Moduł problem (skuter 2t)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Moduł problem (skuter 2t)

Tagi: 

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Flap 5 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #617959
    Zdjęcie profilowe joker738
    joker738
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam kupiłem nowy moduł odblokowany zapłaciłem za niego 70zł. Gdy go podłącze i dodam gazu skuter dziwnie się zachowuje tak jakby go dusiło. Co mam sprawdzić co mam ustawić? Za pomoc dziękuje LWG

    #617963
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 699

    lepszy byłby taki za 71zł. Wtedy się bedzie zachowywał mniej dziwnie a bardziej normalnie… cokolwiek masz na myśli.
    Masz zadziwiającą zdolność pisania postów i nie udzielania w nich żadnych sensownych informacji na podstawie których ktoś by ci mógł pomóc.
    Ale jest taka opcja że kupiłeś zły moduł.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #618006
    Zdjęcie profilowe joker738
    joker738
    Użytkownik
    • Postów: 12

    A wiec na tym module jedzie 20km/h i przerywa

    #618008

    Flap
    Użytkownik
    • Postów: 40

    Wiesz co, chyba Wombatowi chodziło o szczegółowe informacje… jaki skuter ( model), jaki moduł (model) itd

    Thug life!
    #618025
    Zdjęcie profilowe joker738
    joker738
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Skuter 2t chinski 15770km nakulane. Na nowym module nie podane jaki to jest model.

    #618026
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 699

    skuter „chiński”… no toś faktycznie udzielił wyczerpującej informacji.
    Skoro masz chiński skuter bez oznaczeń typu silnika i rocznika oraz chiński moduł bez oznaczeń i nie chce to działać to na mój prosty rozum ten moduł jest albo walnięty albo nie pasuje do tego modelu.
    Wiec w takim przypadku zabiera się taki skuter do sklepu z modułami i spośród wielu modeli „do chińskiego 2T” z wiaderka dobiera się taki na którym będzie działał.
    Np do mojego „chińskiego 2T” o oznaczeniu silnika 1PE40QMB z roku 2013r pasuje moduł Motoforce Racing oznaczany jako „Minarelli/CPI sprzed 2003r” albo taki bez firmowy z Allegro oznaczony A3202 CPI X0805E.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #618054
    Zdjęcie profilowe joker738
    joker738
    Użytkownik
    • Postów: 12

    wiec zmieniam moduł. a wiesz moze jaka jest przyczyna jak ciezko skuter odpala? czy cieply czy zimny. w tamta sobote bylo dobrze a teraz z dnia na dzien cos sie stalo ze nie odpala dopiero za 10 razem odpali ale jak juz zgasnie to znow ma ciezko odpalic. paliwo dochodzi, podalem paliwo bezposrednio do cylindra i nic, swiece zmienialem na 3 rozne swiece i nadal tak samo sie dzieje, przerwe na swiecy, akumulator slaby ale przedtem w niczym to nie przeszkadzalo. dodam ze cieknie paliwo przez filtr powietrza moim zdaniem bedzie to wina membranek ale nie jestem pewien. czy moze byc to tez wina czegos innego a nie tylko membranek? sciaglem tez filtr powietrza i tak nie chcial odpalic za 1 czy za 2

    #618057

    Flap
    Użytkownik
    • Postów: 40

    A to już może być wina komprech jak i wielu różnych czynników, sprawdź ten zawór membranowy, gaźnik wyreguluj jesli tego jeszcze nie robiłeś.

    Thug life!
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie