Nowy użytkownik wita i stoi przed wyborem modelu przed zakupem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Nowy użytkownik wita i stoi przed wyborem modelu przed zakupem

Ten temat zawiera 28 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe jovo jovo 6 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #56226
    Zdjęcie profilowe leon000
    leon000
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam
    Jestem raczej miłośnikiem ciężkich maszyn, zwłaszcza ze wschodu ale ostatnio coraz bardziej myślę nad zakupem popularnego „kibla” ze względów praktycznych i ekonomicznych.
    Zwykle do pracy dojeżdżam autem wraz z załogą więc koszty dzielimy solidarnie ale często zdarza się mi podróżować samotnie co oznacza koszt ponad 37 pln za 100 km, i to na gazie. Lato idzie, czas się zakręcić za czymś.
    Coś na codzienne podróże po mieście, a i czasem do pracy (ponad 25 km)
    Sprzęt musi być nowy. Budżet nie gra roli, bo i tak „ożenię” się z kredytem na kilka tysięcy
    W temacie skuterów jestem zielony jak jabłuszko
    Nie mam uprzedzeń do chińskich wynalazków pod swojskimi markami
    Moje wymagania są takie by był to 2t i wyciągał te 60 – 70 km
    Oglądałem już Zipp’a Quantum R i jakieś Kymco 9 2t ale to wszystko
    Co z tuningiem takich maszyn? Jakieś moduły, cylindry, gaźniki?
    Wiem, że 50tka może jechać spokojnie więcej niż ustawowe 45 km/h.
    Myślałem nad małym motocyklem 125ccm ale tu użytkownikiem będzie także osoba z kartą motorowerową i nie chcę psuć jej tej przyjemności.
    Pozdrawiam

    #56228
    Zdjęcie profilowe zipptopss
    zipptopss
    Użytkownik
    • Postów: 232

    Jak budrzet nie gra roli to kup jakiegoś lepszego nie chinola może byś kupił jakaś aprille i do tego cylek 72cmm jakiś gaznik filtr storzek i idzie ci spokojnie 80 i jest mocny daj swoje gg to popiszemy:)

    —————————————
    Pozdrawiam wszystkich fanów 2 kółek i silnika:)

    Nr gg:34623657:) Pisać

    #56233
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Kymco B&W, Vitality lub wspomniane przez Ciebie Super9. To tajwańczyki, lepsze i dużo bardziej niezawodne od chińskich sprzęty.

    o
    #56245
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Dokładnie, też polecam Kymco, sam mam Vitality i już ma 16800 km przejechane bez awarii 🙂

    Router WS 50 2013
    #56246
    Zdjęcie profilowe Whistler
    Whistler
    Użytkownik
    • Postów: 271

    Kymco agility jest w dobrej cenie w tym roku 🙂 Jest wersja 50 ccm 2t, 4t jak i 125 ccm. Wydaje mi się, że Kymco z super w nazwie dużo częściej mają problemy z elektryką niż inne modele (patrząc po pojawiających się na forum wątkach). Dobre noty w kategorii cena/jakość zbiera też firma SYM.

    ____________________________________
    Kymco Vitality 2t
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/33748] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/33748/icon3.png[/IMG][/URL]
    [img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Bykom_stop][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
    #56250
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Czemu akurat ma to być 2T? Kymco S9 tylko odblokowane, bez tuningu potrafi spalić 5/100 i nie trzeba go specjalnie katować żeby uzyskać taki wynik, Quantum 2T to samo, a po tuningu, zmianie cylindra na 70cc i gaźnika nawet 6/100. Co ci da że odblokowanym 2T pociśniesz 70km/h, skoro odblokowany 4T wyciąga tyle samo, ale połowę mniej pali. Wiem co mówię, bo jeździłem odblokowanym 4T i max.palił mi 2,5/100km.
    Radzę przemyśleć za i przeciw, przed podjęciem decyzji. Pzdr.

    #56275
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Z czystym sumieniem mogę ci polecić Yamahe Jog 50cc – najlepiej rocznik 2010. Cichy, jest dużo miejsca, 2T, z kagańcem jedzie 60km/h, a bez kagańca nawet 70.

    #56317
    Zdjęcie profilowe leon000
    leon000
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Zawsze myślałem, że 2t o tej samej pojemności jest mocniejszy od 4t

    #56320
    Zdjęcie profilowe Whistler
    Whistler
    Użytkownik
    • Postów: 271

    Jest mocniejsze ale tak zestrojone, że vMax jest podobna, 2t jest za to zrywniejsze. 4t oszczędza hamulce (nie trzeba trzymać gazu i hamować jednocześnie podczas jazdy z górki) 😉

    Skoro cena nie gra roli to proponuję kupić Kymco agility city 125 dla siebie i agility w wersji 50 4t dla osoby z kartą motorowerową. Za oba wyjdzie niecałe 10 tysięcy i może wynegocjujesz np. kask gratis przy zakupie 2 pojazdów 😉

    http://kymco.pl/?page_id=353
    http://kymco.pl/?page_id=567

    Aaa, zapomniałem. 125 4t spali Ci pewnie mniej paliwa niż 50 2t 🙂

    ____________________________________
    Kymco Vitality 2t
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/33748] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/33748/icon3.png[/IMG][/URL]
    [img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Bykom_stop][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
    #56323
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    leon000 napisał:

    Zawsze myślałem, że 2t o tej samej pojemności jest mocniejszy od 4t

    Trzeba patrzeć na moc znamionową. Z reguły skutery z silnikami 2T i 4T w klasie 50cc nie różnią się mocą, natomiast z silnika 2T łatwiej jest wycisnąć więcej mocy poprzez tuning, niż z 4T o tej samej pojemności.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie