Nowy Sezon Co i Jak ?!

Siemka.Jestem świeżym kierowcą jednośladów. Mam Junaka 901 RS.Posiadam go od końca wakacji. I mam parę pytań na które mam nadzieję odpowiecie mi. Ostatni przegląd (Na 300 KM był zrobiony 20/10 tamtego roku. Po nim przejechałem może ze 100 kilometrów i potem całą zimę stał w garażu (Nie ocieplany więc troszkę zimno było) oczywiście akumulator odpięty,benzyna spuszczona z baku itd. (Podstawowe czynności przed pozostawieniem pojazdu na dłuższy "postój")Teraz piękna wiosna i wgl. chciałbym znów zacząć jazdę. O czym powinienem pamiętać zanim zacznę jazdę ? Co powinienem sprawdzić, uzupełnić jakieś płyny czy coś w tym stylu.
Czy powinienem jechać na "wiosenny" przegląd ?
Czy najpierw przepalić z parę razy motor zanim zacznę dłuższą jazdę ?
I czy macie jakieś rady przed nowym sezonem (chodzi o sprawy z motorowerem)? Bo jestem świeżakiem w tych sprawach i za bardzo się nie znam.. Proszę was o pomoc..

Nie wiem kto Ci powiedział o spuszczaniu paliwa, ale takich rzeczy się nie robi, szczególnie jeśli masz metalowy bak, powinien być zatankowany pod korek.
Z czynności podstawowych to zalecam wymianę oleju tylko, nic innego specjalnie robić nie musisz. Naładuj akumulator, sprawdź świecę i tyle.

W serwisie mówiono mi by nie jeździć na paliwie które ma więcej niż 3 miesiące nowym motocyklem. A miałem po przeglądzie zatankowane do pełna. Przez to 100 km które przejechałem po nim to może się z 3 l spaliły.Więc spuściłem... A co mogło/może się stać jeżeli spuściłem ? Zardzewieje ?

Jak na długi czas pozostawia się motocykl z metalowym zbiornikiem, który jest pusty, możliwe, że zacznie korodować

No to stał tak z pustym zbiornikiem z 3,5 miesiąca :/
Jest jakiś sposób żeby np wyczyścić ten bak ??
Jeszcze jakieś porady ??

Z tym bakiem to nie musisz się martwic są małe szanse że zajdzie korozja zalej teraz od razu do pełna i pokonuj km. Czynności podstawowe to :
-ładowanie aku
-sprawdzenie stanu powietrza w kołach
-wymiana oleju