skuter Motobi.silnik139qmb, 4t,50cm,strasznie kopci,brak mozliwosci regulacji obrotow,Gaznik czyszczony,zawory sprawdzane-ustawiane.oleju nie ubywa. CO MOZE BYC?
Simmeringi sprawne?
Nie sprawdzalem,ale oleju nie ubywa
Kopci, bo pewnie pierścienie olejowe są zużyte.
Czemu nie mam możliwości regulacji? Gaźnik się zepsuł?
regulacja powietrza-nie ma reakcji na regulacje wkret na przepustnicy wykrecony na maxa
skuter kupilem uzywany.po wymianie kolanka laczacego gaznik z cylindrem(bo byl trzasniety)stracil wolne obroty(za malo powietrza.Czy przyczyna moga byc jakies przerobki cylindra o ktorych mi nie powiedziano?
Jeżeli kopci, to na 100% ubywa oleju. Sprawdź na dłuższym dystansie. Przyczyną może być duży przebieg- (brak szczelności w układzie smarowania, czyli pierścienie olejowe, lub/i uszczelniacze trzonków zaworów).mrowek15 napisał:
skuter Motobi.silnik139qmb, 4t,50cm,strasznie kopci,brak mozliwosci regulacji obrotow,Gaznik czyszczony,zawory sprawdzane-ustawiane.oleju nie ubywa. CO MOZE BYC?
Gdzie sa ci super specjalisci?Dlaczego wiekszosc uwaza ze przyczyna kopcenia 4t moze byc tylko przeciek oleju z kartera?Czy pomoc otrzymuja tylko bedacy posiadaczami skuterow lepszych marek,a pozostali sa inni?
mrowek15 napisał:
Gdzie sa ci super specjalisci
Specjaliści sa w warsztatach i biorą pieniądze za swoje umiejętności.
?Dlaczego wiekszosc uwaza ze przyczyna kopcenia 4t moze byc tylko przeciek oleju z kartera?
Czy ktoś pisał coś o przecieku z karteru? Dostałes dwie bardzo rzeczowe podpowiedzi, sprawdź pierścienie olejowe i uszczelniacze zaworów.
mrowek15 napisał:
regulacja powietrza-nie ma reakcji na regulacje wkret na przepustnicy wykrecony na maxa
Rozumiem, że wkręcanie nie powoduje żadnej reakcji. Czy na pewno nie masz zamontowanego filtra stożkowego?