej tylne koło będzie się kręcić. I niestety tak właśnie jest. Po przejechaniu powiedzmy 10 km i wyłączeniu świateł obroty wzrastają do poziomu 2 - 2,5 tys. - tylne koło zaczyna się kręcić. Po ponownym włączeniu świateł przestaje się kręcić i obroty oczywiście spadają. Chciałbym usłyszeć waszą opinię i co powiedzieć mechanikowi. Skuter na gwarancji, a nie chciałbym aby doszło do uszkodzenia silnika. Jeżeli ma to jakieś znaczenie temperatura powietrza przy tej sytuacji to ok. 5 stopni.

Podjedz do serwisu i niech zerkną Pokaż im jak zachowuje się skuter i co cie niepokoi ,licz się z kosztami za usługę

Problem zgłaszałem już przy pierwszym przeglądzie 300km, podobno coś z tym zrobili (regulacja, itp.). Tydzień później podstawiłem im skuter ponownie i wtedy powiedzieli że to norma. Mechanik regulował przy mnie gaźnik i tyle z tego wyszło. Sprawę doskonale znają. Koło kręci się przy wyłączonych światłach. Mechanik regulował przy mnie gaźnik przy włączonych.

To jest niestety, ewidentny przykład braku kompetencji mechanika.

Wiesz tak to możemy gdybać co by mogło być, jak napisał Pietro mechanik do bani. norma to że skuter pracuje równo ...ech chyba że oni w warsztacie mają normy na "odp....ol"

Cytuje mechanika: "silnik jednocylindrowy i ten typ tak ma, jak się dotrze to się ułoży" - w czwartek jadę do serwisu i mają to zrobić...