malagutu f12

Witam! Kupilem cylinder Stage 6 racing 10mm i wał top racing ng 10 mm i mam pytanko ile ma mm oś walu z strony wariatora bo na przeciwtalerzu i wariatorze pisze ze na wał 12.8 mm inie jestem pewien czy bedzie pasowac?

seryjnie ma chyba 13mm więc powinien pasować do reszty osprzętu.
Porządne łożyska sobie dokup nowe i uszczelniacze.
Z tego i 13KM można wyjąć a to już nie przelewki w tej pojemnosci

Mam łożyska s6 metal c4,wydech yasuni c20,gaznik 21, sprzeglo s6 torque control, wario malossi multivar wiec mysle ze fajnie poleci :)

Jeszcze jedno pytanko do wariatora dostalem biala sprężyne i rolki 8g a do sprzegla czerwone i biale sprezyny i nie wiem ktore zalozyc. Czy może po dotarciu poprobowac na ktorych lepiej idzie?

to czemu pod taki setup, raczej kosztowny - brałeś taki marny cylinder (realatywnie marny - bo zamiast w 13 mogłeś mierzyć w 17-22KM na czymś niewiele droższym) ?
To i tak do jazdy na codzień będzie marne wiec jak już płynąć to grubo

Wątpie że przy samej zmianie cylka na tym sprzecie wyciagnoł bym 8 km wiecej. Po co mi cylinder klasy evo do jazdek po miescie, moim zdaniem racing mk2 nie jest az tak marny..

nie napisałeś że MK2 wiec myślałem że piszesz o jedynce. MK2 teoretycznie jest mocniejszy podobno do 19KM) ale za to gorszy jakościowo.
No i poza tym widziałem hamowania skuterów na MkII (głównie z wydechem pro replica ale nie tylko) i realnie lądowały w okolicy 12KM. Więc deklarowany potencjał potencjałem a realia swoją drogą.
Te cylindry generalnie są niepraktyczne na codzień. Mi S6 streetrace 70 wyregulowany na 8KM i 9300-9700 obr przy 19mm gaźniku dellorto palił 6-7 litrów) co przy 6cio litrowym zbiorniku powodowało upierdliwy balet z ręczną mieszanką co 80km - a w warszawie 60km to jest pojechać na drugi koniec miasta i wrócić. Wiec w sumie co wyjazd to dolewka. Przyznam że irytujące.