Nagar w tłumiku.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Nagar w tłumiku.

Tagi: ,

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kristop Kristop 4 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #168958
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Witam, Po ile km robi się nagar w tłumiku że spadają osiągi? Czym to najlepiej wyczyścić? Mam aktualnie wydech Tecnigas, Który ma przejechane ok 700km. Jak wezmę śrubokręt i troche nim poruszam od środka to wylatuje z niego czarny syf, Ale grubo nie jest Ok. 0.3mm,

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
    #168964
    Zdjęcie profilowe Hultaj
    Hultaj
    Użytkownik
    • Postów: 44

    Nagar najlepiej usuwa się wypalając go w popiol, a później wystarczy popiół przedmuchać, ewentualnie jak jest możliwość to wyszorować popiół druciakiem.

    #168965
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Słyszałem o jakimś sposobie \”kret\” czy coś takiego. O co w tym chodzi? A czy tyle nagaru i przy tym przebiegu tłumika to jest dużo? Spadków osiągów nie ma.

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Bajaj Pulsar 125 już w Polsce

      Czytaj REKLAMA Bajaj Pulsar 125 już w Polsce

    Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają polską ofertę marki Bajaj. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie.

    Sprawdź Bajaj Pulsar 125

    Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają polską ofertę marki Bajaj. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie.

    #168968
    Zdjęcie profilowe Hultaj
    Hultaj
    Użytkownik
    • Postów: 44

    Nie ma co kombinować z chemią, tym bardziej jak się nie zna zastosowania. Kreta używa się do udrażniania rur kanalizacyjnych, a nie tłumików sportowych w skuterach 😛

    Nagar to nic innego jak resztki syfu, których nie udało się wypalić w silniku i jedyny skuteczny sposób to właśnie wypalanie, oczywiście z dala od baku i skutera :]
    Najlepiej odkręcić, tłumik jest żaroodporny, więc opalarką, można śmiało wypalać. Jak tego nagaru jest tam sporo to wypalaj aż przestanie się z niego kopcić, wtedy będzies zmiał pewność, że nagar się wypalił i można oczyszczać z popiołu.

    #168969
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Jeździsz na gównianym oleju to tak jest 😉

    #168970
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    @up Przejechałem na tym oleju z 80km na spokojnie po czym zmieniłem olej na Castrola 2t, A ten minimalny nagar był już w tedy kiedy skuter kupiłem.

    Ten tłumik jest w chromie. Więc nie wiem czy wypalanie jest dobrym pomysłem. Po za tym słyszałem że w sportowych tłumikach są jakieś waty który podajże mozna wymienic

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
    #168971
    Zdjęcie profilowe Hultaj
    Hultaj
    Użytkownik
    • Postów: 44

    Chrom spokojnie wytrzyma żar, nagar nie ;]
    Mówimy oczywiście o opalaniu,a nie piecach w hutach żelaza 😛

    #168974
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    A jak bym go wziął tym sposobem na kreta ? Tak z 2 razy przepukał? Tego nagaru dużo tam nie jest, Ten tłumik ma ledwo 700km.

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
    #168975
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Taki tłumik jkbc: https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&docid=RCEtiRry_cKPmM&tbnid=Fnrb0t6Zjtuc6M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fshop.mieloch.pl%2Fwydech-tecnigas-rs-ii-chrom%2CpZ017928.bhtml&ei=iOmlU__AEYKwOaecgPgG&bvm=bv.69411363,d.ZGU&psig=AFQjCNFhT3saHzUQHokiX2A-a9l8TA18qA&ust=1403468399193409

    Ewentualnie mam jeszcze taką opalarke myślicie żeby pomogło?

    Sorki za dbl

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
    #168977
    Zdjęcie profilowe Hultaj
    Hultaj
    Użytkownik
    • Postów: 44

    Genaralne zastosowanie kreta to wsypać granulki i zalać wrzątkiem. Kiedyś czyściłem tym zmywak. Kiedy znowu się zapchało, widziałem tam w rurze, w zakamarkach sporo sklejonego kreta. Także może wypali tam trochę tego nagaru, ale nie polecałbym nikomu tego sposobu, a wypalanie nagaru to najprostsza czynność i nawet jak nie usuniesz popiołu to pewnie sam wyleci jak trochę pogazujesz.

    Druga sprawa to lanie wody do tłumika skróci jego żywotność. Od środka rdza go będzie żarła, również nie wykluczone, czy kret nie przeżre chromu, bo nie masz takiej pewności. Ani ja ani ty nie jesteśmy chemikami, ale wiem że monety aluminiowe , kret potrafił rozpuścić jak plushhh-a w wodzie 😛

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie