Na co sie zdecydować

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #226391
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Siemka wszystkim mam malutki problem po sprzedaży swojego myble byble skutera. :-/ Nie wiem na co teraz się zdecydować dysponuje kaska tak około 2,5k.
    Chciałbym pojazd mniej więcej taki aby sprawdzał się w mieście bo głownie tylko jeżdże. Żeby miał małe spalanie (nie typu 2t po full tunie że chla ok 7l) żeby mieścił się w granicach 3.5l. Może to być biegówka aby jak najmniej awaryjna. Potrzebuje wygodnego jeżdże we 2 osoby mocą też nie pogardze. Mam dojścia kupna używanego z zagranicy. Podawajcie marki podele plusy i minusy. (nagrodze) :mrgreen:

    #226392
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    runner nie wiem czy dostaniesz w tych pieniądzach ale jest duży i wygodny bezawaryjny pali ok 3-3,5l jak jest seryjny i ma przyzwoitą moc, bo biegówki wg większości są niewygodne w mieście

    #226393
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a jaka pojemność?

    #226394
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no za tą pojemność to nic innego chyba nie kupi jak 50ccm … nie mówiąc o Junakach i WSK-ach itp. 😛
    Ja bym rozejrzał się za Piaggio NRG lub Yamaha Aerox <- ta jest mało awaryjna mocna ale jak na 2 osoby trochę za mała :-/

    #226395
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ma byc 50

    #226396
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak chcesz zeby mało palil i w miare mocny to wes cos na wtrysku

    #226397
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    yyy no ale się ma mało psuć a jak się zepsuje to żeby dużo nie kosztówało .. więc wtrysk jest jednak odbiciem lustrzanym tego :mrgreen: 😛 Weź Sobie Piaggio NRG super sprzęt 😎

    #226398
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja mam Piaggio Nrg mc3 LC. Moj po tunie to z 5.5/100 jara . ale ja seria był to ciagnol nie cale 4.0 w miescie . a osiagi na serii byly w granicach 80 km/h

    [ Dodano: 21-10-2009, 20:55 ]
    A dodam ze moj to LC 2x tarcza . wiec do 2,5 to na pewno takiego nie kupisz. i moj 03r. Ale mysle ze jakieś 98 w ac z bebnem wyrwiesz.. ale na ac to ze 70-75 moze osiagniesz w dobrym staniee 🙂

    #226399
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    nrg jak ja się nei myle nie ma w ac 🙂 Bynajmniej nie spotkalem. Na twoim miejscu poszukalbym tak: aprlilia sr lc (kolezanki 3l spija na gaźniku), runnerka, ew booster (moj na 70ccm ponizej 5 pali 🙂

    #226400
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no przecież nie ma silników p/g ac… 😛 a nrg można dorwać też jakiś starszy rocznik i tanio a na pewno będzie dobrze chodził o ile nie będzie zakatowany czy przytarty…

    #226401
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Danielson, Adverion, są silniki p/g ac np zobaczcie co ma montowane piaggio zip Danielson, były nrg w dwóch wersjach AC i LC.. Poszukaj sobie na necie

    #226402
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie powiedzialem ze nie ma. Tylko mowie ze nrg nie widzialem w ac. wszystkie nrg jakie na razie widzialem to lc 🙂 a ac ma np zip stalker tph 🙂

    #226403
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    NRG POWER ma AC.

    #226404
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    uff to dobrze wiedzieć … dzięki że mi powiedzieliście bo nie wiedziałem że silniki p/g są również AC.. 😛

    #226405
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    sa sa AC.. I to nrg to praktycznie więcej jest ac .. z bebnem 😉 . Ja mam wszystko oprocz cylka i jara 5,5/100 .. ;/ załamka.. gaźnik 21mm [dlatego takie spalanie] ..gaźnik na 100 % dobrze wyregulowany .;) założę 17,5 i zejde z 4,5/100 😀 A tak wgl to polecam piaggio nrg ac .

    #226406
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kondzio94 napisał:

    A tak wgl to polecam piaggio nrg ac .

    A co, sprzedać chcesz? 😛

    #226407
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dywersant napisał:

    A co, sprzedać chcesz? 😛

    nie pewnie dostal w lape za reklame

    #226408
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    hahaha 5,5/100 to dużo jak dla ciebie ? 😆 miał byś moją ape to dopeiro byś mógł mówić że dużo pali 😆 😛

    #226409
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mały spam: Albo moją przytartą DT 🙂 8/100 średnio 😛

    #226410
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ha a ja za 10zl zatankuje i mam 3/4 baku xD
    Zeby nie bylo ot kupuj jak juz cos w lc a jeśli nie chcesz tuningowac to wtrysk

    #226411
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja właśnie bardziej polecam AC jezeli nie chce tuna .. Tak chopcy 5,5/100 to duzo .. jezdzilem paxem i palil 3,5/100 xD . W nrg mam wiecznie rezerwe 😀 . A ac polecam bo w lc to duzo zabaawy jak cos się popsuje. np zepsuje się pompa i od razu się zagrzewa .. :/ a w ac tego problemu nie masz ;D

    #226412
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    tak nie masz ??
    No to patrz… mój kolega ma AC i mi się spiłowały te skrzydełka od wentylatora … czego nie wiedział i mu się zagrzał tak ze zgasł jak jechał i był taki gorący że aż się obudowa cylka stopiła …
    I tu zaletą jest LC bo masz wskaźnik temp. cyla … pompa się baardzo rzadko psuje i LC jest mocniejszy … i ma lepsze chłodzenie od AC na dłuższe trasy …

    #226413
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Adverion napisał:

    LC jest mocniejszy

    gówno prawda , każdy gada że LC jest mocniejsze , ale tak naprawdę jeszcze nikt mi nie dał sensownego argumentu , przecież to kuźwa tylko chłodzenie to jak może oddziaływać , na moc silnika, zaraz mi ktoś pociśnie ze do chłodnicy można wlać racingowy płyn i w ogóle będzie już mocniejszy

    #226414
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ac się grzeje a lc nie bo jest chodzony ciecza , ac też jest chłodzony ale powietrzem i jest pod tym wzglendem gorszy bo się grzeje

    #226415
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no właśnie to co napisał mr.Jeremy i jeszcze przecież wszyscy jak robią to z AC na LC a nie odwrotnie 😎

    #226416
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a jak mu się zachce stuntu to co lepsze LC czy AC?? proste że AC ma swoje + a nie tylko –

    choćby są lżejsze o pare kg 🙂

    #226417
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    skuter nie będzie do stuntu tylko do jazdy spokojnej miejskiej jazdy potrzeba trochę mocy żeby przez główną u mnie ulice się przedżeć a to nie lada wyczyn z kumplem 4t na poboczu się suniemy

    #226418
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    LC a to się nie grzeje? Jedz sobie 50 cc 500 km bez przerwy to zobaczymy. i w ac i w lc trzeba przerwy w trasie robic..

    #226419
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    pff i ja jestem pewien że np mój skuter po ciągłym jechaniu 500km by się nie zagrzał i temp by była taka sama ciągle … o ile by się nie ciskało cały czas na full…
    A tak po za tym to kto jeździ skuterem 500km w jedną stronę nikt takich tras nie robi skuterem na raz bo to przecież 4-litery by odpadły …

    #226420
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    I przaerwy na tankowanie by byly 😀 HA !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button