Nowy użytkownik wita i stoi przed wyborem modelu przed zakupem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Nowy użytkownik wita i stoi przed wyborem modelu przed zakupem

Ten temat zawiera 28 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe jovo jovo 5 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 29 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #56226
    Zdjęcie profilowe leon000
    leon000
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam
    Jestem raczej miłośnikiem ciężkich maszyn, zwłaszcza ze wschodu ale ostatnio coraz bardziej myślę nad zakupem popularnego „kibla” ze względów praktycznych i ekonomicznych.
    Zwykle do pracy dojeżdżam autem wraz z załogą więc koszty dzielimy solidarnie ale często zdarza się mi podróżować samotnie co oznacza koszt ponad 37 pln za 100 km, i to na gazie. Lato idzie, czas się zakręcić za czymś.
    Coś na codzienne podróże po mieście, a i czasem do pracy (ponad 25 km)
    Sprzęt musi być nowy. Budżet nie gra roli, bo i tak „ożenię” się z kredytem na kilka tysięcy
    W temacie skuterów jestem zielony jak jabłuszko
    Nie mam uprzedzeń do chińskich wynalazków pod swojskimi markami
    Moje wymagania są takie by był to 2t i wyciągał te 60 – 70 km
    Oglądałem już Zipp’a Quantum R i jakieś Kymco 9 2t ale to wszystko
    Co z tuningiem takich maszyn? Jakieś moduły, cylindry, gaźniki?
    Wiem, że 50tka może jechać spokojnie więcej niż ustawowe 45 km/h.
    Myślałem nad małym motocyklem 125ccm ale tu użytkownikiem będzie także osoba z kartą motorowerową i nie chcę psuć jej tej przyjemności.
    Pozdrawiam

    #56228
    Zdjęcie profilowe zipptopss
    zipptopss
    Użytkownik
    • Postów: 232

    Jak budrzet nie gra roli to kup jakiegoś lepszego nie chinola może byś kupił jakaś aprille i do tego cylek 72cmm jakiś gaznik filtr storzek i idzie ci spokojnie 80 i jest mocny daj swoje gg to popiszemy:)

    —————————————
    Pozdrawiam wszystkich fanów 2 kółek i silnika:)

    Nr gg:34623657:) Pisać

    #56233
    Zdjęcie profilowe Ryglos
    Ryglos
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Kymco B&W, Vitality lub wspomniane przez Ciebie Super9. To tajwańczyki, lepsze i dużo bardziej niezawodne od chińskich sprzęty.

    _______________________________________

    Derbi Senda X-Treme 2008r.

    #56245
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Dokładnie, też polecam Kymco, sam mam Vitality i już ma 16800 km przejechane bez awarii 🙂

    Router WS 50 2013
    #56246
    Zdjęcie profilowe Whistler
    Whistler
    Użytkownik
    • Postów: 271

    Kymco agility jest w dobrej cenie w tym roku 🙂 Jest wersja 50 ccm 2t, 4t jak i 125 ccm. Wydaje mi się, że Kymco z super w nazwie dużo częściej mają problemy z elektryką niż inne modele (patrząc po pojawiających się na forum wątkach). Dobre noty w kategorii cena/jakość zbiera też firma SYM.

    ____________________________________
    Kymco Vitality 2t
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/33748] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/33748/icon3.png[/IMG][/URL]
    [img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Bykom_stop][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
    #56250
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Czemu akurat ma to być 2T? Kymco S9 tylko odblokowane, bez tuningu potrafi spalić 5/100 i nie trzeba go specjalnie katować żeby uzyskać taki wynik, Quantum 2T to samo, a po tuningu, zmianie cylindra na 70cc i gaźnika nawet 6/100. Co ci da że odblokowanym 2T pociśniesz 70km/h, skoro odblokowany 4T wyciąga tyle samo, ale połowę mniej pali. Wiem co mówię, bo jeździłem odblokowanym 4T i max.palił mi 2,5/100km.
    Radzę przemyśleć za i przeciw, przed podjęciem decyzji. Pzdr.

    #56275
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Z czystym sumieniem mogę ci polecić Yamahe Jog 50cc – najlepiej rocznik 2010. Cichy, jest dużo miejsca, 2T, z kagańcem jedzie 60km/h, a bez kagańca nawet 70.

    #56317
    Zdjęcie profilowe leon000
    leon000
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Zawsze myślałem, że 2t o tej samej pojemności jest mocniejszy od 4t

    #56320
    Zdjęcie profilowe Whistler
    Whistler
    Użytkownik
    • Postów: 271

    Jest mocniejsze ale tak zestrojone, że vMax jest podobna, 2t jest za to zrywniejsze. 4t oszczędza hamulce (nie trzeba trzymać gazu i hamować jednocześnie podczas jazdy z górki) 😉

    Skoro cena nie gra roli to proponuję kupić Kymco agility city 125 dla siebie i agility w wersji 50 4t dla osoby z kartą motorowerową. Za oba wyjdzie niecałe 10 tysięcy i może wynegocjujesz np. kask gratis przy zakupie 2 pojazdów 😉

    http://kymco.pl/?page_id=353
    http://kymco.pl/?page_id=567

    Aaa, zapomniałem. 125 4t spali Ci pewnie mniej paliwa niż 50 2t 🙂

    ____________________________________
    Kymco Vitality 2t
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/33748] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/33748/icon3.png[/IMG][/URL]
    [img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Bykom_stop][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
    #56323
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    leon000 napisał:

    Zawsze myślałem, że 2t o tej samej pojemności jest mocniejszy od 4t

    Trzeba patrzeć na moc znamionową. Z reguły skutery z silnikami 2T i 4T w klasie 50cc nie różnią się mocą, natomiast z silnika 2T łatwiej jest wycisnąć więcej mocy poprzez tuning, niż z 4T o tej samej pojemności.

    #56324
    Zdjęcie profilowe jovo
    jovo
    Użytkownik
    • Postów: 83

    Różnią się mocą. 4t mają przeważnie ok 1,5km mniej. Niby nie dużo ale przy mocach rzędu 3,5km a 5km…różnica jest.

    —–————————————————————
    TGB Orion 101s.
    Wyjazd z salonu 12 marzec 2012.
    Sezon 2012 – 5011 km.
    Sezon 2013 – 1923 km.
    #56326
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Według mnie jedyną rzeczą na minus w 2T jest trochę większe spalanie,ale nie jest to jakaś ogromna różnica.Natomiast wszystkie inne sprawy są na plus względem 4T.Moc,szybkość,przyspieszenie i w razie awarii silnik 2T to prawie bułka z masłem,czego nie powiem o 4T-tam już trzeba trochę podłubać i się znać.Ja mam odblokowaną Kymco Vitality 2T,bez żadnych przeróbek i wydech standard.Leję mu olej Castrol Racing i śmiga mi na prostej licznikowe 80km Vmax.Ciekawy jestem jaki 4T seria odblokowana,bez zmian w silniku tyle śmiga?.Tylko niech mi tu właściciele Aeroxów,czy innych Aprilli nie pisali że im 4T tyle śmiga-bo to wiadomo.Tyle że to są skuty po 10-12 tyś. za nowy. SZEROKOŚĆ!

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #56347
    Zdjęcie profilowe leon000
    leon000
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Napiszcie proszę coś więcej o Kymco B&W i o Zipp’ie Quantum R Rozumiem, że to dwie maszyny z różnych segmentów
    Sprawdzałem na stronie producenta Cena 7.500 to raczej górna granica
    Zakup 2 skuterów nie wchodzi w rachubę.
    Pisząc o tym że cena nie gra roli nie miałem na myśli braku limitu
    W końcu mam oszczędzić na jeździe autem.
    Także Yamahy, Aprilie i inne top marki odpadają.

    #56362
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    jovo napisał:

    Różnią się mocą. 4t mają przeważnie ok 1,5km mniej. Niby nie dużo ale przy mocach rzędu 3,5km a 5km…różnica jest.

    Różnie to bywa, np:
    – Kymco Agility 50 4T, 3,6 KM
    – Kymco Agility RS 2T, 3,5 KM

    – Zipp Quantum R 2T, 4 KM
    – Zumico Eos 4T, 4,2 KM

    – Motobi Orlik II/Sowa II 4T, 4,6 KM
    – Keeway F-act Evo/RS 2T, 3,5 KM

    #56368
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Robertonos napisał:

    Według mnie jedyną rzeczą na minus w 2T jest trochę większe spalanie,ale nie jest to jakaś ogromna różnica.Natomiast wszystkie inne sprawy są na plus względem 4T.Moc,szybkość,przyspieszenie i w razie awarii silnik 2T to prawie bułka z masłem,czego nie powiem o 4T-tam już trzeba trochę podłubać i się znać.Ja mam odblokowaną Kymco Vitality 2T,bez żadnych przeróbek i wydech standard.Leję mu olej Castrol Racing i śmiga mi na prostej licznikowe 80km Vmax.Ciekawy jestem jaki 4T seria odblokowana,bez zmian w silniku tyle śmiga?.Tylko niech mi tu właściciele Aeroxów,czy innych Aprilli nie pisali że im 4T tyle śmiga-bo to wiadomo.Tyle że to są skuty po 10-12 tyś. za nowy. SZEROKOŚĆ!

    Kolego, powiedz szczerze, ile przejedziesz kilometrów na pełnym baku, jadąc non-stop owe 80km/h? Jestem przekonany że po 90km lub wcześniej brakuje paliwa (o ile silnik się nie zatrze).
    Ja śmigałem Agility 4T non-stop 100km ze stałą prędkością 70km/h i przy takim stylu jazdy spalał 2,5/100. Silnik nie zatarł się i śmiga do dziś 😉
    P.S Aeroxy i Aprille, to 2T 😉

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 29 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: