Moduł Zapłonowy- 4t ( wiem jak odblokować)

witam posiadam motorower 4t ( ferro 901)
*silnik: 72ccm
*cylinder:70
*predkość:65
*przebieg:8 tyś

KUPIŁEM ODBLOKOWANY MODUŁ (50ZL DAŁEM) I NADAL MOGE DAC TAK 7-7.5 TYŚ OBROTÓW A NA LICZNIKU MAM MAX 13,,, PODOBNO TRZEBA ODCIĄC RÓZOWY KABEL PROWADZĄCY DO TEGO MODUŁU-PRAWDA?

nie robił bym tego na twoim miejscu w skuterach może niektórych tak było ja mam bartona fightera też odczepiłem ten kabel to było ładowanie na szczęście szybko się zorientowałem i naprawiłem to .
pozdrawiam

jak może być ładowanie z impulsatora tylnego koła? Utnij kabel, który wychodzi z przekładni.

kabel wychodzący od pokrywy wariatora i sprzęgła to ostatnio odpinałem w triadzie 2 , tam to było jakąś blokadą , ale nie od modułu. Moduł jest albo zblokowany albo odblokowany , bez potrzeby dodatkowych zmian

izdebski12

jak może być ładowanie z impulsatora tylnego koła?
ja pisałem o module i temat też był taki czytasz?

1984 a ile ci leci ten barton

Ja też mam Bartona Fightera. On nie ma blokad fabrycznie, w ogóle. Przynajmniej typ 3 i kumpel, który ma typ 1 też bez blokad. (bo są 3 typy Fighterów) Różowy kabel też znalazłem :D Nie wiem do czego był podłączony, ale wiem, że jak go odłączyłem, to po kilku dniach aku padł. Po podłączeniu ponownym naładował się i działa do teraz. Wiem, że w Ogarach 900 Racing blokada jest na module. A ile masz na wtyczce złączy? Powinno być 5, jedna ze środkowych (górna albo dolna) powinna być pusta, bez tego wystającego złącza. Jeżeli masz 6 to masz zablokowany ten moduł.

EDIT: Mój Barton leci 66km/h GPS'em. Mógłby więcej troszeczkę, ale było skrzyżowanie i musiałem hamować. Myślę, że 70km/h by pojechał, ale to jest totalne żyłowanie silnika.