Nowy zestaw 70ccm - problem z cylindrem (porada)

Dzień dobry, kupiłem wczoraj na allegro cylinder z tłokiem i głowicą, dzisiaj kurier dostarczył go do mnie, lecz po rozpakowaniu okazało się że mam mały jak mały ale problem.
W cylindrze jest dziura a raczej kilka w jednym miejscu z tym że jedna dość głęboka przynajmniej tak wynika z moich obserwacji. :(
Czy moglibyście mi poradzić czy to nic nie szkodzi, zapakować zestaw do silnika i jeździć czy reklamować u sprzedawcy?
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Jest to cylinder do silnika dwusuwowego. Nie napisałeś jaki masz silnik. Tak czy inaczej cylinder jest w porządku.

madi z tego co widzę wydaje mi się że nie chodzi tu o fabryczne dziury, tylko o fabryczną wadę kiepskiego odlewu. Takie rowki w cylindrze nie powinny występować , mysi być idealnie gładki. Ja bym reklamował.

A fakt, tych otworów nie zauważyłem. Faktycznie, tak być nie może.

Przepraszam, tak jest to 2T.
Czyli jednak kiszka :( no nic, dzięki wam wielkie za pomoc ;)
Pozdrawiam.
Łukasz.

Cylinder musi być idealnie gładki bez skazy, reklamuj bez zastanawiania się.
Polecamy się na przyszłość :)

to jest nizej od wlotu mieszanki, spokojnie mozna jezdzic pierscienie tam aż nie dochodza.

Napisz, jakiej firmy jest ten zestaw, żeby inni nie kupowali tego szmelcu. Masakryczne wykonanie, i te krawędzie kanałów... Weź je chociaż sfazuj iglakiem przed montażem. Chociaż ja na Twoim miejscu bym to odesłał sprzedawcy.

Najgorsze g***o jakie widziałem i to przez duże G. Ile żeś za to dał?

jakosc wykonania FATALNA przez takie niedociagniecia i mikro skazy tuleja moze sie rozsypac podczas drgan przekazywanych przez prace tloka
REKLAMUJ TO

DooOminO napisał:

to jest nizej od wlotu mieszanki, spokojnie mozna jezdzic pierscienie tam aż nie dochodza.

Dochodzi czy nie takiej tandety nie powinni sprzedawać , rozumiem że można zaoszczędzić na jakości materiałów , ale nie pozostawić dziury na cylindrze. Taka skaza w górnej części tłoka mogłaby spowodowć nawet pęknięcie cylindra.Ja bym tego nawet nie zakładał, bo to nawet nie spełnia minimalnych norm jakościowych.O kraterach wypowiadać się nie będę ale zakończenia są dalekie od dobrych.

Chłopaki! Co wy chcecie od tego cylindra!? To przecież oryginalny seryjny zestaw montowany w Waszych Rometach, Junakach i innych dziwnych wynalazkach! Już wiecie, dlaczego w Biedronce i Tesco można kupić skuter za 1,5tys. zł?
Jaka jakość - taka cena! Od wieków tak było, jest i będzie!
W silnikach Waszych motorków znajdziecie podobne tandetne materiały i elementy... To się chińszczyzna nazywa...
Kiedyś to Chinach Автомат Калашникова był robiony porządnie... a teraz?

U mnie naprawdę nie ma czegoś takiego. Żadnych dziur, rys ani wyszczerbień. A tez chińskie. 14700 przelatane.

jak zdejmowałem cylinder po dużym przebiegu to też był idealnie gładziutki tak jak mówi kisiu bo on w przeciwieńskie do hindenburga wie co mówi ;)

Dawno takiego syfu nie widziałem :> ile dałeś za to?

Ja w baotianach miałem gładziutkie cylki, w torosie jeszcze nie patrzałem ale wątpie żeby aż tak było to zrobione.

Dałem dość niewiele ale do chińczyka chińskie części :P
Nic nie poradzę że mieszkamy w takim kraju że ludzi nawet na minimalną normę jakości nie stać :P
Ponoć już jedzie do mnie drugi cylek.

Jasne że nie ma co się spodziewać ideałuza małą kwotę ,ale jakaś granica musi być, a ten towar jest wykonany w jakości nie spełniającej jakiejkolwiek normy i żadna cena tego nie wytłumacza.

Mam jeszcze takie pytanie,
szukam wydechu bo przy zmianie cylka i tłoka jest to konieczność tym bardziej że to 2T.
Niestety na wydech mam bardzo obkrojony budżet ale co mógłbym zamontować do takiego "skutra" - Baccari Toro z silnikiem Longjia, zwykły chińczyk plus właśnie cylek 70cmm, jeśli chodzi o jakieś firmowe ale z tańszych raczej używany (i tak pewnie lepiej z zagranicy ściągnąć bo w polsce to paranoja z cenami...)
Drugie pytanie to, co sądzicie o takich wydechach jak np te "
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-tuning-2t-longija-inca-zipp-benzer-i3039465859.html
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-keeway-skutery-2t-focus-fact-i3035562322.html
http://allegro.pl/tlumik-2t-717-ferro-802-sportowy-homologacja-e4-i2976323775.html

Spytał bym czym one się od siebie różnią, ale za pewne oprócz ceny niczym, wiem że każdy powie że nie dorównują one firmowym Yasuni, Pollini czy Hebo i S6 ale czy tak naprawdę ciąć po kosztach do chińczyka taki by nie wystarczył?
I czy one są naprawdę o tyle gorsze że identycznie wyglądające wydechy (a konstrukcja wydechu raczej do super wymagających nie należy) firmowe, kosztują ładnie ponad grubo kilka razy tyle?

Oczywiście uznaję również granice rozsądku, dlatego zadaje to pytanie, no i jak tutaj jest z homologacją tych wydechów? Używa ktoś może czegoś takiego?
Oczywiście przyznam szczerze że nie leży w moim interesie żeby kopciło się z rury jak z kombajnu ani żeby szyby nie latały jak się blisko budynków przejeżdża, po prostu chcę się czegoś na ten temat dowiedzieć a i przy okazji kupić jakiś sprzęt.

Pytam ze względu że muszę coś kupić ale również z czystej ciekawości.
Pozdrawiam

zwykle chinskie wydechy warte tyle co ten cylinder.

ps jak nie zmienisz to co? ja jakos nie zmienilem i jezdzi wiadome, ze nie bedzie tyle mocy aczlwiek zle nie jest.