Nowy pierwszy skuter, chyba Romet...

Witam
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem skutera. Wyprowadzam się z miasta (W-WA) na dalekie przedmieścia (ok. 35 km). Muszę dojeżdżać do pracy a skuter rozwiązałby mój problem lokomocyjny.
Jak w wielu takich przypadkach marzeniem moim jest vespa. Nie stać mnie jednak na taką maszynkę, a kupno używanej – cóż, nigdy nie wiadomo na co się trafi.
Mechanicznie jestem zielona totalnie – potrzebuję więc dobrego dostępu do serwisu – przynajmniej na początku. Uczę się dość szybko i posiadam dość techniczne zdolności więc myślę że z czasem taka maszynka nie powinna mnie przerażać i podstawowe prace bezproblemowo przy niej wykonam.
Modeli w stylu retro na rynku jest mnóstwo – nie jestem w stanie przeznaczyć na taki skuter więcej niż 4000-4200pln. Nie ma sensu czekać – nie dozbieram, czasy tygodniówki minęły dawno, a na głowie mam konkretny kredyt .
Przeglądając opinie w Internecie oraz czytając fora natrafiłam na wiele propozycji w większości będących poza moim zasięgiem.
Uwagę moją przykuł produkt Romet Retro 7. Nie posiada rewelacyjnych opinii aczkolwiek zdaję sobie sprawę iż nie kupuję porządnego japońskiego sprzętu, a produkt małych chińskich rączek. Na Rometa patrzę ponieważ wydaje mi się że z tańszych sprzętów najłatwiej będzie go wyserwisować, dostać części zamienne etc.
Użytkownikiem będę już dorosłym – nie muszę zdejmować blokad, gnać 60 km/h, palić gum. Nie przewiduję też wycieczek przez całą Polskę. Chciałabym po prostu dojechać do pracy, wrócić i czasem wypaść na zakupy.
Co wiadomo nam o Brendach takich jak: Fosti, Router retro VSP, Moto Magnus Retro.
Czy znajdę jakiś autoryzowany serwis na terenie Warszawy? Czy istnieje różnica w awaryjności tych marek? Czy jest sens płacić 4000zł za Rometa lub Mangusa, czy Router Retro to to samo?
Może sami jesteście w stanie coś doradzić?