Nierówna praca silnika po czyszczeniu układu paliwowego 2T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Nierówna praca silnika po czyszczeniu układu paliwowego 2T

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Giacomo Goraj 1 lat, 3 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311525

    Giacomo Goraj
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam,

    mam skuter Motowell RS Magnet 2T, niedawno wyszedł z serwisu. Przeczyszczony został układ paliwowy. Skuter w latach świetności leciał 86-87 km/h. Teraz jego max to 72km/h.

    Podczas jazdy skuterem, silnik przerywa pracę gdy prędkość dochodzi do 72km/h i spada do 70km/h, znowu dochodzi 72 i spada i tak w kółko.
    Zauważyłem również znaczny spadek mocy przy ruszaniu z miejsca, oraz obroty w skuterze podczas postoju spadają z 3.000 do 0 w przeciągu kilku chwil. Wydawałoby się, że gaźnik jest źle wyregulowany. Jednak regulacja zarówno obrotów jak i mieszanki nie przyniosła żadnych skutków.

    Czy jest możliwe, że gaźnik został uszkodzony podczas czyszczenia układu paliwowego przez serwisantów? Proszę o podpowiedzi, co może być przyczyną. Dodam, że cewkę zapłonową wymieniałem 2x, aktualnie jest to NARAKU racing v2, wysokonapięciowa. Myślałem, że ona była przyczyną, jednak nie.

    Proszę mi podpowiedzieć, mam dość wyrzucania pieniędzy w błoto. Z góry dzięki.

    #311527
    Zdjęcie profilowe ilukasz
    ilukasz
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Mi to wygląda na źle wyregulowany gaźnik, a dusi się jak odkrecasz manetkę na full?

    Polecam sie 🙂
    #311529

    Giacomo Goraj
    Użytkownik
    • Postów: 7

    no właśnie nie, jak polecę z górki i przeskoczy 72km/h to już potem jedzie 82-83 dopóki nie przyhamuję i nie zejdę poniżej 72, potem znowu jest lipa z przeskoczeniem powyżej 72 bo go dusi w kółko 70-72

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: