Nowy Zipp Quantum R 125

Witam wszystkich serdecznie! Postanowiłem się Was - użytkownicy forum zapytać kilku spraw odnośnie zakupionego przeze mnie quantuma r 125.

Zakupiłem go poprzez sprzedaż wysyłkową - była to moja decyzja, jako, że nigdzie już praktycznie nie było w Polsce tych modeli, a spodobał mi się ten model i takiego chciałem, znalazłem go ponad 300km od domu.

Tutaj mam pytanie, jak wygląda sprawa narzędzi przy zakupie skutera Zipp - ja nie dostałem żadnych narzędzi, a chyba powinienem... czy mam się upomnieć o nie? Chodzi o śrubokręt oraz klucz do świec - w poprzednim skuterze (50 ccm Router Bassa) miałem to w zestawie.

Kolejne pytanie - zauważyłem jeszcze podczas odpalenia i kręcenia się tylnego koła (na stojaku), że koło ma bicia na boki do tego stopnia, że chodzi wraz z nim i tarczą hamulcową cały zacisk.

Ostatnia informacja - podczas jazdy skuter ma lekkie wibracje odczuwalne z przodu na kole przednim, podczas hamowania pulsuje mi manetka hamulca.

Jak uważacie (pytanie do doświadczonych kolegów, być może serwisantów skuterów) - czy mogę domagać się jakiejś pomocy ze strony producenta? Czy serwis, ma obowiązek usunąć niedogodności?

Ogólnie skuter bardzo mi się podoba i jestem z niego zadowolony, ale jeśli mógłbym poprawić te niedomagania - to czemu nie...?

Ok. Odpowiadam sam na pytanie - najbliższy serwis załatwił sprawę, wyeliminował wszystkie "bolączki: mojego skuterka i na resztę wymian poważniejszych (tarcza hamulcowa) umówił się w najbliższym terminie. Pozytywne załatwienie sprawy :)
Poniżej moja prezentacja skutera:
http://www.youtube.com/watch?v=VFp55YBA0bo