Męka z Blokadami i Ich zdejmowanie

Tak wiec witam wszystkich.

Od pewnego czasu zaczyna mnie denerwować mnie jedna zasadnicza rzecz w moim piździku mianowice prędkosć. Albo to trzeba inaczej określić właściwie jej brak... Tak więc prosiłbym o dokładne opisanie zdejmowania blokad z 4T. Te filmiki na youtube to se możecie xD. Tak więc jutro zamieszczę dodatkowe zdjęcia. Liczę na pomoc i pozdrawiam. Głównie chciałbym zdjąć z gaźnika.

Ok, zgodnie z obietnicą zamieszczam zdjęcia.
Tak więc po kolei najpierw takie coś:

Shot at 2010-06-02
2.

Shot at 2010-06-02

3.
Shot at 2010-06-02


Shot at 2010-06-02

4.
Shot at 2010-06-02 No i oczywiście tu jeszcze jest sprężyna tylko jej nie ma na zdjęciu.

Shot at 2010-06-02

Shot at 2010-06-02
Żadnego dekielka czy coś nie ma. A blokady ma na pewno.

CDI, rolka na wariatorze, zawirowacz - sprawdz to:)

Z tego co widzę to silnik p/g hiper4.

Sprawdź jakie ci obroty kreci na stopkach. Jeśli nie zacznie wyć, albo nie będziesz się bał, że ci silnik z ramy wyskoczy to masz cdi do wymiany :)