motorower sie dusi

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery motorower sie dusi

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Adam Ornowski 11 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 14 postów - 1 przez 14 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311770

    Adam Ornowski
    Użytkownik
    • Postów: 135

    Witam mam problem otóż mój motorower się dusi .
    Jak jadę rano przez jakies 1.5km jest okej , ale gdy juz chwilę jadę to da się tylko jechać na manetce okreconej na jakies 1/4 maxa a gdy okrece wiecej to sie dusi , i po chwili potrafi zgasnąć .
    Regulowałem gaznik na wszelakie sposoby , iglica jest na ostatnim ząbku , nieżej się juz nie da , gdy ją podniosę o 1/2 ząbki to jest tylko gorzej , filtr czyściłem .
    A nawet gdy stoi na jałowym biegu i odkręcę manetką gazu do końca to jakby był zablokowany na około 6/7tys obrotów , normalnie jadąc na 4tym biegu dobijałem spokojnie do 9tys a teraz max ile mogę wyciągnąć to jakies 30km/h.

    Adamek
    #311783
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 739

    za mało powietrza dostaje lub ma za dużą dysze. Tylko pytanie co się zmieniło że dysza była ok a nagle jest za duża. kompresja ci siadła?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311784

    Adam Ornowski
    Użytkownik
    • Postów: 135

    no własnie nie mam pojęcia , dysza i iglica były tak samo ustawione na 50ccm i po wymianie na 72ccm i działało dobrze az zaczeło się coś psuć i w koncu kaput… co do powietrza to raczej odpada , czysciłem gaznik i nawet sprawdzałem przez chwile jak chodzi wgl bez filtra i było 0 różnicy .
    a dysza też jakaś taka nietypowa bo pamiętam jak kiedys kupowałem to wgl inna mam w gazniku , mam taka długą , jest kawałek gwintu a potem takie malutkie dziurki co kawałek .

    Adamek
    #311786
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 739

    to ile zrobiłeś po wymianie z 50 na 70?
    Nie zainteresowałeś się co trzeba zrobić zmieniając pojemność? Jeżeli na 70cm jeździłeś na dawce i nastawach od 50cm to jeździłeś na zbyt ubogiej mieszance. Czyli za gorąco, za słabe smarowanie.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311788

    Adam Ornowski
    Użytkownik
    • Postów: 135

    zrobiłem około 3tys , jest to motorower 4t ,poza wymianą kompletu na 72ccm regulowałem tylko gaznik i w zasadzie tyle , dyszy nie wymieniałem bo nawet gdy podnosiłem sama iglice to już dostawał za dużo paliwa .

    Adamek
    #311817

    Adam Ornowski
    Użytkownik
    • Postów: 135

    jest możliwość że iglica sie wyrobiła ?

    Adamek
    #311818
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 739

    jeżeli była prosta to jest raczej mała możliwość że coś jej się stało

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311828

    Adam Ornowski
    Użytkownik
    • Postów: 135

    no prosciutka i problemu rozwiązania dalej nie widzę :/
    postaram się nagrać jakiś krótki filmik aby pokazać jak to dokładnie wygląda itp .

    Adamek
    #311850
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 739

    zrób pomiar kompresji na wyregulowanych zaworach – zobacz co pokaże

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311857

    Adam Ornowski
    Użytkownik
    • Postów: 135

    a ile powinno być dla 72ccm ?

    Adamek
    #311858
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 739

    pytasz o wartość luzów czy kompresje?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311865

    Adam Ornowski
    Użytkownik
    • Postów: 135

    kompresja , czytałem ze dla 50ccm 4t dobra jest 9-11bar a dla 72ccm?
    Luzy mam ustawione 0.06 ssący i 0.08wydechowy .

    Adamek
    #311867
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 739

    no to brawo ty za samodzielność.
    Dla 70cm wartości prawidłowej kompresji są takie same. Musisz zmierzyć manometrem przy na maxie otwartej przepustnicy. To da wiedze czy czepiać się cylindra i zaworów czy szukać gdzie indziej. Bo to równie dobrze może być wariujące ssanie albo padnięty gaźnik – niektórych po prostu nie da się wyregulować – a przy ich cenie to się nie szuka przyczyn tylko wymienia w całości.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311880

    Adam Ornowski
    Użytkownik
    • Postów: 135

    no okej to dam znać jak kupie manometr i zobacze co wyhdzie

    Adamek
Oglądasz 14 postów - 1 przez 14 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie