Witam czy możecie mi doradzić który z tych silników jest lepszy ? Czy to są na prawdę 125 czy tylko 110 ? http://allegro.pl/silnik-nie-110-cc-a-125-cc-junak-barton-zipp-romet-i5666876615.html http://allegro.pl/silnik-125-junak-barton-romet-zipp-promocja-13km-i5783385413.html
Oraz dlaczego silnik z drugiej aukcji ma inne użebrowanie cylindra niż ten z pierwszej aukcji ? Pozdrawiam
Lepszy jest 2 bo ma aluminiowy cylinder i stąd różnica w zebrowani, realnie pierwszy ma 8 kucy a drugi 9KM a deklarowane 120-130kmh to miedzy bajki tyle to stomp 150 osiągnąć a ma 17 kucy i kosztuje ok 2k
Silniki mają ok, ale aż tyle kasy nie mam :/ Lepiej kupić już silnik 110 z allegro czy samemu przerobić mój obecny silnik 72ccm na 110 ccm ? Z przeróbką nie będzie problemu a wydam ok. 250 zł mniej
nie wiem czy ci 250 starczy na;glowice,cylinder,szpilki,łańcuszek rozrządu,wał. Tanio to wyjdzie jak zrezygnujesz z sprzęgła w ręce lub przełożysz ze swojego razem z pokrywą http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-af-dyn-v2-uni-1-1-0118&search_scope=&string=silnik%20%20125%20P%C3%93%C5%81AUTOMAT a o takim http://allegro.pl/silnik-moto-4t-street-yanke-125cc-4-b-alum-i5863084786.html na sezon myślę dla siebie bo yx120 był za mocny do chińskiej ramy,tylko jeszcze nie mam wolnych środków na taki zbędny wydatek,jak byś się wczęsniej obudził to bym ci sprzedał yx120 a tak znajomy wziął za 400zł
Ogólnie to chce się zmieścić w 500 zł na przeróbkę na 110 ccm, więc uważam, że powinno starczyć mi na komplet (cylinder, wał, głowica itp.) oraz na chłodnice oleju. Sprzęgło w 110 ccm od 50 ccm będzie dobre ? Gaźnik mam pz19 byłby dobry czy potrzebny większy ?
P.S. Jaka jest optymalna cena jak bym chciał sprzedać swój obecny silnik 72ccm? Silnik w bdb stanie mechanicznym jak i wizualnym. Trzyma równo obroty, nic nie wyje, skrzynia w układzie 1-N-2-3-4 ?