! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Moduł Sportowy

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #251584

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Chciałem się od was dowiedziec co daje moduł sportowy?? I czy jest jakaś różnica między normalnym??

    #251585

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Normalny moduł jest zablokowany do 45 km/h, ponieważ Twój skuter musi jechać 45 km/h według prawa polskiego. Moduł sportowy czyli odblokowany nie ma tej blokady jak sama nazwa wskazuje. Czyli daje on po prostu większe osiągi tzn. odblokowuje skuter.

    #251586

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie zgodzę się z kolegą bo moduł nie blokuje do 45km/h tylko blokuje obroty silnika a przy seryjnym cylindrze i tak nic nie da wymiana modułu na sportowy ponieważ seryjny cylinder nie kręci tak wysokich obrotów żeby moduł go blokował

     
    Czytaj
    REKLAMA

    TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

    Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!
    #251587

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No wiesz mi nie raz już moduł zblokował skuter na seryjnym cylku i zablkowanym module =) po prostu jechałem ponad 90km/h i choć bym nie wiem co .. nie chciał więcej nawet z górki 😛 więc jak masz kolego „kapusty” i nie liczysz się z nią to kup sobie 😉 ale lepiej kupić wydech czy wario itp. 🙂
    PS.czester100 co ty za bzdury wypisujeszł 😯 jeśli się nie znasz to lepiej się nie wypowiadaj !
    Pozdro 🙄

    #251588

    Anonimowy
    • Postów: 0

    I sprawa wyjaśniona, moduł blokuje obroty, których seryjny skuter nie jest w stanie osiągnąć. Inwestuj w cylek, wydech, wario itd. a potem moduł 😉

    #251589

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Boze, moduł blokuje oboroty tak aby cylinder wału nie ukręcił.

    #251590

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no niby tak.. ale gdy i tka byś go odblokował to nie kręcił by takich obrotów by ukręcić wał 😛

    #251591

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Skąd taka informacja że moduł blokuje obroty Z tego co zauważyłem do modułu idzie kabelek od cewki zliczającej impulsy z dzwonu sprzęgła, które przekładają się bezpośrednio na prędkość i zablokowany moduł przy prędkości 45 km/h po prostu odcina zapłon – jest inaczeją

    #251592

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ta jest inaczej, znaczy zależy w jakim skuterze bo różnie jest to rozwiązane.

    Mi np moduł odcina zapłon przy 9tyś i wtedy traci moc przez ten moduł mam strasznie słabe osiągi a mogły by być lepsze 🙂

    Także on zlicza impulsy co przekłada się na prędkość obrotówą wału i przy wyznaczonej ilości odcina zapłon 🙂

    #251593

    Anonimowy
    • Postów: 0

    chcesz zobaczycz co daje zablokowany modół … zakręć kołem na stopce aż do odcięcia wtedy zobaczysz , zacznie smiećsznie chodzic i wyzszych nie wkreci
    i modół sport od odblokowanego różni się troszkę 🙂
    najlepiej sporta wstawić po wymianie cylindra wału i łożysk .. innej możliwości nie widzę

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie