Malaguti F18 Olej w wodzie

Witam jestem posiadaczem skuterka Malaguti warior f18 125. Po ostatnim remoncie silnika był wstawiony cylinder Naraku 175. Głowica został z planowana został wymienony zawór sący. Została wymieniona uszczelka pod głowice. Po od paleniu skuterka stan oleju znacznie maleje a w wodzie widać olej . Co się dzieje .

PS . Głowica przeszła test szczelności.

Sam napisałeś co się dzieje. Natomiast nie zgadniemy gdzie nie trzyma uszczelka. Bo to może puszczać ta pod głowicą lub ta pod cylindrem.
Druga i rzadsza opcja to pęknięcie w materiale. Ale czy tak czy siak trzeba to rozłożyć bo to bedzie jedna robota

Aha to jeżeli uszczelka pod cylindrem nie trzyma tez bedzie się dostawać olej to wody ?

każde miejsce gdzie obok siebie masz kanały płaszcza wodnego i olejowe jest do sprawdzenia. A wybitny pech to pęknięcie miedzy nimi.

Ale powiedz co warto sprawdzić . Wczoraj jeszcze sprawdziłem pompe wody . Czy żaden uszczelniacz nie przepuszcza . Uszczelniacze ładnie wyglądają. Przypominam że głowica jest sprawdzona ,cylinder nowy. A do karterów nie idzie woda . Co jeszcze sprawdzić ?


no to ja bym od tej sprawdzonej głowicy zaczynał

Ostateczna wypowiedz może dla kogoś się przyda . Całą przyczyną oleju w wodzie był wadliwy cylinder fabrycznie, ponieważ miał wżery i pęknięcia na kanale olejowym tymi pęknięciami dostawał się olej do kanału chodząco wodnego pod cisnieniem . Odesłałem już go i zobaczymy czy uznają wade fabryczną. Pęknięcia i wżery są widoczne gołym okiem .