Na ilu obrotach jest blokowany seryjny moduł?

Seryjny moduł w 139QMB miał blokadę "różowy kabelek", który kontrolował prędkość tylnego koła, i odcinał zapłon przy 43km/h. Kabelek odpięty, ale za pewne ten moduł jest blokowany też na jakąś ilość obrotów? Czy się mylę, i po odłączeniu kabelek moduł daje max mocy? Czy te moduły nie są przypadkiem blokowane np. na 10 tys. obrotach, tak aby nie rozpieprzyło silnika?

A co, za wolno Ci jeździ jeszcze? :)

Dobrze jeździ, tylko zastanawiam się nad zakupem "TUNINGOWANEGO" modułu, i nie wiem czy ten "TUNINGOWANY" moduł to jest nic innego niż seryjny z odłączonym kabelkiem. Po drugie z czystej ciekawości pytam jak wygląda zarządzanie obrotami przez taki seryjny moduł :)

Wiesz co, z doświadczenia wiem, że taki odblokowany tuningowy nie różni się niczym od seryjnego. Przynajmniej u mnie tak było. Ale nie są to drogie rzeczy więc jak masz ochotę to zaryzykuj :)