Nie odpala iskra jest silnik 2t

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Nie odpala iskra jest silnik 2t

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #617987

    Damian Byczkowski
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam posiadam skuter zumico 2t skuter nie odpalal nie bylo iskry wymienilem gaźnik i cewke i nie odpala paliwo dochodzi iska jest . podlaczylem go na kable pod samochod to po długim kręceniu odpalil i moglem jezdzic gasić odpalac ale na 2 dzien juz nie chciał odpalic i znow pod samochód i juz nie zapalil wgl co to może być prosze o rady bo juz nie mam pomysłów

    #617988
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 799

    stan kompresji, regulacja gaźnika, test ssania, sprawdzenie stanu zaworu membranowego, szczelność dolotu, zawalony wydech, za dużo oleju w mieszance. Standardowe czynności

    ziuuummmm….
    #617990

    Damian Byczkowski
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Kompresja jest kręcąc wychodzi tłumikiem. Szczelne jest gaźnik wyregulowany

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #617991

    Damian Byczkowski
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Sprawdze ten zawór membranowy i dam znać bo tylko to zostalo do sprawdzenia chyba ze jeszcze jakies pomysły

    #617992
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 799

    kompresja ci wychodzi tłumikiem? Niezła kompresja.
    Ale normalni ludzie mierzą ją manometrem wkręconym zamiast świecy i podają wartość ciśnienia (bo nie każde jest dobre mimo tego że wychodzi tłumikiem).
    Diagnostyka patykiem i kapciem i obserwowanie „kompresji wychodzącej tłumikiem” na pewno jest fascynujące ale tak do niczego nie dojdziesz. Chyba że fartem albo rozkładając wszystko po kolei – bo tu nawet uszczelniacze skrzyni korbowej robią.

    ziuuummmm….
    #617993

    Damian Byczkowski
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Nie mam możliwości sprawdzenia kompresji manometrem

    #617994
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 799

    a szczelność dolotu jak sprawdzałeś? a skąd wiesz czy gaźnik jest wyregulowany skoro ten silnik ci nie odpala prawidłowo?

    ziuuummmm….
    #617995

    Damian Byczkowski
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Postaram sie sprawdzic cisnienie w warsztacie jak bd mieli manometr i podam wartosc

    #617996

    Damian Byczkowski
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Gaznik wyregulowalem jak go odpalilem po ciężkich probach i wtedy zostal wyregulowany

    #618001
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 799

    ale czym innym jest regulacja gaźnika kiedy silnik jest rozgrzany a czym innym (częściowo) jest regulacja na zimny start.
    Na zimno masz coś takiego jak dysza ssania i zawór/elektrozawór ssania

    ziuuummmm….
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie