Na co sie zdecydować
- This topic has 46 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 4 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 21 października 2009 dnia 15:03 #226391AnonimGość
- 4 533
- 89 923Postów:
Siemka wszystkim mam malutki problem po sprzedaży swojego myble byble skutera. :-/ Nie wiem na co teraz się zdecydować dysponuje kaska tak około 2,5k.
Chciałbym pojazd mniej więcej taki aby sprawdzał się w mieście bo głownie tylko jeżdże. Żeby miał małe spalanie (nie typu 2t po full tunie że chla ok 7l) żeby mieścił się w granicach 3.5l. Może to być biegówka aby jak najmniej awaryjna. Potrzebuje wygodnego jeżdże we 2 osoby mocą też nie pogardze. Mam dojścia kupna używanego z zagranicy. Podawajcie marki podele plusy i minusy. (nagrodze)21 października 2009 dnia 15:33 #226392AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
runner nie wiem czy dostaniesz w tych pieniądzach ale jest duży i wygodny bezawaryjny pali ok 3-3,5l jak jest seryjny i ma przyzwoitą moc, bo biegówki wg większości są niewygodne w mieście
21 października 2009 dnia 15:39 #226393AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
a jaka pojemność?
21 października 2009 dnia 16:24 #226394AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
no za tą pojemność to nic innego chyba nie kupi jak 50ccm … nie mówiąc o Junakach i WSK-ach itp. 😛
Ja bym rozejrzał się za Piaggio NRG lub Yamaha Aerox <- ta jest mało awaryjna mocna ale jak na 2 osoby trochę za mała :-/21 października 2009 dnia 20:02 #226395AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
ma byc 50
21 października 2009 dnia 20:09 #226396AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
jak chcesz zeby mało palil i w miare mocny to wes cos na wtrysku
21 października 2009 dnia 20:14 #226397AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
yyy no ale się ma mało psuć a jak się zepsuje to żeby dużo nie kosztówało .. więc wtrysk jest jednak odbiciem lustrzanym tego 😛 Weź Sobie Piaggio NRG super sprzęt 😎
21 października 2009 dnia 20:52 #226398AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja mam Piaggio Nrg mc3 LC. Moj po tunie to z 5.5/100 jara . ale ja seria był to ciagnol nie cale 4.0 w miescie . a osiagi na serii byly w granicach 80 km/h
[ Dodano: 21-10-2009, 20:55 ]
A dodam ze moj to LC 2x tarcza . wiec do 2,5 to na pewno takiego nie kupisz. i moj 03r. Ale mysle ze jakieś 98 w ac z bebnem wyrwiesz.. ale na ac to ze 70-75 moze osiagniesz w dobrym staniee 🙂21 października 2009 dnia 21:53 #226399AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
nrg jak ja się nei myle nie ma w ac 🙂 Bynajmniej nie spotkalem. Na twoim miejscu poszukalbym tak: aprlilia sr lc (kolezanki 3l spija na gaźniku), runnerka, ew booster (moj na 70ccm ponizej 5 pali 🙂
22 października 2009 dnia 08:24 #226400AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
no przecież nie ma silników p/g ac… 😛 a nrg można dorwać też jakiś starszy rocznik i tanio a na pewno będzie dobrze chodził o ile nie będzie zakatowany czy przytarty…
22 października 2009 dnia 09:27 #226401AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Danielson, Adverion, są silniki p/g ac np zobaczcie co ma montowane piaggio zip Danielson, były nrg w dwóch wersjach AC i LC.. Poszukaj sobie na necie
22 października 2009 dnia 14:56 #226402AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Nie powiedzialem ze nie ma. Tylko mowie ze nrg nie widzialem w ac. wszystkie nrg jakie na razie widzialem to lc 🙂 a ac ma np zip stalker tph 🙂
22 października 2009 dnia 14:57 #226403AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
NRG POWER ma AC.
22 października 2009 dnia 17:41 #226404AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
uff to dobrze wiedzieć … dzięki że mi powiedzieliście bo nie wiedziałem że silniki p/g są również AC.. 😛
22 października 2009 dnia 19:34 #226405AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
sa sa AC.. I to nrg to praktycznie więcej jest ac .. z bebnem 😉 . Ja mam wszystko oprocz cylka i jara 5,5/100 .. ;/ załamka.. gaźnik 21mm [dlatego takie spalanie] ..gaźnik na 100 % dobrze wyregulowany .;) założę 17,5 i zejde z 4,5/100 😀 A tak wgl to polecam piaggio nrg ac .
22 października 2009 dnia 19:54 #226406AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
kondzio94 napisał:
A tak wgl to polecam piaggio nrg ac .
A co, sprzedać chcesz? 😛
22 października 2009 dnia 20:09 #226407AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Dywersant napisał:
A co, sprzedać chcesz? 😛
nie pewnie dostal w lape za reklame
22 października 2009 dnia 20:45 #226408AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
hahaha 5,5/100 to dużo jak dla ciebie ? 😆 miał byś moją ape to dopeiro byś mógł mówić że dużo pali 😆 😛
22 października 2009 dnia 21:00 #226409AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Mały spam: Albo moją przytartą DT 🙂 8/100 średnio 😛
22 października 2009 dnia 21:16 #226410AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
ha a ja za 10zl zatankuje i mam 3/4 baku xD
Zeby nie bylo ot kupuj jak juz cos w lc a jeśli nie chcesz tuningowac to wtrysk23 października 2009 dnia 16:23 #226411AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja właśnie bardziej polecam AC jezeli nie chce tuna .. Tak chopcy 5,5/100 to duzo .. jezdzilem paxem i palil 3,5/100 xD . W nrg mam wiecznie rezerwe 😀 . A ac polecam bo w lc to duzo zabaawy jak cos się popsuje. np zepsuje się pompa i od razu się zagrzewa .. :/ a w ac tego problemu nie masz ;D
23 października 2009 dnia 16:29 #226412AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
tak nie masz ??
No to patrz… mój kolega ma AC i mi się spiłowały te skrzydełka od wentylatora … czego nie wiedział i mu się zagrzał tak ze zgasł jak jechał i był taki gorący że aż się obudowa cylka stopiła …
I tu zaletą jest LC bo masz wskaźnik temp. cyla … pompa się baardzo rzadko psuje i LC jest mocniejszy … i ma lepsze chłodzenie od AC na dłuższe trasy …23 października 2009 dnia 17:13 #226413AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Adverion napisał:
LC jest mocniejszy
gówno prawda , każdy gada że LC jest mocniejsze , ale tak naprawdę jeszcze nikt mi nie dał sensownego argumentu , przecież to kuźwa tylko chłodzenie to jak może oddziaływać , na moc silnika, zaraz mi ktoś pociśnie ze do chłodnicy można wlać racingowy płyn i w ogóle będzie już mocniejszy
23 października 2009 dnia 17:16 #226414AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
ac się grzeje a lc nie bo jest chodzony ciecza , ac też jest chłodzony ale powietrzem i jest pod tym wzglendem gorszy bo się grzeje
23 października 2009 dnia 18:00 #226415AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
no właśnie to co napisał mr.Jeremy i jeszcze przecież wszyscy jak robią to z AC na LC a nie odwrotnie 😎
23 października 2009 dnia 18:58 #226416AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
a jak mu się zachce stuntu to co lepsze LC czy AC?? proste że AC ma swoje + a nie tylko –
choćby są lżejsze o pare kg 🙂
23 października 2009 dnia 19:36 #226417AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
skuter nie będzie do stuntu tylko do jazdy spokojnej miejskiej jazdy potrzeba trochę mocy żeby przez główną u mnie ulice się przedżeć a to nie lada wyczyn z kumplem 4t na poboczu się suniemy
24 października 2009 dnia 11:19 #226418AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
LC a to się nie grzeje? Jedz sobie 50 cc 500 km bez przerwy to zobaczymy. i w ac i w lc trzeba przerwy w trasie robic..
24 października 2009 dnia 13:32 #226419AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
pff i ja jestem pewien że np mój skuter po ciągłym jechaniu 500km by się nie zagrzał i temp by była taka sama ciągle … o ile by się nie ciskało cały czas na full…
A tak po za tym to kto jeździ skuterem 500km w jedną stronę nikt takich tras nie robi skuterem na raz bo to przecież 4-litery by odpadły …24 października 2009 dnia 14:05 #226420AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
I przaerwy na tankowanie by byly 😀 HA !
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.