motorower sie dusi

Witam mam problem otóż mój motorower się dusi .
Jak jadę rano przez jakies 1.5km jest okej , ale gdy juz chwilę jadę to da się tylko jechać na manetce okreconej na jakies 1/4 maxa a gdy okrece wiecej to sie dusi , i po chwili potrafi zgasnąć .
Regulowałem gaznik na wszelakie sposoby , iglica jest na ostatnim ząbku , nieżej się juz nie da , gdy ją podniosę o 1/2 ząbki to jest tylko gorzej , filtr czyściłem .
A nawet gdy stoi na jałowym biegu i odkręcę manetką gazu do końca to jakby był zablokowany na około 6/7tys obrotów , normalnie jadąc na 4tym biegu dobijałem spokojnie do 9tys a teraz max ile mogę wyciągnąć to jakies 30km/h.

za mało powietrza dostaje lub ma za dużą dysze. Tylko pytanie co się zmieniło że dysza była ok a nagle jest za duża. kompresja ci siadła?

no własnie nie mam pojęcia , dysza i iglica były tak samo ustawione na 50ccm i po wymianie na 72ccm i działało dobrze az zaczeło się coś psuć i w koncu kaput... co do powietrza to raczej odpada , czysciłem gaznik i nawet sprawdzałem przez chwile jak chodzi wgl bez filtra i było 0 różnicy .
a dysza też jakaś taka nietypowa bo pamiętam jak kiedys kupowałem to wgl inna mam w gazniku , mam taka długą , jest kawałek gwintu a potem takie malutkie dziurki co kawałek .

to ile zrobiłeś po wymianie z 50 na 70?
Nie zainteresowałeś się co trzeba zrobić zmieniając pojemność? Jeżeli na 70cm jeździłeś na dawce i nastawach od 50cm to jeździłeś na zbyt ubogiej mieszance. Czyli za gorąco, za słabe smarowanie.

zrobiłem około 3tys , jest to motorower 4t ,poza wymianą kompletu na 72ccm regulowałem tylko gaznik i w zasadzie tyle , dyszy nie wymieniałem bo nawet gdy podnosiłem sama iglice to już dostawał za dużo paliwa .

jest możliwość że iglica sie wyrobiła ?

jeżeli była prosta to jest raczej mała możliwość że coś jej się stało

no prosciutka i problemu rozwiązania dalej nie widzę :/
postaram się nagrać jakiś krótki filmik aby pokazać jak to dokładnie wygląda itp .

zrób pomiar kompresji na wyregulowanych zaworach - zobacz co pokaże

a ile powinno być dla 72ccm ?

pytasz o wartość luzów czy kompresje?

kompresja , czytałem ze dla 50ccm 4t dobra jest 9-11bar a dla 72ccm?
Luzy mam ustawione 0.06 ssący i 0.08wydechowy .

no to brawo ty za samodzielność.
Dla 70cm wartości prawidłowej kompresji są takie same. Musisz zmierzyć manometrem przy na maxie otwartej przepustnicy. To da wiedze czy czepiać się cylindra i zaworów czy szukać gdzie indziej. Bo to równie dobrze może być wariujące ssanie albo padnięty gaźnik - niektórych po prostu nie da się wyregulować - a przy ich cenie to się nie szuka przyczyn tylko wymienia w całości.

no okej to dam znać jak kupie manometr i zobacze co wyhdzie