Nowy Barton Fighter - kilka zgrzytów na początku ekspolatacji

Witajcie!

Po tygodniach zastanawiań i lektur różnych for, zakupiłem Bartona Fighter. Ma przejechane niecałe 100 km jednak zauważyłem kilka zgrzytów o które chciałbym Was zapytać bo jestem totalnie zielony w tym temacie:

1. Podczas redukcji (z 2 biegu) wchodzi luz a nie 1 (pod warunkiem, że lekko nacisnę pedał). Bezpieczne jest to dla skrzyni?
Dodam tylko, że wszystkie biegi do 2 redukuję podczas hamowania.
2. Mam wrażenie, że łańcuch jest za luźno. Czy ktoś życzliwy może opisać w jaki sposób go naciągnąć i czego będę do tego potrzebował?
3. Póki co silnik jest na dotarciu więc nie przekraczam 4-5 tys obr (co skutkuje frustrującą jazdą 30-40 km/h). Dwa razy pociągnąłem go jednak do ok. 6 tys i drgania na przenoszone na nogi są olbrzymie (nie chcę nawet myśleć co musi się dziać przy 8 tys). To normalne? Można to jakoś zniwelować?

Z góry dzięki i pozdrawiam!

1. Skrzynia jest taka, więc się o nic nie martw
3. Drgania po fazie docierania zmniejszą się, aczkolwiek nie odejdą. Masz przejechane 100 km więc nie dociskaj go na razie do większych obrotów. około 300-400 wkręć go na obroty, ponieważ głowica musi dojść do wyższego miejsca. Pozdrawiam ;)

Barton Fighter to samo co gb street zumico gr 500
1.ten typ tak ma więc się nie przejmuj
2. z tyłu jak masz nakrętki to pod nimi masz takie "pierdółki" dość długie to nimi regulujesz łańcuch
3.harekop nie zmniejszą się wiem z doświadczenia bo miałem streeta i gr 500 drgania pozostaną a nawet będą większe taka konstrukcja tego sprzętu

Dzięki wielkie za odpowiedzi.
Ad. 1 Uspokoiliście mnie z tą skrzynią - będę bez obaw z 2 redukował od razu na luz;) (i jak rozumiem mogę to robić stojąc już na światłach, czy dalej motorek powinien być w ruchu???)
Coś co mnie w niej niepokoi to natomiast to, że z 1 w ogóle nie mogę zredukować na luz. Ani jak stoi ani jak się toczy... też tak macie?

Ad. 2 - jutro obadam te nakrętki i długie "pierdółki";) Zobaczę czy ogarnę temat:)