Mocny tuning i słaby v-max

Po zmianach: 90 cm naraku + gaźnik keihin 24 mm + malossi multivar komplet ze sprężyną + wydech NCY z dbkillerem.

Nie ważne jakie rolki wkładam, przyspieszenie jest zawsze dobre. Problem jest z prędkością maksymalną. Przy rolkach 7 g z kompletu skuter jeździ na wysokich obrotach, a prędkość to 68 km/h.

Przed tuningiem po samym odblokowaniu leciał 74 km/h.

Przy rolkach 9 g silnik pracuje lepiej, jeździ na niższych obrotach, ale prędkość maksymalna to 65 km/h. Zgroza.

Czy winna jest ta biała sprężyna z kompletu malossi ?

Pomocy, co robię źle ?

A regulowałeś gaznik ?

Gaźnik wyreguluj ;)

wydech odblokowałeś ?
załóż seryjną sprężynę i rolki 7g

Wróciłem na moment do samego fabrycznego wariatora i starych rolek, ale przy tym silnik chodził na wysokich obrotach. Chyba zmienię tą biała sprężynę centralną. Nawet nie wiem za co ona odpowiada. Dużo ludzi w różnych tematach pisało, że tylko pogarsza efekt, a ja zaufałem gościowi ze scooterking, który twierdził, że malossi trzeba cały komplet zamontować.

Mam przy tym tuningu jeszcze filtr stożkowy gąbkowy, który zdjąłem, bo skuter był w moim odczuciu strasznie głośny. Dlatego wróciłem do fabrycznego filtra, który wybebeszyłem ze zwężki i zrobiłem dodatkowy otwór w obudowie. Teraz zastanawiam się, może to daje zbyt mało powietrza ? Przy czym na stopkach silnik wkręca się i nie przerywa.

jak na mój gust dostaje za dużo powietrza i mieszanka nie ma mocy - zmieniałeś dyszę ? ( do tego gaźnika musi być dość duża chyba coś około 120

Dysza 95, stożek z przejściem 90*(musi być gruba rura). Na seryjnym napędzie z rolkami 9.5g vmax 85 po prostym, 80 w górę.

Seryjnej puszki nie zakładaj, bo ma okropnego muła, kup stożek gabkowy.

Chcesz to moje gg: 31323465