Nowy skuter 50 dla wysokiej osoby

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Nowy skuter 50 dla wysokiej osoby

Ten temat zawiera 102 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 5 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 103 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #315235
    Zdjęcie profilowe nowy1986
    nowy1986
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Witam! Szukam dla siebie pierwszego skutera. Przyznam że wybór modelu nieco mnie przerósł. Zależy mi na tym żeby miał większe opony niż 12stki i żeby posiadał silnik czterosuwowy. Mam 187 cm i 76 kg wagi. Do tej pory jeździłem tylko rowerami, ale przyznam że pogoda, spadająca forma oraz brak czasu sprawia że marzą mi się spalinowe dwa kółka.

    Modele które mam na oku:
    Kymco Agility Carry 4T – bardzo podoba mi się w nim to że jest dość pojemny, jednoosobowa płaska kanapa, opony 13″, fajny wygląd
    Kymco Agility City 4T – duże opony 16stki, wygląda ok
    Peugeot Tweet 4T – tutaj też 16″, jednak wydaje mi się on kobiecy i chyba jest mniejszy od modeli Kymco
    Peugeot Speedfight 4T – 13″, agresywny, estetyczny wygląd, ale czy to nie czasem zabaweczka, i wydaje się drogi w stosunku do tego co oferuje
    Piaggio Liberty 4T – duże opony, bardzo ładny wygląd, cena nie jest mi znana, ale sądzę że do 9-10tys

    Oferta nowych skuterów 50 4T wydaję się dosyć skromna i ograniczona ze względu na mój wzrost. Wybrałem najciekawsze modele od 5000zł do 9000 zł. Przeglądałem też oferty tańszych skuterów Junak, Romet, Zipp, ale nie przypadły mi one do gustu. Czy możecie mi doradzić, który skuter będzie najlepszym wyborem, a może są inne, ciekawsze modele skuterów?

    #315240
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 671

    Kymco Agility City 4T sam kupiłem kobiecie(byłej) i 47kkm nalatane i chula.

    #315243
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 307

    Jakbym brał dla siebie (180cm wzrostu) to też KAC 4T. Duże koło robi swoje. Prosty gaźnikowiec. Ze względu na mały schowek pod siedzeniem, duży kufer wskazany.

    #315244
    Zdjęcie profilowe nowy1986
    nowy1986
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Też mi się tak wydaje, mieszkam na Śląsku i masa tutaj wzniesień, dziur, nierównej drogi, progów zwalniających i często trzeba zjechać na nierówne pobocze, żeby minąć samochód w wąskiej uliczce, więc większe koła będą lepsze. Producent dodaje fabrycznie kufer do Kymco Agility City 4T jak i do wersji 2T.

    #315246
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 182

    nie tyle kufer co kuferek – przynajmniej jak na moje standardy i potrzeby 🙂

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #315248
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 670

    Eeee… bez przesady, kask wchodzi (szczękowy nawet).
    Ja rozumiem Wombat, że jesteś Pan torbaczem (więc masz spore potrzeby), ale podobno średniej wielkości… :-)))
    Zalety kufra fabrycznego są trzy:
    1. pod kolor (górna klapa tylko, ale zawsze)
    2. ten sam kluczyk, co do stacyjki.
    3. jest w cenie 🙂
    KAC to bardzo fajny skuter, bardzo miło wspominam i polecam.

    #315254
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 182

    kufer do którego nie wchodzi torba z laptopem min. 15,6cala to nie kufer :). Nie lubię brykać w plecaku – zwłaszcza latem jak pod plecakiem masz potem mokrą plamę.
    Ten sam kluczyk co do stacyjki to potencjalna wygoda ale przynajmniej mi wielkiej różnicy nie robi – zwłaszcza u nas gdzie ^główny^ kufer (a nie mały przecież) otwierasz całkiem bez kluczyka przyciskiem na kierownicy.
    Tzn każdemu wg potrzeb. Dla mnie zdolności ładunkowe SYM-a GTS z dużym kufrem to takie solidne minimum.

    Tak jak kiedyś uważałem że płaska podłoga – to jest to. Bo sobie ludzie mogą zgrzewkę wody przewieźć czy coś.. no i się okazało że jak zaczyna się 4 rok jazdy jednośladem tak ani razu nie miałem takiej potrzeby i wcale nie czuje braku płaskiej podłogi.
    Rzeczy które ja bym miał ochotę tam postawić to bym się w życiu nie odważył tam postawić.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #315315
    Zdjęcie profilowe nowy1986
    nowy1986
    Użytkownik
    • Postów: 27

    A czy chociaż ten kuferek kask integralny pomieści?

    #315316
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 182

    jak mały a zulusowi wszedł szczękowy to pewnie pomieści.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #315317
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 307

    Najlepiej od razu przymierzyć kask do kufra. W sumie to zakup jednośladu zaczyna się od zakupu kasku 🙂

    #315319
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 182

    a potem sie kupuje drugi kask bo jednak sie okazuje że czegoś innego oczekiwaliśmy od kasku 🙂

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #315320
    Zdjęcie profilowe nowy1986
    nowy1986
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Kask już jest : ) Tylko nie przymierzałem do niego kufra.. Ale za to dobrze pasuje do głowy. Muszę jeszcze kupić rękawice i chciałem kupić ciepłą kurtkę i spodnie. Przeglądam tak sobie te rzeczy przez internet i jest dosyć tego sporo. I drogie to wszystko..

    #315321
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 307

    Kask ma przede wszystkim pasować do głowy. A jeśli możesz nim kręcić na głowie jak czapką, tzn że jest za duży itd

    #315322
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 439

    nowy1986 napisał:

    Kask już jest : ) Tylko nie przymierzałem do niego kufra.. Ale za to dobrze pasuje do głowy. Muszę jeszcze kupić rękawice i chciałem kupić ciepłą kurtkę i spodnie. Przeglądam tak sobie te rzeczy przez internet i jest dosyć tego sporo. I drogie to wszystko..

    Dobrze, że najpierw przymierzałeś do głowy , a nie do kufra;)))
    I tak lepiej kupować teraz niż na wiosnę, spore przeceny, rabaty, promocje świąteczne i takie tam… 🙂

    #315324
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 182

    Wszystko racja ale wiesz że to teoria. Jednemu pasuje bo ściska mu łeb, drugiemu pasuje bo woli go luźniej. Jeden ma oczy wyżej a drugi niżej i np ma wrażenie że za mocno mu ogranicza widoczność. Albo się okazuje za ciężki, albo za głośny albo dziwnie go przeważa przy pozycji jaką zajmujemy na sprzęcie. Pamiętajcie że pole widzenia w kaskach też jest projektowane do pewnej pozycji głowy podczas jazdy. Inaczej patrzy gość rozparty do tyłu – bo taki patrzy bardziej w doł a inaczej gość pochylony do przodu – bo taki patrzy bardziej do góry. Więc kaski inaczej bedą zasłaniac pole widzenia.
    Wszystkie takie preferencje wychodzą po 2-3 godzinach spędzonych w kasku i wtedy się dopiero nabywa własnych ^chceń^ i doświadczeń.
    To wszystko przychodzi z czasem – ale od czegoś trzeba zacząć.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 103 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie